wtorek, 10 lipca 2018

Przedsmak nadmorskich klimatów...

Ostatnimi czasy zupełnie oszalałam na punkcie spódnico-spodenek z luźnego, lejącego się materiału. 
Czuję się w nich absolutnie komfortowo - to jest jednak zdecydowanie mój fason i w związku z tym zobaczycie go pewnie jeszcze nie raz, bo w szafie czekają już kolejne podobne :)

Te, które widzicie dzisiaj kupiłam TUTAJ - z tego fasonu była na prawdę mega urozmaicona kolorystyka, jednak w związku ze zbliżającym się wielkimi krokami naszym urlopem, wybrałam kolory kojarzące się z nadmorskimi klimatami :) 
Biała bluzka jest tutaj idealnym tłem, zaś czerwone wiązane botki open toe nieco podkręcają cały zestaw :) 
Nad morze oczywiście wezmę również płaskie buty, które do tego zestawu będą fajną alternatywą na dłuuugie, rodzinne spacery :)

Bluzka również zasługuje na wyróżnienie - te ozdobne guziczki i ażurkowe wycięcia dodają jej niesamowitego uroku i wdzięku :) 
W tamtym tygodniu prowadziłam ankietę na instagramie, bo nie mogłam się zdecydować czy kupić tą, czy żółtą, pamiętacie ? :D
Zdecydowana większość z Was sugerowała mi właśnie białą- no i taaaaadam - jest i ona :D przepiękna, jestem z niej bardzo zadowolona <3

Swoją drogą ostatnimi czasy zakupy w Stradivariusie wyśmienicie mi idą :P hehe 
Jakoś, jak do tej pory stroniłam od zakupów, bo w większości rzeczy czułam się źle ( tu mam na myśli wszystkie sklepy, ten również), tak teraz wszystko na mnie leży dobrze i we wszystkim czuję się świetnie, szczególnie ostatnimi czasy w ciuchach właśnie ze Stradka, więc gdy tam wchodzę, przepadam do reszty hehehe :) 


szorty- TUTAJ
botki- CzasNaButy
bluzka- Stradivarius

*
*

76 komentarzy:

  1. Stylizacja jest świetna! Botki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiewne szorty i biała bluzeczka to super wakacyjne połączenie! :) No i te kolczyki chwościki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak wakacyjnie miało być i nadmorsko, marynarsko trochę- ajććć urlopie nadchodź !! <3

      A chwościki to taki mój mały nałóg <3

      Usuń
  3. Świetna stylizacja i rzeczywiście bardzo ładne spodenki. :) Dawno nie byłam w Stradivariusie czas sie wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas się wybrać i to szybko, bo już strasznie rozmiary są poprzebierane :/

      Usuń
  4. Super zestawik, fajnie zestawiłaś kolorystycznie!<3
    Mega szorty i butki:**:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podoba mi się ta stylówka :) Kochana, prześlicznie w niej wyglądasz :) Uwielbiam tego typu szorty - też mam takie w swojej szafie i mam nadzieję, że sierpień będzie dłuuuugo upalny, bo mam plan jeszcze pochodzić w szortach po porodzie. W takie podobne do Twoich jeszcze wejdę, ale z brzuszkiem wygladam w nich jak Obeliks lol, więc muszę cierpliwie czekać;)
    No i ta bluzeczka - jest obłedna <3 Super, że wybrałaś białą :)

    Śliczne nóżki i buciki :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo właśnie, zawsze gdy zakładałam tego typu spodenki w ciąży, a raczej chciałam założyć, ale szybko ściągałam, bo źle się w nich czułam i teraz wyjęłaś mi to z ust- bo sama wtedy czułam się w nich jak Obeliks, tylko nie potrafiłam dokładnie tego nazwać hahahaha teraz już wiem- Obeliksa miałam wtedy przed oczami ahahahahaha :P

      Kurczę kochana, ale to zleciało ? Ty rodzisz za chwilę aaaaaa :O
      jak tam, wyprawka już skompletowana dla maleństwa ? :D

      Usuń
  6. jejku, widziałam tę stylizację na Instagramie i niesamowicie mi się spodobała! :) świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale figurka mamusiu ślicznie wyglądasz a stylówka bardzo mi się podoba, każda rzecz z osobna jest sztos! Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figurka, to była 15 kg temu hahahahaha ale staram się ciągle walczyć o powrót do formy mamciu :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  8. Super Ci w takich portkach! A ta biała koszulka idealnie do nich pasuje (choć na żółtą głosowałam:))
    No...a te botki, to już w ogóle potrafią podkręcić każdą stylówkę!
    Zazdroszczę Ci morza! Ja chyba w tym roku w domu... Nie mam urlopu... No chyba, że coś wykroję na ostatnią chwilę;))
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro idę z mężem na zakupy, więc może i dla mnie też "coś skapnie" ;) hahaha
      Myślę, że i po tą żółtą wrócę, wciąż nie daje mi spokoju, a to jakiś znak :D hehe

      Kochana, pamiętaj spontany są najlepsze- także może też uda Wam się gdzieś pojechać, a jak nie to wyślę Ci kartkę i muszelkę z dna morza na pocieszenie ;) hihihihi

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz ��
    W ankiecie głosowałam ale nie pamiętam na którą tyle że obie są cudne ��
    I do tego te cudne szpilki ❤
    Miłego urlopu ��
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam kochana, że szpilki spodobają Ci się - to Twoje klimaty przecież :D

      Usuń
  10. Kiedyś chciałam sobie kupić takie spódnico spodnie, ale w końcu ich nie wzięłam, nawet nie wiem czemu. Twoje mają świetny wzór i super komponują się z czerwonymi butami. Doczekałam się odważniejszego looku u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja już poważna mamuśka jestem, więc nie wypada się wychylać ;) hehehe

      A tak serio, Ejjjj było już trochę odważniejszych looków przecież, wystarczy cofnąć się do postów wstecz, tam ich nie brakowało :)

      Usuń
  11. Very nice, colorful and stylish outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/07/06/a-little-wonder/

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana..wyglądasz jak milion dolarów <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz. Szorty świetne,buty genialne,a bluzeczka bardzo by mi się przydała!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione buty:) Cudowne są te spodenki muszę takie zamówić:) Bardzo podoba mi się te look:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok pozwalam, ja zwaliłam od Ciebie tego pięknego żółciaczka ( już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie), więc Ty odgap sobie te szorty ;) hahaha
      solidarność jajników ;) :*

      Usuń
  15. I ja pokochałam takie spodenki :) fajnie leżą i wyszczuplają nogi, a dzięki wiązaniu podkreślają talię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Inditex ma naprawdę fajne ciuchy, ja od jakiegoś roku jestem zakochana w Bershce :> ale na ubiegłorocznych wyprzedażach obkupiłam się w Straivariusie właśnie.
    Bardzo fajny zestaw i dobrze, że zdecydowałaś się na białą bluzkę - jest o wiele bardziej uniwersalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zakochana byłam w Bershce, ale później długi czas nie mogłam nic tam dla siebie znaleźć, więc z zakupów na zakupy, gdy tam wchodziłam, to co raz bardziej zrażałam się do tego sklepu i tak mi w sumie zostało do dziś :/

      I pomimo tego, że pewien ich asortyment powtarza się, to jednak i tak stawiam bardziej na Stradivariusa :)

      Usuń
  17. Ja np. lubię " nutkę" czyli Stradivariusa :-) zaraz po Zarze. Spodenki świetne po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kuloty... w zasadzie lubię słowo kuloty. Kuloty.

    Całuski, zapraszam na mój nowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja! ❤
    Spodenki super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. W Stradivariusie nigdy nic nie kupiłam, choć przyznam iż tegoroczną kolekcję mają niezwykle uroczą. Świetne spodenki kochana, zestaw wygląda super kobieco dzięki tym butkom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam spódnico-spodnie i też w paseczki Ale ja mam takie bardziej dopasowane :) kupiłam tamtym tygodniu z myślą o wyjeździe Mam nadzieję że mi się dobrze sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja jest bardzo ładna a te butki naprawdę dodają uroku całości, uwielbiam te spodenki są bardzo wygodne a do tego bardzo ładne,super zdjęcia!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Co za piękne i odważne połączenie! Jestem pod wrażeniem! :)

    https://nouw.com/fascynatka

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz. Super stylizacja na lato!

    Zapraszam na nowy post! A w nim relacja z Open'era ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Obserwuję
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa stylizacja :)

    zapraszam do siebie :) dopiero zaczynam https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzeczka jest bardzo ładna. Całość pięknie ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak pięknie wyglądasz!!! aaa cudna! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  29. so nice, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje spódnico-spodenki są przepiękne - osobiście nigdy nie rozważałam kupna podobnych dla siebie, ale kiedy zobaczyłam Twoją stylizację aż zapragnęłam kupić sobie podobne, ha :D Poza tym, co do Stradivariusa to osobiście ciężko mi jest coś tam kupić dla siebie - jestem zbyt drobna i wszystkie "S" są po prostu za duże dla mnie, a szkoda, bo ciuchy mają naprawdę fajne.
    Życzę Ci udanego wypoczynku nad morzem, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialna stylizacja, podobne buty widziałam w zoio. Fantastycznie pasują do tej stylizacji i przyciągają wzrok;)

    OdpowiedzUsuń
  32. botki totalnie nie dla mnie,ale wyglądasz olśniewająco:D i cała reszta mega mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mi się podoba krój tych spodenek, ja w ogóle uwielbiam szorty z wysokim stanem, jednakże w tym roku noszę wyłącznie spódnice ołówkowe z wysokim stanem :D Zaszaleję w przyszłym sezonie :)
    Ten Twój zestaw jest bardzo w moim typie, wyglądasz megaaaa. Buziaki i udanego wypoczynku nad morzem :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Te botki rewelacyjnie dopełniają całość...dla mnie bomba!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te spodenki są mega ! Kochana jak Ty olśniewająco wyglądasz ! Nigdy bym nie powiedziała że jeszcze niedawno chodziłas z dzidziusiem 😍

    OdpowiedzUsuń
  36. Spodenki bardzo fajne ;)
    Ładnie się prezentujesz :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne spodenki i kolczyki :D kolczyki z tymi frendzelkami są obecnie bardzo modne :D ciekawy blog ogólnie :)
    zapraszam do mnie : https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz! <3 super są te spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega stylówka :) Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja także oszalałam na punkcie takich szortów! Świetny top kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  41. can we talk about how amazing this look is?
    I love the red heels, they make the look pop
    and your shorts are amazing. Such a great combination.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty bardzo ładne, ale w szortach się zakochałam! też ostatnio oszalałam na punkcie tego typu spodenek :) całość wygląda super :)

    Pozdrawiam!
    Klaudia
    http://womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacyjne spodenki! Robią całą robotę!
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mega jest ta stylowka! Botki bardzo nam się podobają! <3 <3

    Buzka kochana :* :* M&MK Fashion

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaka śliczna jest ta bluzka, o butach już nie wspomnę bo są czadowe i szorty też mega!
    Piękny zestaw, doskonale się w nim prezentujesz:)

    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz genialnie! ;) faktycznie czuć w twojej stylizacji wakacje i lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja, piękne spodenki :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, kochana! Spodenki skradły moje serce! *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. Też lubię takie spodenki :) Są komfortowe, nie jest w nich za ciepło i świetnie się w nich wygląda.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Daria, te spodenki są świetne. Mega kobiece, ale i ze sporą dawką luzu :)!!! Całość prezentuje się bajecznie :)!!!
    Wspaniałego urlopu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna stylizacja! Świetne szorty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Spodenki super :) Sama się w tym modelu zakochałam jakiś czas temu i tylko dokupuję kolejne kolory tego fasonu. Są mega wygodne i pasują do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  53. Te pasiaste szorty są genialne, cudownie wyglądasz <3

    --------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. :O
    chcę takie spodenki :O
    właśnie poszukuję jakichś swobodnych, a te wpadły mi w oko :3
    tak wgl to niedawno kupilam koszulkę w identyczne paski hihi
    pozdrawiam i zapraszam na nowy blog
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne są te szorty ! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny look. Odważne połączenie z tymi butami :)
    Rozumiem Cie. Ja mam zawsze problem by kupić spodnie w Stradivariusie- moim zdaniem robią tam spodnie na kobiety proste bez pupy i bioder. Bo nawet jak brałam większe to co z tego ze w biodrach dobre jak z pasie i dużo za duże.
    Fajnie, że odkryłaś rzeczy , które Ci pasują

    OdpowiedzUsuń
  57. ŚWIETNIE KOCHANA WYGLĄDASZ!! Szorty są rewelacyjne, koszulka także. Z wielką chęcią bym Ci podebrała ten look ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnio nieustannie zachwycam się takimi spodenkami, świetnie wyglądasz. Połączenie wszystkiego rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Lekkie szorty ze zwiewną górą zawsze wyglądają fantastycznie :) Rewelacyjne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna całość, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. O tak, seksowna mamuśka z Ciebie! Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń