środa, 9 kwietnia 2014

Motor Show Poznań 2014

Witajcie kochani :)

Bardzo się cieszę, że poprzedni zestaw tak Wam się spodobał i spotkał się z takim zainteresowaniem i aprobatą :) Chciałabym dodawać posty częściej, jednak za każdym razem, gdy mam wolne pada deszcz i pogoda zupełnie nie nadaje się na sesje :/ I tak też było wczoraj... cały dzień gorąco, a gdy mieliśmy jechać na sesję, zachmurzyło się, nagle zaczęło lać jak z cebra :( gdy już byłam zupełnie zrezygnowana, że kolejny tydzień na moim blogu będzie głucha cisza, przypomniało mi się, że przecież obiecałam Wam relację i foty z  Motor Show Poznań 2014, na którym byliśmy tydzień temu :) 
Był to mega wielki teren do obejrzenia, kilka pawilonów, spędziliśmy tam kilka dobrych godzin. Wiele aut zarówno tych starych, jak i współczesnych, ekskluzywnych, z wysokiej półki i mega sportowych, a także motory. Takiego skupiska podjaranych facetów w jednym miejscu, to chyba jeszcze nigdy nie widziałam hehe :P
Ku mojemu zaskoczeniu zadbano także i o nas i w jednym z pawilonów wygospodarowano kącik tylko i wyłącznie dla kobiet :) 
Było to miasto kobiet prowadzone przez Maję Sablewską, która wraz z innymi osobami, przeprowadzała za sprawą makijażu i fryzury, metamorfozy kobiet :) W tym pawilonie był specjalnie wygospodarowany kącik mody, reklasu i zdrowia. Można było zbadać skórę oraz stan włosów oraz uzyskać fachowe porady specjalistów. 
Powiedziałam co miałam do powiedzenia, więc teraz zostawiam Was ze zdjęciami :) 
A za kilka dni nowy pościak :* 





























60 komentarzy:

  1. Fajnie przebywać w takich miejscach. Ślicznie wyglądałaś. Ja byłam w niedzielę na kiermaszu wielkanocnym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę zazdroszczę:)) Swietnie wyglądałaś:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. ale laseczka z Ciebieee ! DZAGAAA <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana na motorze wygladasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj faaaajnie :D super, że się dobrze bawiłaś!
    ja mam podobnie z dodawaniem postów - jak jest wolne, to zawsze coś :( no i ja jestem jeszcze od mojego Lecha (znaczy - MOF'a ;P) uzależniona, bo on ma dużo zdjęć z pracy zawsze do obróbki i nie zawsze ma czas na te moje :(

    i zgadzam się, na motorze wyglądasz fantastycznie :D
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam kochana, też od mojego jestem uzależniona, a ja już razem znajdziemy czas, to zawsze coś pokrzyżuje plany ( czyt. pogoda ) wrrrrr.... :/

      Usuń
  6. No Kochana na tym motorze to wyglądasz genialnie ! Uwielbiam te buty i masz super kurteczke ! Widzę, że dobrze się bawiłaś podczas targów :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Madziu :* Zawsze to jakaś odskocznia od zwykłego dnia :)

      Usuń
  7. Oho, i Sablewską na zywo zobaczyłaś :-) fajnie zorganizowane ;-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oho, jakoś jej widok specjalnego wrażenie na mnie nie wywarł

      Usuń
  8. Pasuje Ci ten motor :-) Auta robią wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. tam pewnie mezczyzni nie tylko na te fury patrzyli;p hehe
    sama chcialabym, byc na takim czyms , uwielbiam poogladac sobie takie slicznosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, na wpół rozebrane hostessy zerkali bardziej hehehe

      Usuń
  10. Zdjęcia super, zwłaszcza to na motorze, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. GENIALNE WYDARZENIE!! tyle wspaniałych autek! Chciałabym wszystkie!
    Ty jak zawsze super i na luzie~
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cuda! zazdroszczę przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na tym motorze prezentujesz się cudownie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. z ta pogoda to serio masakra... jak wiem ze w niedziele po poludniu ma padac zrywam sie rano z lozka i robie cos ze soba a potem ciagne meza za noge zebysmy na zdjecia jechali :D:D:D:D
    a temat aut i motorow nie moj... nie mam o tym zielonego pojecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie tez nie hehe musialam wytrzymac,za to, ze moj luby wytrzymuje ze mna na zakupach:P hehe

      Usuń
  15. Widać, że ciekawa impreza :) A i ten kącik pewnie jeszcze lepszy :D



    Pozdrawiam i dziękuję za ciepłe słowa u mnie,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się takie autka w stylu retro :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow!!!! Ale fury :) Świetne fotki :)
    Ja też ostatnio nie mogę zrobić żadnych zdjęć w plenerze, bo albo zimno, albo pada, albo nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna impreza. Retro samochody i motory uwielbiam. Twój zestaw idealnie wpasował się w klimat tej imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  19. super impreza ! to stare Maserati <3 !

    cudownego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję ♡ U mnie pojawił się już drugi tego typu post, z kolejnego dnia Fashion Weekendu. Mam nadzieję, że też Ci się spodoba.
    Auta świetne! Uwielbiam takie akcje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. NO IMPREZKI TAKIEJ ZAZDROSZCZĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No ten modowy pawilon to jakaś nowość:) Gdy pracowałam na targach to nie było takich szaleństw;))
    Za to w zeszłym roku najwięcej czasu spędziłam przy stoiskach z motocyklami no i z klasykami bo to moje wielkie love;) Fajna relacja! Dzięki**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężowie godzinami oglądali auta, a żony się nudziły, więc musieli coś wymyśleć też i dla nas kobiet :) hehe

      Usuń
  23. wow, niecodzienne widoki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oj, odnalazłbym się tam zdecydowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wow - super fotki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia :) zazdroszcze, że mogłaś tam byc :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wowwowwoo jakie maszyny , a Ty na ich tle wygladasz czadowo, swietna kurtka!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie super maszyny! świetnie się prezentujesz na tym motorze:*) pozdrawiam serdecznie!! :*))

    OdpowiedzUsuń
  29. Must have been a nice day and you had the right look ...Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  30. Łooo, ale super relacja - fajnie byłoby się wybrać na takie targi jak by były w pobliżu Warszawy. :) Jeśli chodzi o pogodę to niestety ostatnio mam tak samo - jak jest ładnie to albo pracuję, albo nie mogę się zgrać z kimś kto by mógł mi zrobić zdjęcia. Ale cóż! Żyje się dalej - idzie lato to może będzie więcej czasu i ładnej pogody. :)

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  31. o prosze.. tez bym chetnie tam poszła :) sprzet..az miło popatrzeć
    zdjecia super;) zapraszam do mnie i licze na obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale sprzęt :) świetne buty masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia naprawdę piękne, a samochody genialne :P Super :)
    Zapraszam do siebie na świąteczne przygotowania, może akurat coś zainspiruje ;)
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/babka-wielkanocna/
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/jajka-faszerowane-na-wielkanoc/

    OdpowiedzUsuń
  34. Łał, ale super! Auta świetnie się prezentują, cudne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurcze, miałam to pod nosem i nie poszłam. Bardzo żałuję

    OdpowiedzUsuń
  36. chętnie bym się wybrała na takie wydarzenie, może następnym razem. A auta cudowne!:) Ty jak zwykle świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja bym chciałam mieć jeden z tych samochodów teraz.. ;)
    Bardzo ładnie wyglądałaś! *

    OdpowiedzUsuń
  38. wow no mega sobie tak choc popatrzec na te fury

    OdpowiedzUsuń
  39. super sprawa :)) zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie maszyny, zadroszcze...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. uuu ale auta :)
    fajnie wygladalas :)

    szpilki kupilam w sobotę za 59,99 w New Yorkerze

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne auta :) Masz swietne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Za to w Katowicach Sablewska nie popisała się ;/ Porady "na odwal się", każdemu w sumie to samo mówiła, byle jak najszybciej odwalić klienta ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe spotkanie i genialne zdjecia :) pasuka Tobie takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  45. ale ekstra :d sama chętnie bym odwiedziłą bo.. wow :D A Ty na tym motorze to idealnie pasujesz :DDD

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥♥ Ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. sama bym jakiś sobie zgarnęła :P


    ps. a u mnie ? EYE PRINT na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Taki motor to bym chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń