piątek, 11 października 2013

Pierwsze jesienne podrygi...

Kochani, jestem ogromnie zaskoczona tak dużą ilością miłych komentarzy do poprzedniego posta :) W życiu nie spodziewałabym się, że tak bardzo moje stylizacje przypadną Wam do gustu:) Wszystkim i każdemu z osobna wielce dziękuję i wysyłam ogrom buziaków:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* To właśnie Wy i Wasze komentarze, te miłe i te krytycznym okiem przyglądające się, motywujecie mnie do dalszego tworzenia :) Jest mi niezmiernie miło z tego powodu! :) Jeszcze raz wielkie dzięki <3
Ostatnimi czasy bardzo przypadły mi do gustu bluzki i t-shirt'y z motywami zwierzęcymi, są drapieżne, a w ich towarzystwie najprostszy zestaw nabiera charakteRrrrrru :) Na t-shirt trafiłam absolutnie przypadkiem w sklepie, do którego bardzo rzadko zaglądam, nooo i bardzo się cieszę, że tam weszłam, gdyż koszulka generalnie stała się ostatnio moją ulubioną :)
Plisowana spódniczka jest moją najbardziej udaną zdobyczą z second hand'u…wyłowiłam ją już jakiś czas temu dosłownie za grosze, gdyż kosztowała tylko... UWAGA 1,80 :) Już kiedyś czaiłam się na nią w H&M, ale najwidoczniej nie była mi pisana za 99 zł, lecz za półdarmo hehe niestety wcześniej nie miałam okazji Wam jej zaprezentować. Kopertówkę już widziałyście w pierwszym poście- jest zdecydowanie moją perełką wśród torebek:)
Jeśli chodzi o bransoletki, to bardzo ciekawą ostatnio kupiłam w Cropp'ie...a mianowicie kościotrupia łapa :) hehe Jej oryginalność od razu przypadła mi do gustu, ponieważ idealnie współgra z różnymi kształtami pierścionków... uwielbiam takie błyskotki :) 











plisowana spódniczka- Second hand HIT- 1.80 zł :)
t-shirt- Obsesja
ramoneska- eBay
kopertówka, pasek- Cropp
buty- Deichmann
kolczyki- C&A
bransoletka trupia łapa- Cropp
pierścionki- Centro

112 komentarzy:

  1. Świetna kurteczka i fajnie pasuje z t-shirtem :-) Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :-)))
    Pozdrawiam :-)
    Magda < misskitin.blogspot.com >

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje stylizacje z wykorzystaniem brązów. Przepięknie podkreślają Twoją urodę :)
    Cudowna kopertówka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka <3 całość bardzo fajnie wygląda, podoba mi się;)
    zapraszam do siebie na nowy post;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja piękna spódniczka:D
    obserwuje )
    rozaliafashion.blogspot.com - jeśli możesz kliknij w baner z napisem SHEINSIDE po prawej stronie na dole

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, ale kolor włosów jest mega! :)

    http://kosmetycznyocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie zgrałaś cały look, kolorystycznie wszystko idealnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna ta spódnica! Idealnie pasuje do Twojego typu urody:0

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie wszystko połączone a kolor Twoich jest genialny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylizacja! niesamowicie mi sie podoba. kurteczka - cudo :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspanialosci tu widze, top, kolczyki, spodnica, torebka! Podoba mi sie tu, rowniez obserwuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Po prostu pięknie. Sama przez długi czas miałam taki kolor włosów i jeśli mi się kiedyś znudzi rudy,, to wrócę do czerwonego :-) Podoba mi się tutaj dlatego chętnie zaobserwuję. Również zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. te włosy! :) cudowna bluzka i kurtka, a zdjęcie na drzewie mnie zabiło, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację! Taki kolor kurteczki jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog !
    może wzajemna obserwacja, co Ty na to?:)
    http://camode.blogspot.com/ zapraszam !:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, a kolor włosów boski ! ;). Miałam kiedyś taki ale szybko się zmywał niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Rzeczywiście szybko się zmywa i już pod koniec miesiąca robi się trochę wypłowiały, ale świetnie czuję się w nim, więc farbuję je co miesiąc i póki co nie mam zamiaru go zmienić :)

      Usuń
  16. You look wonderful! I definitely feel the autumn season in your outfit! And I love your top <3 Obserwujemy? Pozdrawiamy!
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Can you please like our facebook page too? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za komentarz miły -> wygląasz również ekstra. http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/lautomne-est-venir.html

    Pozdrawiam i zapraszam również na facebooka. https://www.facebook.com/pages/Passion-et-de-la-mode/571447592918659

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz niesamowicie! Pięknie Ci w takich kolorach! :))
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz :) piękna czerwona spódnica :) W wolnej chwili zapraszam u mnie konkurs do wygrania pudełko z biżuterią FJBOX

    OdpowiedzUsuń
  20. spódnica i pierścionki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. stylizacja bardzo mi przypadla do gustu :) swietne zdjęcia, genialnie wyglądasz, a poza tym bardzo podoba mi się bluzeczka :). Myśle, ze w takim zestawie czułabym się swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz hipnotyuzujace sppjrzenie ! z kolorem Twojej kiecki to juz całkiem seksi !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wygladasz kochana.
    Idealna spódnica, piekne kolory!! super zestawienie
    mega:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam,OLA

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, fantastyczna stylizacja! *_* Tygrys na bluzce jest mistrzowski i nadaje całości charakteru. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw jest cudny;)
    Bluzka dodaje nieco drapieżności!;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wszystko ze sobą połączyłaś :)


    Obserwacja za obserwacje? ZAPRASZAM! http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka ma przepiękny kolorek, a bluzeczka jest świetna, idealnie się komponuje ze spódniczką ! Wyglądasz ślicznie, pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz, świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie sie cała stylizacja komponuje z Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz! bardzo ale to bardzo podoba mi się bluzka , sama taką szukam ;) cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  31. super połączenie;)
    uwielbiam takie pierścionki;)

    OdpowiedzUsuń
  32. piekna jesienna kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam to zdjęcie, na którym siedzisz na drzewie, a w tle widać staw z kaczuszkami! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzka extra:)
    Odpowiadając na pyt.na moim blogu-ramonka nie jest z Reserved:)
    pozdrowionka i dziękuję za odwiedziny;)

    OdpowiedzUsuń
  35. swietna stylizacja :) mega kolor wlosow

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow świetne, magiczne zdjęcia. Cudownie wyglądasz i te kolory - super.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super koszulka ! Jak i cała reszta :-* zapraszamy do nas, Patrycja&Daria

    loli-la-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny outfit jak dla mnie :)
    Cały blog genialny :D \
    Pozdrawiam + zapraszam do siebie - > http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/pantalon-carreaux.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczna koszulka i idealnie dobrana całość! Super!

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne stlizacja to i komentarzy dużo :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w bluzce <3, a cena spódnicy- skandal ! Pozdrawiam, Edith :*

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna jesienna stylizacja i genialna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  43. cudna stylizacja mam super gust :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Plisowana spódnica to strzał w 10! Jednak ja ograniczyłabym ilość dodatków :) I wybrałabym coś gładkiego na górę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Great outfit. Cool photos. Awesome earrings.
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know.
    xo
    Lenya
    www.fashiondreamsandlifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia! bardzo klimatyczne! i super pierścionki!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznie wyglądasz. podoba mi się zestawienie tego kotka z czerwoną spódnicą. <3

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Spódnica to prawdziwy hit:)masz śliczny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny kolor włosów, powtórzę się :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne pierścionki :)
    obserwuję :)

    / Nie, na szczęście u mnie śniegu jeszcze nie ma, z czego się bardzo cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super fit! Miło mi za odwiedzenie mojego bloga! :) Zapraszam częściej, ja dodaję do obserwowanych ! :)
    www.blessedbrothers.blogspot.com

    - Szymon

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuję za tak miły komentarz:)

    może jesteś zainteresowana follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudne zdjęcia, przepiękna koszula i genialny dobór dodatków ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne zdjęcia:) mam taką samą bransoletkę :)) pozdrawiam i zapraszam częściej ;****

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzięki t-shirtowi zestaw zyskał na drapieżności, ma charakter ;]

    Zapraszam:
    szymonkloc.blogspot.com
    Również do obserwacji, jak i ja Ciebie zaczynam obserwować; ]

    OdpowiedzUsuń
  57. Ha, taka spódnica też by mi się zmieściła w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Energetyczny zestaw! Podkreśla Twój temperament;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudownie wyglądasz! Piękny kolor włosów! ;))
    I ta spódniczka, szaleństwo! Za taką cene.. zazdroszcze;))

    OdpowiedzUsuń
  60. fajna stylizacja, a ramoneska jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  61. niecałe 2 zł za taką spódniczkę:)! Ależ udany zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  62. pozytywnie;-))) czekam na new notę;D

    OdpowiedzUsuń
  63. cudownie wyglądasz :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeju za niecałe dwa złote, nie prawdopodobne. Gratuluje zdobyczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczną masz spódniczkę oraz pięknie pomalowane paznokcie !
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST !:*

    OdpowiedzUsuń
  66. You look beautiful! I just became your newest follower :) Hope you can check out my blog and follow back if you want xx

    PS. I'm also doing an Urban Decay Vice 2 palette giveaway if you're interested!

    SIXTH TRACTATE BLOG
    BLOGLOVIN'
    FACEBOOK
    INSTAGRAM @heartofplastic

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowna koszulka,nie dziwię się,że ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Oj owacja pod poprzednim postem zasłużona , teraz tez jest rewelacyjnie !!! Swietny t- shirt i nie banalnie połączony !!! Super jesteś bardzo kreatywna !!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajna stylizacja, uwielbiam czerwony więc spódniczka bardzo przypadła mi do gustu :) Całość wygląda świetnie :) p.s. Dziękuję za bardzo miły komentarz pod moim postem ;** Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. OOO tak w sh mozna znaleść prawdziwe perełki i to za grosze :))) spódniczka jesdt świetna i ten kolor jest idealny na jesień :) świetny zestaw!!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. No kochana taka spódniczka, za taką cenę! Rewelacja! Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  72. dziękuję za komentarz :) co do drożdży to ja piję takie normalne sklepowe, zalewam 1/4 kostki wrzątkiem do ok 1/3 szklanki, a następnie neutralizuję smak mlekiem z dodatkiem cukru bądź soku do herbaty :) z tego co wiem to są też drożdże w tabletkach, ale na forach czytałam że najlepsze rezultaty osiąga się po tych sklepowych :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. dziękuje za komentarz zapraszam do mnie na nowy post ;)) http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Dzięki za odwiedziny :) swietna stylizacja i jestes bardzo sliczną dziewczyna:) pozdrawiam i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  75. Zakochałam się w dodatkach ;)... na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  76. Słodkie pierścionki! :) Bardzo uwielbiam takie połączenie karmelu z czerwienią! <3
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. t-shirt jest na prawde przepiekny. Zazdroszcze Ci go !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetna stylizacja! Pasują Ci takie intensywne kolory <3
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Koszulka jest świetna ! Pierścionki rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ależ ognista stylizacja! :)
    Spódniczka to w ogóle hit (za 2 zł...serio..?) ;)
    Ciekawie połączyłaś ze sobą te elementy. Jest etnicznie, z pazurem, kobieco. :) Dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  81. Koszulka genialna! Uwielbiam takie zwierzęce motywy!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Faktycznie stylizacje masz bezbłędne! Napatrzeć się nie mogę! A w pierścionkach się wprost zakochałam <3

    Dodałam do obserwowanych! :*

    OdpowiedzUsuń
  83. bardzo fajny zestaw! z pazurem :D no i ta cena za spodniczke.. :D dzieki za odwiedziny! dodaje do obserwowanych i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  84. piękna kolorystyka stylizacji!
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten t-shirt jest mega! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  86. cudne kolory!:)) pęknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudownie wszystko dobrałaś!
    Piękne pierścionki ;*

    OdpowiedzUsuń