środa, 30 marca 2016

Wishlist Shein...

Dziś przychodzę do Was z propozycją okryć wierzchnich z firmy Shein:) 

Począwszy od bomberek- które wiodą zdecydowany prym w tym sezonie, skończywszy na nieśmierlnych ramonkach i katanach  :)

Tegoroczna wiosna znów będzie pełna pasteli oraz wyraźnych i zdecydowanych neonów :)
Od koloru do wyboru- jak widzicie ich asortyment jest mega urozmaicony, więc z pewnością każda znajdzie tu coś dla siebie :)

Ja już mam swojego faworyta, a Wam co najbardziej przypadło do gustu ? :)
                                    1.  TUTAJ                               2. TUTAJ                        3. TUTAJ



                                   4. TUTAJ                             5. TUTAJ                      6. TUTAJ


                                       7. TUTAJ                               8. TUTAJ                          9. TUTAJ


                                      10.TUTAJ                           11. TUTAJ                             12. TUTAJ





     

87 komentarzy:

  1. Podoba mi się nr 6 :) kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie propozycje sa świetne, ale ostatni płaszczyk jak dla mnie to ideal na wiosnę - nietypowy kolor, który uwielbiam i długość świetna. Bardzo fajnie wygląda też szara kamizela, mega !!!! Bomberki genialne, jeszcze nie mam swojej idealnej, dopiero niedlugo wyruszam na zakupy wiosenne :)

    Poklikane oczywiście :****
    Miłego dnia, buziole :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje serducho też skradł, jak wiesz, uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory- zarówno jeśli chodzi o pomadki, jak i ciuchy... a teraz nawet paznokcie takie meeeega sobie zrobiłam- idzie wiosna, jak szaleć, to szaleć :D hihihihi

      Też poluję na bomberkę, ale pudrową <3

      Kochana, Ty wracaj do nas jak najszybciej, jakoś tak pustawo tu jest bez Ciebie :(

      Usuń
  3. Kochana wszystko ci poklikałam, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane :)
    Zdecydowanie tej wiosny wszystko takie na luzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne propozycje :) Zapraszam do mnie,miło bedzie jak zostawisz coś po sobie :)http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. po klikane
    35.20
    31.39
    41.22
    59.84
    30.97
    25.53
    38.72
    26.32
    52.93
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 i 7 najlepsze i kliknięte :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również poklikałam i dziękuje za poklikanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zamówię tą jeansową kurtkę, bo jest świetna i fajnie wygląda na stronie :)
    Poklikałam :)

    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć u mnie, z góry dziękuję :) http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/03/wiosnalato-wishlist-ubraniadodatki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam!! :) powodzenia :* miło by mi było, gdybyś poklikała również u mnie bo bardzo mi zależy :) http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem_28.html
    +zostawiam obserwację aby móc zawsze pomagać jak będzie okazja! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według strony goo.gl nie mam Twoich kliknięć w linki :(

      Usuń
    2. Może wystąpił jakiś błąd, ale odśwież stronkę i sprawdź ponownie :)

      Usuń
  11. Bomberki mam dwie i już poluję na kolejną ;) Pokochałam je na zabój!
    Wszystko poklikane kochana :-*
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie poklikam jeśli będzie trzeba :)
    Dziękuje za miły komentarz na moim blogu :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/ Obserwuje i zapraszam do częstych odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam wszystko, oh dla mnie bomber nr 2 i ten błękitny płaszczyk to faworyci, bardzo spodobała mi sie ta lista i to takie jakby mini podsumowanie co można w teraźniejszym okresie nosić :)
    Pozdrawiam Aurelia z http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 10, 11 i 12 <3 to moje absolutne typy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ubrania, szczególnie pierwsza trójka ^^ Mnóstwo inspiracji! Linki poklikane :))

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za ciepłe słowa!
    a co do włosów to już niedługo ścinam ;)
    piękne ciuszki,oczywiście poklikane, zawszę pomogę kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ciuszki wszystko mi się podoba. Poklikane. Jak będziesz miała chwilę możesz kliknąć w poście z dresslink na pasku bocznym jest :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bomberki oczywiście ;)
    poklikałam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 idealna ;) Kliknięte ;)

    http://ciekawekosmetyki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna bomber jacket, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 2,5,10 mam i polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. 5 i 11. wygrywają! Sama bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane :))
    patrzę na 4 i 8 i patrzę - są super :)
    pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza kwiaciasta narzutka jest swietna :) Oczywiscie poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydałaby mi się różowa bomberka..:D Aż żałuję, że nie kupiłam wcześniej..:)

    http://www.justcleo.pl/2016/03/how-to-rock-pastel-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bombery uwielbiam (zresztą ostatnio chyba przesadziłam z ich ilością w swojej szafie), z tej listy chętnie przygarnęłabym 1 (24,99 $) a 2 już mam (22,29$)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane! Cudowne rzeczy wybrałaś, wszystkie są cudowne ale najbardziej do gustu przypadają 2,5,8,10 ;)
    Pozdrawiam Monika ;*
    http://nieczyporowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie rzeczy cudne:) Poklikałam we wszystko:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przedostatnia narzutka jest mega<3 Chociaż płaszczyk w panterkę też genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo spodobały mi się wszystkie 3 pierwsze kurtki i błękitny płaszcz. Poklikałam we wszystko.

    Zapraszam do mnie: hellomyflower.blogspot.com
    (jeżeli mogę to poproszę o poklikanie w link z zegarkiem w poście LookBookowym)

    OdpowiedzUsuń
  31. strasznie nr.7 mi się spodobał ;)

    zapraszam do mnie i odpowiadam na każdą obserwację:)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikane ;)
    24,99
    22,29
    29,27
    42,49
    21,99
    18,13
    27,49
    18,69
    37,58
    30,22
    18,69
    28,59 wszystko w $
    Fajne ciuszki swoją drogą ;)
    Teraz proszę o poklikanie u mnie :)
    http://anitabloguje.blogspot.com/2016/04/moja-pierwsza-wishlista.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  33. Faworyta? Ja to bym chciała wszystkie! :)
    Klik w linki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Poklikałam i obserwuję :) Świetne ciuszki :)
    Zapraszam również do obserwacji...

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikane! Powodzenia! <3
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurtka jeansowa ti moje absolutne must have w szafie od zawsze ;), obecna mam już od 2002,staruszka ale ciągle s trzyma :). Bombery dla mnie wyłącznie w absolutnie klasycznym kolorze:wyłącznie głębokia zieleń! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana oczywiście poklikane :*
    Ja niestety mecze się z choroba:(
    Tak mnie coś wzięło, głosu niemam,gorączka, szkoda gadac:(
    Buziaki i miłego weekendu słońce :*:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana oczywiście poklikane :*
    Ja niestety mecze się z choroba:(
    Tak mnie coś wzięło, głosu niemam,gorączka, szkoda gadac:(
    Buziaki i miłego weekendu słońce :*:*

    OdpowiedzUsuń
  39. poklikane :) bardzo ładne rzeczy :) obserwuję i zapraszam do mnie również do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham bomberki!!! Wszystkie linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne ubrania:) 1 i 12 super:)
    kliknięte
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie osobiście bardziej niż bomberki przekonują te letnie, wiosenne płaszczyki! Szczególnie w tych jasnych, pastelowych kolorach - piękne :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi najbardziej w oko wpadły 2 pierwsze propozycje. Linki oczywiście poklikałam :-) Dziękuję za odwiedzinki u mnie :-***

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna wishlista.
    Najbardziej spodobał mi się ten długi, różowy płaszczyk.
    Troszkę mnie zainspirowałaś swoimi propozycjami.
    Oczywiście poklikałam.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszyściutko poklikane :) Świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. 1 i 3 moimi ulubionymi! Poklikane! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne propozycje :)
    Do mnie jednak przemówiły pierwsze trzy propozycje, zdecydowanie mój styl :)
    Oprócz tego na pewno w mojej szafie znajdą się jakieś pastelowe kolory:)
    Poklikałam chyba we wszystkie linki, owocnej współpracy:)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsza kurteczka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Płaszczyki świetne, poklikane i życzę powodzenia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2016/04/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne propozycje wybrałaś :) oczywiście poklikane wszyściutko ;)
    Jeśli interesuje Cię wspólna obserwacja, ja jestem na tak! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne ciuszki, poklikane, buziaczki 💗

    OdpowiedzUsuń
  52. Poklikane!!! ale ciągle nie wiem ile sekund ma być otwarta strona aby moje klikniecie się zarejestrowało...

    OdpowiedzUsuń
  53. Aaaa.... mam swoich faworytów :) Na pewno bomberka khaki (22.29) i błękitny płaszczyk (42.49) to moi ulubieńcy :) Ale ten różowy płaszcz też jest piękny (27.49)

    Buziaki!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Same piekności, ahh :) Wszystko poklikane :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja bym wybrała na pewno 3! Tylko dodałabym jakieś słodkie naszywki, tak, żeby było w moim stylu :D
    Ale również wszystko co oversizowe uwielbiam i chętnie bym nosiła!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja bym wybrała na pewno 3! Tylko dodałabym jakieś słodkie naszywki, tak, żeby było w moim stylu :D
    Ale również wszystko co oversizowe uwielbiam i chętnie bym nosiła!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwsza kurtka wymiata! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne rzeczy :)
    kliknęłam w 1, 3 i 12 bo najbardziej mi się podobają :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  59. Kliknięte :)
    US$49.26
    US$30.22
    Z tych rzeczy mam nr 6, tylko w odcieniach różu, więc możesz zobaczyć u mnie na blogu zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkie ciuszki przepiękne, ale jak dla mnie oczywiście pastele rządzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Rzeczy z tej firmy prezentują się świetnie :) Gratuluję współpracy :)
    Podoba mi się wszystko co wybrałaś i chętnie poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Te wiosenne wishlisty zdają się nie mieć końca;) Fajne rzeczy powybierałaś. Ale to wdzianko z ostatniej fotki z chęcią bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkie rzeczy bardzo mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Na początek ogromnie dziękuję za motywacyjny komentarzyk u mnie! :)

    Wybrałaś naprawdę świetne rzezy. 8 uderza w mój gust! :)

    Oczywiście klikłam w linki. :)
    24.99
    22.29
    29.27
    30.22
    18.69
    28.59
    42.49
    21.99
    18.69
    37.58
    18.13
    27.49

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochana świetne ciuszki na wiosnę, poklikane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. zakochałam się w numerze 6!

    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne rzeczy ! Cieszę sie že wkleiłas linki gdzie mozna to wszystko kupic. Bo ja juz sie napaliłam na ten panterkowy płaszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne rzeczy ! Cieszę sie že wkleiłas linki gdzie mozna to wszystko kupic. Bo ja juz sie napaliłam na ten panterkowy płaszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo lubię Twój blog. Jest fu tak przyjacielsko. Poklikałam, świetne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo lubię Twój blog. Jest fu tak przyjacielsko. Poklikałam, świetne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOooo dziękuję- bardzo się cieszę, że udalo mi się stworzyć coś takiego- co ludzie doceniają :)
      Zapraszam częściej :) :*

      Usuń