wtorek, 21 sierpnia 2018

Nadmorskie klimaty... :)

Witajcie kochani po dłuższej przerwie :)
Na wstępie chciałabym Was przeprosić za moją ponad miesięczną nieobecność, ale te upały i skwar lejący się z nieba zupełnie nie sprzyjały robieniu zdjęć, czy siedzeniu przed komputerem.
Poza tym muszę przyznać, że zauważyłam, że wakacje nigdy nie były jakoś specjalnie wzmożone aktywnością w blogosferze, każdy się urlopował, spędzał aktywnie czas i celebrował każdą wolną chwilę, więc większość blogerek znikało nam z blogosfery, wracając dopiero po wakacjach, a że i te już powoli dobiegają końca, to nie ukrywam przez ten czas i ja stęskniłam się za Wami, kilka sesji mamy już w zanadrzu, więc wracam - wracam do Was na dobre :)

Sukienka, którą dziś Wam prezentuję była moją miłością od pierwszego wejrzenia <3
Od razu, gdy ją zobaczyłam, wyobraziłam sobie, jak pląsam w niej brzegiem morza, a wiatr rozwiewa mi włosy ( ale nie spodziewałam się, że będzie rozwiewał je aż tak hahahaha)
A więc bez namysłu zamówiłam ją i modliłam się, aby doszła zanim wyjedziemy nad morze i gdy powoli zaczynałam tracić już nadzieję, doszła dzień przed i to bardzo późnym popołudniem :D
Kupiłam ją --->> TUTAJ  :)
Zakochana w niej do tego stopnia, że zamówiłam jeszcze inny kolor i zamierzam nosić je również wczesną jesienią do grubych kardiganów i botków :)

Zdjęcia z nadmorskich klimatów, które widzicie w dzisiejszym poście robione były na urlopie w Niechorzu.
Były to pierwsze wakacje z naszą małą - wspaniale spędzony, rodzinny czas :)
Uwielbiam te nasze wszystkie pierwsze razy z nią i pokazywanie jej świata :)
Malutka była absolutnie grzeczna, jestem dumna z niej, jak grzecznie i wytrwale zniosła bez płaczu podróż, więc mała zadowolona i rodzice w pełni odpoczęli.

Trafiliśmy na istne afrykańskie upały, całe 8 dni było chyba z milion stopni, zero wiatru, a morze bałtyckie było wyjątkowo ciepłe i nie wykręcało nóg, także i my się kąpaliśmy i mała skorzystała :) Na plaży pomimo parasolek i namiotu ciężko było wysiedzieć :O
Dopiero dwa ostatnie dni zaczął wiać wiatr i morze w końcu przypominało morze, a nie jezioro :) hehe

Tego dnia, gdy popełnialiśmy tą sesję, zerwał się niemiłosierny wiatr, który wiał tak mocno, że mało głów nam nie pozrywało, więc zrobienie zdjęć było wyzwaniem zarówno dla mnie, jak i dla mojego K.
Trudne warunki nie sprzyjały nam, ciężko było okiełznać latające dookoła głowy i wpadające do buzi i oczu włosy oraz rozwiewającą na wszystkie strony sukienkę, aby nie zrobić przy wszystkich kino-bambino ;)
W pewnych momentach brakowało mi rąk, nie wiedziałam za co łapać najpierw :P hehe
Ale że był to już przedostatni dzień naszego pobytu nad morzem, a matka sesję w tej sukience zamarzyła sobie jeszcze będąc w domu, oczywiście zaparła się jak osioł, że da radę i dała- ale moje miny mówią wszystko za siebie :P
sukienka- TUTAJ
bransoletka- TUTAJ
pasek- Stradivarius
kapelusz- Reserved

A Wy kochani jesteście już po urlopach, czy dopiero przed ?
Zdradźcie dokąd wybieracie się ? :D

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam:

1. Piękna sukienka :) Ja właśnie jutro w nocy wyjeżdżam na wyczekiwany urlop nad morze.
    Sylwetta

1. W takim razie udanego urlopu kochana i czekamy na relacje po powrocie :) :*

2. Mnie też się zdarza, że gdy chcę zrobić sesję w spódnicy/sukience to pojawia się wiatr i jest bardzo trudno. :D Nad morzem musiało być 100x ciężej. :D Super, że się nie poddałaś i zdjęcia udało się wykonać. :)
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :*

1. Zaparłam się jak osioł i fociliśmy hehehehe
      zdjęć było dużo, ale poprzez te wiatrzysko większość rozmazanych, albo z moimi głupimi minami :P hahaha

3. Przepiękna sukienka i super klimat!

4. wow Kochana ale cudownie wyglądasz:) przepiękną masz sukienkę , uwielbiam takie <3

5. Świetna ta sukienka. Super gra z nią pasek. Podobają mi się sukienki z guziczkami. Super trend ;)

1. Z tym paskiem to były dłuuugie poszukiwania, bo nigdzie nie mogłam dostać takiego, jaki sobie do tej sukienki wyobraziłam, miała być trochę inny, ale ten spodobał mi się w Stradivariusie i stwierdziłam, że kolor będzie bardziej neutralny i pasujący, aniżeli karmelowy, który miał być wstępnie :)

6. Fajna sukienka i piękny morski klimat.

7. przepiękna ta sukienka! idealna na plażę :)

8. Bardzo ładna ta sukienka, idealna na lato!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

9. Kochana, przepiękni wyglądasz, tak promiennie :) Cudowna jest ta sukienka, ostatnio pokochałam i taką długość i do tego takie paseczki :)
    Piękna sesja :)
    Buziaki :*

1. Wiem, wiem widziałam jedną z tych pięknych maxi na insta <3

10. W wakacje wychodzą najlepsze zdjęcia, bo jest cudowne światło. Ja pomimo, że na blogu pustki nie rezygnuję ze wstawiania zdjęć :) Jednak nieobecność blogerek jak i obserwatorów na blogach jest całkowicie zrozumiała. Ja sama wolę ten czas spędzać na zewnątrz i nie myśleć o komputerze :)
    Cudowna ta sukienka. HIT! Chciałabym taką, ale lnianą :) jednak teraz jakoś nigdzie podobnych nie widziałam :( żałuje że na początku wakacji nie ku[iłąm :(

1. Kurczę, a mi właśnie te światło w lato przeszkadza, oczywiście tylko jeśli chodzi o robienie zdjęć, bo zazwyczaj wychodzą nam wtedy prześwietlone i jakoś nie do końca jestem z nich zadowolona :/
      Dlatego staramy się robić zazwyczaj wieczorem.

Jesień się zbliża, także wszystkie nasze zabłąkane owieczki z całą pewnością wrócą do blogosfery, zawsze tak bywa :)

Racja, teraz to już wszędzie kolekcje jesienno-zimowe wchodzą, więc ciężko będzie dostać len, no chybaże gdzieś tam się uchował i czeka na Ciebie w którymś ze sklepów ;) hehe

11. U mnie upały też mi dały się we znaki,i nie chce mi się robić nowych fot 😢
    Część rzeczy jednak aż o to prosi ☺
    Ciesze się że pogoda Wam dopisała i że urlop się udał (co nieco podejrzalam na Instagramie 😆😄)
    Ja mam za sobą trochę wolnego ale część sobie Odłożyłam na jesień ☺
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Lili

1. Oj tak, chyba zasłużyliśmy, bo pogoda była idealna :) Nie trzeba było lecieć w tropiki, bo mieliśmy je tu na miejscu :) hehe

A doką wybierasz się kochana na urlopik ?
      Ja na jesień wracam już do pracy, także teraz korzystam z wolnego i celebruję każdą wolną chwilę, bo lada moment to się skończy :(

2. Jeszcze nie wiem,nie myślałam nad tym.
      Mój urlop planuje tak pod koniec października ☺

3. Ale Ci dobrze, podczas gdy do nas przyjdzie jesienna plucha, Ty będziesz wygrzewać tyłek w ciepłych krajach <3

12. Sukienka marzenie. Wspaniale wyglądasz !

13. Przepiękna sukienka. Wyglądasz w niej zjawiskowo. Sesja - cudna!
    Dobrze, że udało Wam się wypocząć. Nasze dłuższe wyjazdy wakacyjne na razie musieliśmy odłożyć.
    Moc buziaków!!!

14. Sukienka prześliczna! ❤ Aż sama się zastanawiam czy jej nie zamówić :* bardzo ładnie w niej wyglądasz ❤
    My niestety w tym roku nigdzie nie wyjeżdżamy w wakacje ale za to to już obowiązkowo gdzieś :)

15. Dzięki temu wietrzysku super foty wyszły!:))
    No i dzięki ciepełku...Udało nam się, to lato wyjątkowo!
    Świetna kiecka! Chętnie bym Ci ją ukradła:))
    A najważniejsze, że wypoczęłaś!
    Buziaki!!!

1. No nie wiem, ciągle musiałam łapać włosy i robiłam głupie miny, dlatego ciężko było mi później spośród tych zdjęć wybrać coś na bloga :/

Ojjj tak, lato nam się udało super, kto by się spodziewał, że takie tropiki trafią nam się nad polskim morzem oraz że bałtyk będzie na tyle łaskawy, że wyjątkowo nie powykręca nóg przy wchodzeniu do wody hehehe

16. Fantastyczne zdjęcia, tło to po prostu marzenie :-) Bosko wyglądasz w tej sukience z wiatrem we włosach :-)

17. Pomimo tego wiatru, Twoje zdjęcia wyszły naprawdę rewelacyjnie :) Poza tym, Twoja sukienka jest genialna, nie dziwię się, że zamierzasz nosić ją także jesienią, bo wyglądasz w niej naprawdę pięknie. Odnośnie tej miejscowości nad morzem to będąc w Pobierowie rok temu, odwiedziłam Niechorze i z tego,co pamiętam to bardzo mi się tam podobało :)

1. Nam Niechorze bardzo się podobało i myślę, że jeszcze tam wrócimy :)
      Bo pomimo tego, że byliśmy z dzieckiem, nie wybieraliśmy miejsc cichych i spokojnych, tylko takie bardziej turystyczne, gdzie coś się dzieje, a nie punkt 22 i wszystko pozamykane ( tak jak rok temu w Kołobrzegu byliśmy), mała po restauracjach z nami chodziła, spała w wózku, później przenosiliśmy ją do łóżeczka, także pomimo pobytu z małym dzieckiem, nie odmawialiśmy sobie atrakcji czy wieczornych wyjść :)

18. Super zdjecia. Mam nadzieje, ze wrociliscie z mnostwem energii :)

1. Z chęcią wróciłoby się tam ponownie, ale niestety wszystko co dobre szybko się kończy, a matka od listopada wraca do pracy :P

19. Fajnie, że Wasza córeczka tak dobrze znosi podróże i że wypoczęliście:)
    Sesja mimo wiatru wyszła super a sukienka przecudna!:)

Miłego weekendu kochana:*

1. Ostatnimi czasy wlaśnie kiepsko znosiła podróże, ona się denerwowała i ja przy okazji, dlatego tak się zdziwiłam i pozytywnie zaskoczyłam, że podróż nam morze upłynęła nam tak spokojnie i grzecznie :)

20. Całe wakacje myślałam o takiej sukience i kurczę jakoś tak wyszło że nie mam jej jeszcze mojej szafie:D Piękny i kolor sukieneczki, i uśmiechnięta TY no i te nadmorskie widoki..:)

www.justcleo.pl

1. To może warto ją zamówić już na przyszłe wakacje ? :)
      Akurat teraz ceny są niższe :)

21. przyleciałam tu prosto z Instagrama :D niesamowite te zdjęcia <3 pięknie Ci w tej sukience :)

22. Nie dziwę, że się zakochałaś . Wyglądasz w niej cudnie.
    I to tło - mam nadzieje, że urlop był udany i wypoczęłaś.
    p.s. to mieliście utrudnioną sesje - ale zdjęcia wyszły super

23. Uwielbaim takie pasiaste sukienki- wygladasz w niej cudownie

ps. Wyglada na to,że urlop był udany :-)

1. Zgadza się, mała nie kaprysiła, była grzeczna, także wszyscy zadowoleni :)

24. WOW! Ta sukienka jest przepiekna , kochamy takie.... wygladasz w niej naprawde ZJAWISKOWO! <3 <3 Buziaki :* :* M&MK Fashion

1. Dzięki dziewczyny :)
      Fajnie, że jeszcze o mnie pamiętacie i wpadłyście w odwiedziny :) :*

Buziaki :*

25. Ja również już jestem PO 2 wyjazdach, a już najchętniej pakowałabym się na kolejny :) No i blog też zaniedbany z tego tytułu ... Ale tak jak piszesz 'celebrowałam wolne chwile' :)
    Wracając do Twojej stylizacji, powiem tylko tyle ... ŚWIETNA JEST TA SUKIENKA i przyznam, że o ile na stronie jest po prostu ok, tak na Tobie wygląda naprawdę super ! :)

26. Cudna sukienka ;) Rewelacyjnie wygląda w tej nadmorskiej scenerii ;) Zupełnie jak z żurnala :D Jak ja żałuję, że lato już się kończy i niewiele dni nam zostało, aby takie kiecki nosić ;)

27. Sukienka świetnie się prezentuje na tle morza! :)

28. Super, że trafiliście na taką fajną pogodę nad Bałtykiem, w tym roku turyści chyba nie mogli na to narzekać, poza problemami z kąpielą z powodu sinic. Sukienka jest fenomenalna, wpisuje się w aktualne trendy i ma bardzo pomyślany układ pasków, raz pionowe raz troszkę skośne, innym razem poziome. Widziałabym ją chętnie w mojej szafie, dawno nie zamawiałam nic z Zaful :) My byliśmy na Węgrzech i również pogoda dopisała, było aż zbyt gorąco!

1. No właśnie Polak zawsze lubi sobie ponarzekać, gdyby było za zimno, to nie pasowałoby mu to, że nie może się opalać i zmarnował wakacje, więc teraz dla odmiany ponarzekajmy trochę na to, że było zbyt gorąco i nie można było poleżeć na plaży ;) hehe

U nas akurat sinic nie było, więc kąpaliśmy się w morzu codziennie- trochę ochłody chociaż, aczkolwiek bałtyk w tym roku był wyjątkowo ciepły :O

Ja uwielbiam ciuchy z Zaful, mam ich bardzo dużo i w sumie zawsze jestem zadowolona :)

29. piękna sesja, cudna sukienka! idealnie ♥!

30. Jak zawsze super zdjęcia, sukienka piękna!

Zapraszam w wolnej chwili do siebie.
    Miłego dnia, xx Bambi

P.S na moim instagramie ruszył konkurs. Do wybrania bransoletka Soutache oraz kosmetyki!

1. Dzięki, ale nie biorę udziału w takich konkursach :)

31. Pięknie, poklikałam! :) Zapraszam do poklikania u mnie :)

32. Przepiękny krój sukienki! Szukałam podobnej w tym roku, ale niestety żadna się ładnie nie układała na mojej figurze, może w przyszłym roku będę miała więcej szczęścia :)

1. Na mnie też nie leżała idealnie od początku, nie wspomniałam o tym, że musiałam ją zwęzić, bo była za szeroka i to sama zwęzić, bo tak jak pisałam w poście, wymarzyłam sobie w niej sesję nad morzem, a że przyszła dzień przed wyjazdem, więc za późno było już lecieć do jakiejkolwiek krawcowej, także sama z moimi dwiema lewymi łapami zaczęłam z nią kombinować, ale skoro nikt nie zauważył, to chyba nie jest tak źle ;) hehe

33. Ja raz poszłam w te skwary na zdjęcia i dziękuję bardzo... :p z prostych włosów mi się od razu kręcone zrobiły, bo tak się spociłam :D Bardzo mi się podobasz w tym wydaniu. Sukienka jest boska i sama bym ją chętnie nosiła :)

1. Otóż to... to jest właśnie odpowiedź na to, dlaczego nie wrzucałam postów przez ostatnie 1,5 miesiąca :P hehe
      Dobrze, że już ochłodziło się, bo chyba popadalibyśmy wszyscy :O

34. Jakie fajne foty, sukienka jest super!!! Tęsknie za takimi klimatami! :)))

1. Ojjjj ja również, z chęcią wróciłoby się tam znowu :)
      Nasze polskie morze jest przepiękne zarówno w dzień, jak i wieczorne zachody słońca <3

35. Pięknie wyglądasz, śliczna sukienka i zdjęcia :-)

36. Kochana! Jednak tło nad morzem robi wrażenie! Ależ mi tęskno za tym widokiem! Ty wyglądasz jak zawsze przepięknie a sukienka jest wystrzałowa! Wgl to widzę, że ty też nie mogłaś sobie poradzić z włosami przez ten straszny wiatr :P
    Zapraszam na nowy post :)

37. idealna sukienka na lato, wyglądasz wspaniale:)