środa, 16 kwietnia 2014

Jezioro łabędzie :P

Jest i obiecany pościak :) Pogoda jak zawsze pokrzyżowała mi plany i zamiast wcześniej przygotowanej stylizacji ze spódniczką w roli głównej, po raz kolejny musiałam wskoczyć w spodnie i jakieś okrycie wierzchnie :/ Gdy wyszło  znów słońce, migiem zaczęłam się malować, szykować i na spontanie, na szybko powstał właśnie taki oto zestaw :) Dziś postanowiłam zaszaleć i w całej stylizacji postawiłam na szalony dobór kolorów, a co, jak nie teraz, to kiedy :P hehe  Kolorowe spodnie w ciapajki, to zakup z H&M, z przed roku lub dwóch. Są mega pozytywne. Biały top jest tłem dla kolorowego naszyjnika, który  króluje wśród mojej znaczącej kolekcji naszyjników, zakochałam się w nim natychmiast :) Jest duuuży, wyraźny i kupiłam go w Stradivariusie za jedyne 9.90 :) Mogliście go oglądać już w jesiennej odsłonie w poście tutaj
Pomimo tego, że dzień zapowiadał się ponuro, na miejscu spotkała nas miła niespodzianka... piękne słońce,blask wody, łabędzie... ostateczny efekt zdjęć, bardzo przypadł mi do gustu, a to za sprawą tego niesamowitego miejsca :) Wspanialszej scenerii chyba nie mogłam sobie wymarzyć :) 

Kochani do Świąt Wielkanonych pozostało już tylko kilka dni, więc życzę Wam radnosnych świąt, spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze, smaczego jajka i mokrego dyngusa :)
Was zostawiam ze zdjęciami, a sama lęcę robić już świąteczne porządki :)
Buziaki :***














A tu ja za aparatem :D  Gdy mój K. rozmawiał sobie z łabądkami, jeden z nich w ogóle  nie chciał jeść, więc stwierdził, że taka wybredna, to pewnie baba :P heheh 


spodnie- H&M
marynarka- House
naszyjnik- Stradivarius
torebka, pierścionek- allegro






105 komentarzy:

  1. Cieszę się, że pogoda Ci się w miarę udała;D Ja też nie mam kiedy porobić fotek, bo non stop padał deszcz i grad;d Ta marynarka jest cuuuuudowna, szczególnie jej kolor♥ A ten łańcuszek kosztuje tylko 9,90zł?;o Na bank już został wykupiony... ;( Świetny jest! W ogóle jak zawsze cudnie się prezentujesz, jak milion dolarów!;d;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na ubiegłorocznych wakacyjnych wyprzedażach i rzeczywiście rozeszły się jak świeże bułeczki :) Dziękuję kochana :* Teraz czekam na pościaka u Ciebie :)

      Usuń
  2. jak dla mnie tymi barwami ta szarówkę zażegnałaś! No naprawdę mi się podoba to połączenie! ostatnio stale dominował ten motyw to czas najwyższy pokazać coś innego, ale na pewno się jeszcze pojawi. Co do spódniczek? oj tak.. nie pytaj ile mam tego typu fasonów w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz fantastycznie a zestaw idealny na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łabądki są fantastyczne! tylko jak będą miały młode, to się z nie zbliżajcie, bo poszczypią ;P
    spodnie i naszyjnik są boskie! fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie zestawienia. A spodnie i Twoje włosy wręcz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie są rewelacyjne :)
    wyglądasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna marynarka;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiosenna stylizacja! A naszyjnik świetny! Szkoda, że już nie ma go w sprzedaży :(
    Pozdrawiam!
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie kochana wyglądasz, śliczna marynarka :)

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. idealnie kochana <3 świetny masz kolor włosów :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudnie :))))Spodnie są świetne :)))

    Tobie również Wspaniałych Świąt, w gronie najbliższych !:))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie sceneria cudowna <3 a stylizacja jeszcze lepsza !:)) marynarka ma swietny kolorek a spodnie idealnie pasują, są bardzo pozytywne:) świetny post Kochana !!:**

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia i pięknie na nich wyglądasz. Życzę Tobie i Twoim bliskich zdrowych, radosnych świąt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny masz ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny mix kolorków, ten pastelowy róż jest dla Ciebie stworzony! Spodnie świetnie wyglądają z tą marynarką, a kolor pazurków i naszyjnik idealnie dobrane:)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia ! Jak przeczytałam tytuł posta to myślałam, że stylizacja będzie inspirowana jeziorem łabędzim :-) Spodnie są genialne i mają świetne kolorki ! Marynarka jest piękna, a naszyjnik to już w ogóle bajka ! Wyglądasz super !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh musiałabym schudnąć z 20 kg do tej roli :P hehe

      Usuń
  17. Cudownie wyglądasz!
    Wszystko swietnie zestawiłaś ;)
    Spodnie są czadowe a naszyjnik to istne cudeńko <3
    Życzę Ci kochana Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  18. jestes piekna oryginalna dziewczyna , swietnie ubrana ,zawsze swietnei ubrana !!!!!
    wzajemnie wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Często oglądałam te spodnie na otyłej dziewczynie.. aż miło popatrzeć na nie na szczupłej osobie :)) świetny zestaw :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Unas fotos muy bonitas... Un saludo desde Murcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz niesamowcie. Naszyjnik wspaniale się prezentuje. Za taką cenę, to prawdziwa okazja.

    OdpowiedzUsuń
  22. genialnie wyglądasz,nie spodziewałam się ,ze te spodnie mogą tak świetnie się prezentować. :) A naszyjnik cudo!

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam te same spodnie;) świetnie je połączyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny pastelowy zestaw. Marynarka w zestawieniu z naszyjnikiem i spodniami wygląda świetnie.
    Piękne zdjęcia i śliczna Ty.

    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post, dobry styl :) Wsołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow zdjęcia są mega śliczne : ) Piękny krajobraz .
    obserwujemy ? daj znać u mnie na blogu
    pozdrawiam
    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajowe te spodnie idealnie pasują do naszyjnika!
    Happy Easter!
    http://pandamone.blogspot.com/2014/04/cobaltlove.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne wyglądasz, wszystko genialnie ze sobą współgra. Naszyjnik- bardzo udana inwestycja zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie kochana! Spodenki są genialne <3 Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, bardzo mi miło :) Zapraszam częściej :)

      Usuń
  30. pięknie i tak delikatnie wyglądasz w białym topie i tej ślicznej marynarce! :*) pozdrowionka:*)

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie Kochana :) Naszyjnik już podziwiałam wcześniej, jest świetny, ale zakochałam się w marynarce, ma cudny kolor :) Fantastyczny look :) Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się Twoje spodnie baaaardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam te portki ! Ślicznie wyglądasz <3 ...dziękuję i jeszcze raz Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne spodnie, a łabądek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny blog :) Zapraszam!
    http://worldjulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hey,
    you have a great blog, would you like to follow each other!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna Stylóweczka , naszyjnik skradl moje serce ! Co do portek - świetne , choć ... Ja chyba zbyt konwencjonalna jestem , podoba mi sie na innych , sama złe sie czuje !!! A spontany czasem najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzieki Kochana za przemile komentarze ;) Twoja marynarka jest przeurocza. Pozdrawiam Cie goraco, wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  39. a propos pasteli w moim szale przydalaby mi sie ta cudna marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  40. ale pięknie wyglądasz, marynarka ma cudny kolor a w polaczeniu ze spodniami SUPER!
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam takie pastelowe, wiosenne kolory:) marynarka cudowna i świetne spodnie:) Wesołych Świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Tobie również kochana życzę szczęśliwych, zdrowych świąt! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny blog :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post ! Wyglądasz fantastycznie w tak kolorowych spodniach i tym nieziemskim łańcuszku ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne spodnie!
    bardzo mi się podobają!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się ten zestaw!!!!

    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  48. lakier na pazurkach - cudny kolor :)

    Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. super :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  50. lovely post!
    
Please check out our blog at http://www.beautyshareit.com

    
PS. you can also post your blog posts straight to our website to get FEATURED!

    Tag #beautyshareit on Instagram to get a shout out :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  51. slicznie wygladasz :) spodnie i rozowa marynarka razem wygladaja super!

    anjage.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne spodnie! wyglądasz w nich rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  53. Trzeba korzystać z każdej chwili słoneczka :) fajna marynarka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Lovely blog you have here!

    Please do have a time to join my giveaway!
    Win 3 OASAP New Tees, yes, you heard me right, 3 pieces!

    With all the love in the world,
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  55. Lovely blog you have here!

    Please do have a time to join my giveaway!
    Win 3 OASAP New Tees, yes, you heard me right, 3 pieces!

    With all the love in the world,
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  56. swietne polaczenie kolorków <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Marynarka jest kochana cudowna<3 :)!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialny zestaw!

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Mega kolor wlosow :)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/2014/04/wishlist-1-lovelyshoes.html
    +Mogę o klik w link sklepu w notce?:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Koralowa marynarka jest piękna! Świetne polączenie :) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna stylizacja, a zwłaszcza spodnie! Jesteś bardzo ładna :)
    www.lefffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. do twarzy Ci w takim kolorku, jak zakiecik, sliczny delikatny kolor! a pomysl na sesje cudny! labadki sa tak pieknymi zwierzetami, calosc genialna!

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję bardzo ♡
    Ładny kolor marynarki, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. cha cha no tak jak wybredne to baby :P Ja bym powiedziała, że jest na odwrót :D
    A stylizacja jest bardzo kolorowa i radosna :))
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. oczraowała mnie twoja marynarka i naszyjnik, kolor poprostu obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wow, kolory boskie! :) Bardzo Ci pasuje taki styl, a ten naszyjnik - cudo! <3
    Też czasem sobie zaplanuję jakąś stylizację, a później trzeba kombinować, bo pogoda nie taka, jaką sobie wymarzyłam :P No ale u Ciebie te kombinacje wyszły naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam taki sam naszyjnik! Też kupiłam w zeszłym roku za tą samą cenę;) Śliczne zdjęcia i piękny kolorowy zestaw. A spódniczką się nie martw! napewno niedługo będziesz miała okazję zrobić z nią fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  69. ale klimatyczne ujęcia! wygladasz jak modelka!:)

    OdpowiedzUsuń
  70. super stylizacja <3
    marynarka ma śliczny kolor
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. wow! Kochana!!
    to moje ulubione zestawienie! Zakochałam się w tych spodniach! Miała z tej samej serii spódnice!!!
    Wygladasz obłędnie!!! Naszyjnik i wszystkie dodatki pasują idealnie
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Olu, pamiętam jak prezentowałaś ją jakiś czas temu :) Wspaniała jest :)

      Usuń
  72. Przepiękny Outfit :) A to zdj na drzewku po prostu poetyckie :) Zapraszam do mnie na NOWY post http://wirginiathings.blogspot.com/2014/04/meliski.html zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  73. super kolorek ma marynarka a Ty jak zawsze śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  74. naszyjnik troszkę nie w moim stylu, ale całość bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  75. Super zdjęcia, a w torebce się zakochałam ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  76. Kochana cudnie wyglądasz :) Kolorowa i radosna, spodnie są fantastyczne, iście wiosenny look :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  77. Takiego pięknego naszyjnika i spodni to ja nigdy nie widziałam ;)
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. spodnie są mega pozytywne i super zestawiłaś ją z resztą looku :)
    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  79. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  80. rewelacyjny outfit! ale najbardziej podoba mi się marynarka - jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  81. Oj, tak. Pogoda często potrafi pokrzyżować plany. Zestaw bardzo ładny, ale w marynarce to się po prostu zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Masz rację piekna sceneria! <3 Szalenie mi się podobają Twoje spodnie - ostatnio choruję na takie wzory <3

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo ładna i energetyczna stylizacja :) W sam raz na wiosnę!

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne są te spodnie ;) Łabędź może był najedzony, a nie od razu baba hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  85. marynarka ma bosi kolor, podoba mi się jej zestawienie z kolorowymi spodniami! Boski naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny masz ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Oooo! Jestem setną komentatorką ;DD;* Widzę u Ciebie też zastój z nowymi notkami;p Ja coś tam wyskrobałam, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  88. naszyjnik zdominował post, no robi wrażenie. I ciekawe portaski masz;-)

    OdpowiedzUsuń
  89. też miałam ochotę na te spodnie - super je ograłaś! <3 bardzo mi się podoba żakiet - cudny!

    OdpowiedzUsuń
  90. Przepięknie wyglądasz :) rewelacyjne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń