sobota, 19 marca 2016

Ostatanie zimowe podrygi... :D

W momentach, gdy jestem zabiegana tak jak teraz, nie mam czasu na kombinowanie i bawienie się modą- wtedy sprawdza się prostota i klasyka... co raz częściej stawiam na koszule, którę uczę się nosić w sposób luźny, nonszalancki i niezobowiązujący- jedna z moich ulubionych blogerek robi to w sposób mistrzowski, u niej nie ma miejsca na nudę i sztywniactwo- jak to bywa w większości zestawów z koszulami w roli głównej,  więc pilnie się od niej uczę... w końcu co raz bliżej już mi do 30chy niż dalej.... :P hehehe 

jednak nie byłabym sobą, gdybym nie przemyciła tu choć odrobiny siebie- futrzaka, który fajnie urozmaici całość, który sprawi, że ta klasyka zostaje choć odrobinę zachwiana i zaczyna coś fajnego tu się dziać.... :D 

... i obiecuję, że ostatni raz widzicie u mnie kozaki - dziś było tak pięknie i ciepło, że po powrocie do domu postanowiłam pochować wszystkie na dno szafy i powyciągać w końcu moje ukochane szpiluchny i air maxy <3

Także myślę, że następny pościak już będzie istnie wiosenny- pogoda ku temu sprzyja, mój nastrój również jest mega pozytywny :)

Tego samego i Wam życzę kochani :* :*


spodnie- Bershka
muszkieterki- CzasNaButy
kamizelka- Orsey
koszula- Greenpoint
torebka- butik prywatny
naszyjnik - Sinsey

81 komentarzy:

  1. Taka zabiegana, a w szachy to zdążyła pograć :D, i to całą sobą :P. Co to za akcja z tymi szachachami na chodniku? Jest luzacko, i charakternie :). Ja ciągle zasuwam e zimowych botkach, jakoś nie ufam tej pogodzie :( - rano zima, w południe wiosna, i kto tu mądry z takiej pogody :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja zawsze, gdy już się w coś angażuję, to całą sobą, nie na pół gwizdka ;) hehe

      W parku mamy takie atrakcje, zapraszam na partyjkę :P hehehe

      Ja już wszystkie botki i kozaki mam schowane głęboko na dnie szafy- u mnie już wiosna, i na dworze i w domu i w sercu- więc wrócę do nich najszybciej w listopadzie :P
      a jak śnieg znowu teraz spadnie, to trudno, najwyżej w sandałach będę po nim śmigać :P hehe takie ładne już mam :D hihihihi

      Usuń
    2. W sandałach tez dobrze - śnieg jedną stroną wleci, drugą wyleci. Jakże Ty mnie mobilizujesz do posta, tyle że ostatnio nic mi do głowy nie przychodzi, czas bez weny twórczej :p

      Usuń
  2. Obyś miała rację, że to już ostatnie podrygi tej zimowej aury;)
    Bardzo fajnie wyglądasz! Też polubiłam się ostatnio z koszulami i to najczęściej z koszulami mojego męża. Gdy nie mam pomysłu na strój i całą moją szafę przejrzałam, zaczynam grzebać w jego koszulach. Też mi się podobają takie noszone z nonszalancją i niewymuszonym luzem:) Tobie się udało to osiągnąć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tez ma dużo fajnych koszul, którę chętnie by, mu podkradła, ale wyglądalabym w nich jak w koszuli nocnej, więc niestety jestem ograniczona tylko do swoich :P hehe

      Usuń
  3. Jakie fajne ujęcia :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Pięknie, elegancko i z klasą, aczkolwiek ten futrzak nieco to przełamał i stylizacja nabrała świetnego wyrazu! Bardzo mi się podoba to zestawienie no! C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie z butami wyglądają zjawiskowo!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj piękna :* świetnie wyglądasz nawet, gdy jesteś taka zabiegana, z resztą jak za każdą Twoją stylizacją stoi niesamowity błysk w oku i uśmiech, który rozświetla te poranki przy kawce :)
    Fajne te spodnie, dodają pazura, skóra w słoncu super wygląda!!! Futrzak zawsze jest na czasie i według mnie pasuje prawie do wszystkiego :)
    Kochana gdzieś Ty te szachy znalazła? Rewelacyjny element całości, fajna sesja, ciekawa !!! Bardzo podoba mi się koszula, znakomicie ją wkomponowałaś, zdolna dziewczyna !!! :)
    powiedz jak Teoje przygotowania do ślubu????Ściskam Cię mocno :*****
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjjjj już wróciłaś ???? aaaa cieszę się niezmiernie ! brakowało nam tu Ciebie kochana :D :*

      U mnie teraz duuuużo się dzieje....w pracy mega zmieszanie, bo trocę rozjechala nam się ekipia i szukam nowych dziewczyn, a za chwilę ślub, na którym w pełni nie mogę się skupić, bo wciąż myślami jestem w pracy :/ masakra, tak wszystko zbieglo się w czasie :/

      kiedy nowy pościak u Ciebie ? już nie mogę się doczekać :)


      Usuń
    2. Och to czyste szaleństwo u Ciebie, wszystko naraz a tu niebawem ślub, niezłe zawirowania :) zawsze są tez i plusy takich sytuacji, przynajmniej człowiek czuje, że żyje hihi tyle się dzieje, nie ma czasu na zmartwienia !!

      Miło mi słyszeć, że tęskniłaś, nawet nie wiesz, jak to cieszy :*** jeszcze troszkę mnie nie będzie, ale wrócę na pewno !!!

      Kochana Tobie życzę dużo cierpliwości i wytrwałości w tych szalonych chwilach, już niedługo Twój wielki dzień, musisz mieć siły na to, co najważniejsze <3

      Pozdrowionka, buziaki :***

      Usuń
  7. U Ciebie, mówisz, pogoda sprzyja?
    To zazdro, u mnie trzy stopnie.
    Katar złapałam i w ogóle jakoś tak nie podoba mi się, że pomimo słońca temperatury są jak w lutym.
    Pochwal się, co to za blogerka, ja też dopiero uczę się fajnie nosić koszule, więc trochę inspiracji mi się przyda ;P

    Swoją połączyłaś bardzo fajnie - ramoneska i kamizelka nadają tu takiego wrażenia luzu właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak Ty gdzieś w środku lasu pracujesz, to wcale się nie dziwię, że chora :P hehehe

      A jeśli chodzi o tą blogerkę....- patrz wyżej :D

      Usuń
  8. Futrzak, ramoneska i ten naszyjnik - zestaw idealny ;) Wszystko perfekcyjnie do siebie pasuje i wyglądasz w tym zjawiskowo ;) Uwielbiam takie stylizacje z pazurem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serducho- dziękuję ślicznie za tyle miłych słów, to na pewno dla mnie kolejny kop napędowy do dalszego działania :*

      Usuń
  9. Zawsze podobają mi się takie nasze zwyklaki z nutą elegancji. Koszula wiedzie prym jak nie mam co na siebie włożyć. Świetnie jest :) kochana krótko, bo rozumiesz ;) buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Asiu, rozumiem... u mnie to samo- doba powinna mieć zdecydowanie więcej godzin :/

      Usuń
  10. Świetny zestawik! Genialne spodnie no i ten futrzaaaak <3
    Bosko wyglądasz Kochana! :)
    Pozdrawiam, buziaki :* Miłego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. I oby taka pogoda została już z nami :)
    Jak zwykle ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jak zawsze świetnie :D Bardzo lubię twój styl.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obyś była mniej zabiegana bo stylizacja cudowna, zresztą jak zawsze <3 Tylko do Ciebie tak idealnie pasują kozaki i futerko :) Kocham Twój styl :)

    http://wooho11.blogspot.com Nowy post-zapraszam! 😊 Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również bym chciała już się pożegnać z zimowymi butami, czekam tej wiosny i czekam :D
    Super zestawik :) Futrzaki są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam koszule na co dzień! Twoja propozycja bardzo mi się podoba :) i czekam na zdjęcia w szpileczkach, buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotę pojawi się nowy pościak i będą obiecane szpileczki, także zapraszam :*

      Usuń
  16. Kamizelka i spodnie bomba! :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby prosto, ale niezwykle :) Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam koszule, bo zawsze się sprawdzają :)
    Mam nadzieję, że ta "zimowa" aura w końcu pójdzie sobie precz
    Wyglądasz rewelacyjnie, no i jaki piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś do tej pory się opierałam względem noszenia koszul ale gdy raz założyłam teraz chodzę na okrągło , zwłaszcza w pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam koszule! Bo można je mieszać z każdym stylem i się świetnie przy tym bawić modą! :) Pozdrawiam cieplutko

    http://www.fit-ashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny outfit - wszystko co lubię w ziomowych stylizacjach czyli wysokie buty i futrzane kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam koszule! Bardzo ładna stylizacja ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie maja piękny kolor :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Slicznie wygladasz Rudzielcu :)!!! Ponoc koszule w tym sezonie modne sa :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szach i mat kochana,jak królowa się prezentujesz:D,wspaniałe miejsce na zdjęcia:)
    a koszula zgrała się idealnie z futrzakiem:),wyglądasz mega pięknie,promieniejesz:*:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Miejmy nadzieję, że faktycznie to ostatnie podrygi zimy - u mnie pogoda w kratkę raz słońce i ciepło, a raz śnieg:/
    Klasyka z pazurem - więc bardzo mi się podoba! Buty są czaderskie, ale wiele razy już to pisałam:)
    Wyglądasz fantastycznie:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już żyję wiosną, po tym slonecznym dniu dostałam takiego energetycznego kopa, że wszystkie zimowe kurtki i buty pochowałam już na dno szafy, ustępując miejsca wiosennym :)
      Chodzę już w ramonkach, koleżanki z pracy wciąż się dziwią, ale ja zawsze taka byłam, że nawet w zimie, pod kurtką na krótki rękawek chodzilam, raczej nigdy nie bylo mi zimno, podczas gdy one upatulone jak bałwany przychodzily do pracy :P hehehe

      ja już poczułam wiosnę- nawet w moim mieszkaniu już wiosna pełną parą :D hihihihii
      grunt to pozytywne nastawienie :D

      Usuń
  27. Pięknie wychodzisz na zdjęciach <3 Zresztą twój blog jest naprawdę wart uwagi , oby tak dalej ! :*
    Zapraszam cię do mnie , będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie ,, ślad ''

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wychodzisz na zdjęciach <3 Zresztą twój blog jest naprawdę wart uwagi , oby tak dalej ! :*
    Zapraszam cię do mnie , będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie ,, ślad ''

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj ja też z koszulami jestem na bakier. Ale od czasu do czasu lubię je założyć :) Piękny zestaw! No i niech w końcu ta wiosna przychodzi bo już dość tych zimówek! ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana swietnie ci w koszuli I uwielbiam ta kamizelke tez jestem za takimi rzeczami ;)
    I buciki saa mega :)
    swietna stylizacja!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne połączenie, z charakterem:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hihihi, ja na 30-chę urodziłam sobie synka, więc mnie kryzys ominął;))
    Nie marudż! To piękny wiek! A Ty kwitniesz!!!
    Świetny zestaw! Jest pazur:D

    Wpadam z opóżnieniem, bom zakręcona ostatnio;)
    Ale już jestem!
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może i u mnie będzie to samo ;) hehe

      Spoko, ja też zakręcona teraz, mam tyle na głowie i w pracy i w życiu prywatnym, że najlepiej by bylo gdybym się roztroiła :/

      Usuń
  33. ależ dziś jest pazur :D No no, poszalałaś, super! A 30, to piękny wiek, naprawdę ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze jest mieć taką klasykę w szafie, nieraz ratuje tyłek. ;) No miejmy nadzieję, że teraz będzie już wiosennie, bo ja nadal biegam w zimowej kurtce, a marzą mi się adidasy, ramoneski i te sprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też schowałam już kozaki naprawdę głęboko i daleko :D
    cokolwiek by się nie działo nie zamierzam ich wyciągać, praca trochę pokrzyżowała mi plany blogowe wraz z pogodą , tylko tydzień bez posta a większość blogerek już w wiosennych zestawach, to tylko tydzień a ja sobie myślę "wtf" :D
    Kochana ja jestem zwolenniczką koszul, zawsze wyglądają świetnie, a Ty wyglądasz zjawiskowo, z charakterem , super !
    ej wiek to tylko stan umysłu :* :D buziaki Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana te botki są po prostu genialne!<3
    A Ty promieniejesz:):*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne spodnie, maja piękny kolor! Taka wisienka na torcie :-) Świetnie połączyłaś z klasyczna białą koszulą :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pogoda świetna! U mnie słoneczko, cieplutko. Czekam na więcej, bo już zimowa kurtka zaczyna mi wadzić. Nie lubię tylu warstw, no!
    Futrzak strasznie mi się podoba. Mam ostatnio do nich słabość, co ja poradzę :D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. zestawiłaś wszystko co lubię w jedne stylizacji : futrzak, kozaki za kolano, ramoneska no i te spodnie! Kochana! Wyglądasz czadowo! Tylko już proszę o te lżejsze stylizacje, bo na mysl o zimie ciarki przechodzą:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Już nie mogę doczekać się tych wiosennych stylizacji :D Zarówno twoich jak i tych wszystkich widzianych na ulicach... chodzenie w a'la zimowych ubraniach, gdy świeci tak piękne słońce jest troszkę przytłaczające :P.
    ten naszyjnik jest cudooowny <3 cała stylizacja bardzo mi się podoba i ubrałabym się tak, pomijając kozaki, bo takie sięgające za kolano zdecydowanie mi nie pasują :P
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Na kozaki za kolano czaiłam się cały okres jesienno-zimowy, aż w końcu się zdecydowałam na zamówienie i w efekcie końcowym zamówiłam 2 pary sandałków zamiast kozaków :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. super stylizacja!
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. masz racje Kochana ostatnie podrygii bo czas powoli chowac kozaki. ja juz chodze w mokasynach :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się kamizelka, jednak cała stylizacja pięknie ze sobą współgra!:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  45. Boskie są te spodnie ;)
    Kochana mogę jeszcze raz prosić o poklikanie w 4 ostatnie linki ponieważ zostały one zmienione;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html#comment-form

    Buziaki i życzę Wesołych świat !;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mało czasu, a i tak wyszło ładnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  47. Może i wiosna za pasem, ale mi się Twoja jeszcze "chłodniejsza" stylizacja bardzo spodobała:) Pięknie wyszło!
    Pozdrawiam :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz pięknie, boskie masz te kozaczki i futrzaka, ale faktycznie chowaj to na dno szafy, bo chętnie obejrzę Twoje nowe posty w wiosennym wydaniu :) Ja swoje najcieplejsze rzeczy też już powynosiłam z nadzieją na piękną wiosnę bo ileż można marznąć, pora na słonko :D

    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana teraz widzę,że u Ciebie zastój:P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie jutro wracam z nowym postem- także oczekujcie :D

      Usuń
  50. Biała koszula to zawsze strzał w 10! Zamszowe kozaczki również. Skórzane spodnie dodają pazura, fajnie że nie czarne a bordowe. U mnie nowy wpis, zajrzyj pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. wspaniałe stylizacje. zapraszam do mnie.http://agnieszkajagoda.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam kozaki za kolano i chcę jeszcze zrobić jedną sesje w nich bo mam pomysł ;D
    Wyglądasz swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylizacja, zapraszam do siebie :*
    aleksisaliss.blogspot.com/ W linki jak trzeba będzie zawsze poklikam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Genialnie wyglądasz Kochana :* uwielbiam takie stylizacje!
    Śliczna kurtka i spodnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam koszule. Może białe zakładam dość sporadycznie, ale inne kolory czy wzory bardzo chętnie :)Prezentujesz się wspaniale :) Czekam na Twoją stylówkę z air maxami :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Genialnie wyglądasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ooo jak fajnie! Bardzo kobieca stylizacja! Lubię patrzeć na tak wystylizowane osoby ;)
    u nas w Lublinie dziś tak dogrzało, że mamy prawie 20 stopni, więc wiosna! Faktycznie czas najwyższy pochować zimowe buty do szafy. Czekam na wiosenną stylizację w Twoim wydaniu i pozdrawiam :*
    KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie wustachwodkismak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ooo u mnie też te ostatnie zimowe podrygi! :D świetna stylówka, wszystko idealnie dobrane kolorystycznie, nic się nie gryzie. W prostocie tkwi piękno i my to wiemy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie wiem gdzie mi umknął ten post, ale ostatnio jestem tak do tyłu z blogiem...Mimo, że za oknem już mammy wiosnę to zestaw bardzo mi się podoba :-) Futrzaki zawsze trafiają w moje serce, a połączenie kozaków za kolano z bordowymi skórzanymi spodniami to strzał w 10! Jeśli chodzi o koszulę to również bardzo je lubię nosić i też zazwyczaj w mniej formalny sposób chociaż przy Franku to czasem jest mi w nich niewygodnie chyba, że to jakiś mega luźny model nie krępujący ruchów :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń