środa, 30 kwietnia 2014

Panterka w towarzystwie czerwieni...

Wciąż walczę z pogodą, a co za tym idzie, częstotliwością dodawania postów… i co coraz bardziej mnie to irytuje wrrrr :/ Pogoda ewidentnie mi nie sprzyja :/ sesje robiliśmy na szybko, aby nie zdąrzyło się rozpadać ( jak zawsze). W parku było ciemno, od tej zieleni jakaś blada wyszłam na zdjęciach, grzywka rozchodziła mi się na boki, guzik od bluzki wciąż rozpinał, na każdym zdjęciu waliłam jakieś głupie miny, byłam zła, że wszystko wychodzi nie tak jakbym tego chciała  i jeszcze mojemu K. się oberwało przy okazji :P taka właśnie zołza ze mnie ;) 
Dziś zestaw na szybko i po obejrzeniu zdjęć, już nawet on przestał mi się podobać :/ stwierdziłam, że wyglądam jak stara baba :/  Beznadziejny dzień to był :/ 
Jest to panterkowa koszula oversize, połączona z plisowaną spódnicą zdobytą z second hand'u za jedyne  UWAGA.... 1,80 :) mogliście oglądać ją już TUTAJ 
Myślałam, że w końcu wyjdzie coś fajnego, jednak z ostatecznego efektu nie jestem zadowolona :/ może to nie był ten dzień :/
Ale teraz.... 6 dni woooolnego- to, to ja rozumiem :) Nabiorę nowej, pozytywnej energii do działania :) Mamy kilka świetnych pomysłów na spędzenie majówki, kilka fajnych miejsc do zwiedzenia, jednak wszystko zależy teraz od pogody... :) i 5 maja moje urodzinki :) Fajnie będzie w końcu wyrwać się od tego całego zgiełku, zrelaksować i pooddychać świeżym powietrzem :) Ahhh..... :) 
A Wy kochani jakie macie plany na majówkę? :)
Miłego leniuchowania :) Buziaki :*

 















marynarka- House
Koszula- butik prywatny
spódnica - SH, HIT- 1.80 zł !
torebka- butik prywatny
szpilki- @


74 komentarze:

  1. bardzo ładnie wyglądasz! ale na pierwszym zdjęciu tak wieeeeele smutku, że aż sama się zasmuciłam ;(
    1,80 za spódnicę to faktycznie cała góra grosza ;P super jest!
    ja przez majówkę będę spać - mój Lechu wyjeżdża, więc ja nie zamierzam robić niczego kreatywniejszego ;P
    Tobie natomiast życzę fajnej majówki i odpoczynku wiele! :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, dopiero teraz to zauważyłam :/ Masz rację kochana, ten dzień, jednak nie był najlepszym na sesję, wszystko było temu przeciwne:/ wrrrr mam nadzieję, że następna będzie będzie bardziej udana :P hehe Buziaki :)

      Usuń
  2. Nie ma lepszego połączenia panterki niż z czerwienią.Rewelacyjne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda czerwień i pantera to połączenie idealne, wyglądasz bardzo elegancko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba! Koszula piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zadnych pomysłów na majówke , ;/; za to Tobie zycze wspanialych urodzin i wypoczynku :)
    bedziesz miała czas porobic takie piekne stylówki i zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam twój ból, u mnie to nawet gorzej bo w Irlandii jak nie wieje to pada, jak nie pada to wieje, albo wszystko razem. Zazdroszczę koszuli za 1,80 to na prawdę hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana! Ale czad!! Wspaniałe połączenie wzoru animal print z soczystym odcieniem czerwieni!
    pięknie

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka stara baba? wyglądasz bardzo dobrze. Bez marynarki nawet świetnie. Dałas tylko jedno zdjęcie w marynarce, więc myslę , że bez niej czułaś się lepiej. Pozdrawiam i miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest genialna! Świetne połączenie z czerwoną spódnicą, wyglądasz cudownie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie marudź kochana, fajnie wyszło chociaż minka na niektórych zdjęciach faktycznie kwaśna :)

    u mnie Majówka to spontan....
    pozdrawiam http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódnica :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Co Ty gadasz, że wyglądasz jak stara baba?! Jak dla mnie jest super! Bardzo lubię panterkę i ta koszula jest genialna! Z tą plisowaną spódniczką w takim mocnym kolorze tworzy fajną stylizacje! Co do pogody to znam ten ból...zawsze jak zaplanuje zdjęcia to albo zimno i pada albo świeci ostre słońce :-/

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za tyle wspaniałych słów ;* Ale to ja zazdroszczę Ci tej spódnicy jest zjawiskowa ;* Obserwuje mam nadzieje ze Ty też ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna! Cholera, jak Tyś znalazła tę spódnicę za 1,80 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam panterkę i mam do niej wielką słabość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Doskonałe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Seksownie i z pazurem! Bardzo mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się podoba, w życiu nie powiedziałabym, że wyglądasz jak stara baba :P Jest sexy, jak zawsze, ale też trochę lekko i uroczo, także połączenie super :) Lecz rozumiem Cię doskonale, też czasem po obejrzeniu zdjęć wydaje mi się, że jest źle i nie tak jak chciałam. Ciężki nasz los! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor spódnicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja spódniczka to naprawdę udany łup :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i zdecydowanie nie ostatni :*
    zapraszam do mnie ::) może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć :) Na początku dziękuję Tobie za odwiedzenie mojego bloga kobiecosci/blogspot.com :) i zapraszam również do obserwowania. Jestem tutaj pierwszy raz i powiem, że na samym początku zwrócił moją uwagę Twój szablon bloga, jest prześliczny. Stylizacja jest fajna (mam prawie taką samą torebeczkę czarną co twoja z tym, że moja jest z przodu pikowana) i śliczne szpileczki, proste z klasą. Widziałam też Twoją wcześniejszą stylizacje z tą spódnicą i powiem, że mi osobiście bardziej podoba sie ta wcześniejsza, co nie oznacza, że ta jest zła, bo wcale tak nie jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz niesamowicie. spódniczka cudo!


    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się zestaw bardzo podoba. A co do tej pogody to znam to...

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię panterkę na jednym oznaczającym się ciuszku:)


    ps. a u mnie? BATMAN na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za miłe słowa na blogu. :)

    Jesteś bardzo bezpośrednia w tym poście. :D Dobrze znam to, o czym piszesz. Często szłam na sesję z myślą, że strój jest super, a w efekcie wszystko wyszło w pośpiechu, z kiepskim światłem, a potem jak spojrzałam na siebie, to miałam ochotę wyrzucić rzeczy z siebie do kosza (tak w przenośni) :P. Ale jak na to, jak bardzo pokazujesz swoje niezadowolenie w opisie, to zdjęcia są ładne. Najbardziej mi się podoba ostatnie, gdzie siedzisz na ławce. :) Strój nie jest w moim stylu, nie przepadam za panterką i obcasami, ale spódnica faktycznie ładnie wygląda i rozwesela całą stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej hej skocz mi tu biedaolic ty "stara babo", koniec! fajna kobitka z Ciebie a pogadoda faktycznie w kratke noo... u nas tez dzis leje a chciliesmy isc na lody i pstryknac jakies foty ale nic jutro ma byc slonce wiec pewnie mojego meza gdzies wyciagne :) spodniczka mi sie bardzo podoba, wczoraj mialam prawie identyczna ubrana tylko pomaranczowa :) buziak Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja na ogromny plus, wszystko świetnie ze sobą współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjna koszula - już się w niej zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpusciłabym pas z kokardą, a oprócz tego super!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/05/riding-red-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Spódnica strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo oryginalna koszula :) przygarneła bym ja do swojej szafy
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  34. spodnica rewelacja i to za taka cene :) bluzka swietnie dobrana <3

    OdpowiedzUsuń
  35. ulala!!! cudnie Kochana wyglądasz! ta spódniczka jest BAJECZNA!

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj, dopiero co wróciliśmy z Włoch. Piszesz, że 5.05 Twoje urodzinki, więc składam Ci najszczersze życzenia, zdrowia, dużo miłości i prawdziwych przyjaciół. A zestaw jest cudny i Ty piękna - nie marudź, ciesz się młodością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojejku, wyglądasz cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Koszula jak i spódnica bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ostro!:),świetne połączenie kochana,a spódnica? 1,80?:D miazga!!:D

    OdpowiedzUsuń
  40. lubie polaczenie czerwieni i tego printu <3

    OdpowiedzUsuń
  41. bluzeczka jest świetna w połączeniu z spodnicą tworzą fajny zestaw, ale jak dla mnie ten pasek jest zbyt szeroki ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie wyglądasz! cudowna jest ta spódnica :) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Dlatego uwielbiam SH <3 Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczna spódniczka!!! ;))

    pozdrawiam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana mi ostatnio 3 sesje nie wyszły i zdjęć przez to nie dodałam, jakoś ostatnio zrobiłam się niefotogeniczna ;/
    A Ty kochana wcale jak stara baba nie wyglądasz!! Bardzo podoba mi się ten zestaw, a najbardziej ta koszula- uwielbiam panterkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zdjęcia i stylizacja :) Bardzo fajny i ciekawy blog. :) Na pewno będę wpadać częściej! W wolnej chwili zapraszam też do mnie http://divoces.blogspot.com/ :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ładna torebka !
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. super zestaw, uwielbiam panterke! pozdrawiam :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. na początek Kochana spełnienia marzeń :* Spóźnione sto lat Ci śpiewam :)
    a co do pogody i zdjęć, to nawet mi nie mów, bo z tego powodu jestem mocno poirytowana. Kiedy było ciepełko, ja nie miałam czasu żeby wyjść na zdjęcia. Kiedy wreszcie miałam chwilę, i świeciło słońce, i było ciepełko, wyszykowałam się do zdjęć, zakładam buty i słyszę jak lunął deszcz, no myślałam, że pogryzę wszytskich dookoła :) No i tak czekam na pogodę i nie wiem czy się doczekam :)
    a Ty wyglądasz fantastycznie, koszula jest świetna. Zresztą, ja bardzo lubię łączyć panterkę z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo dziękuję za miły komentarz ;)
    Spełnienia marzeń, wszystkiego naj :) Lekko spóźnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. No dzieje się - czerwień + pantera grrr jest moc! Masz pazur Piękna ;-*
    Ścisk ;-))

    OdpowiedzUsuń
  52. Stylowe połączenie pantery i czerwieni! Naprawdę świetnie wyglądasz i spokojnie możesz jeść słodycze, bo masz idealną sylwetkę:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek! (troszkę się spóźniłam;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny zestaw, lubię takie połączenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. panterka w towarzystwie czerni i czerwieni ...nie mogło się nie udać ! ...u mnie pogodowo to samo hahaha też szału dostaję kiedy wiatr rozdziela mi grzywę :/ :D

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grrrrrr, a już myślałam, że to tylko ja mam takie skrzywienie na tym pukncie :P hehe

      Usuń
  55. bardzo fajna spódniczka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pierwsze co mi się rzuca w oczy to spódniczka!!! Jest piękna, jej kolor nasycony! Uwielbiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow, super stylizacja :) Wyglądasz świetnie :D ! Pozdrawiam :)

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Hehehe rozbawił mnie Twój komentarz, sama nie raz chodziłam w za małym butach, bo były piękne, a mojego rozmiaru już nie było :D durne baby! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego my- kobiety, nie robimy by dobrze wyglądać ;) hehe

      Usuń
  59. Świetny zestaw, spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  60. piękna spódnica!<3 elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  61. i właśnie ta spódnica najbardziej wpadła mi w oko, atu taka niespodzianka - 1,80 zł - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Wielkie T A K ! Szczypta pazura i szaleństwa, a całość, że się tak wyrażę MIODZIO! :) Pozdrawiam serdecznie i ściskam, Patsycatsy

    OdpowiedzUsuń