poniedziałek, 9 marca 2020

Wiosna z Bonprix :)

Witajcie kochani :)
po śnieżnych klimatach, w które zabrałam Was w ostatnim poście, dziś przychodzę do Was z zestawem bardziej na czasie. Wiosna co raz bliżej, pod ostatnim wpisem wszyscy byli zgodni, że czekamy na nią z utęsknieniem, więc dziś na tapetę wjeżdża piękny, dymny malinowy płaszcz
Pewnie zauważyliście, że ostatnimi czasy bardziej lubuję się w kolorach ziemistych, jednak obok tego płaszcza nie mogłam przejść obojętnie, kompletnie zawładnął moim serduchem <3
Nadaje się zarówno na naszą polską zimę ( a raczej jej brak), a także na wczesną wiosnę :) 
Jest to model oversize, mięsisty, typu baranek- uwielbiam <3

Do tego botki, typu kowbojki - to zdecydowany must have sezonu :)

Pasują generalnie do wszystkiego, począwszy od spodni, skończywszy na kwiecistych sukienkach, czy maxi spódnicach :) 
Mam na nie tyle pomysłów, że pewnie zobaczycie je tutaj jeszcze nie raz :)

A Wy, macie już swoje ? :) 


płaszcz- BONPRIX
botki- BONPRIX
sweter- Reserved
spodnie- Stradivarius
torebka- Mohito

Wszystkich chętnych oczywiście zapraszam na mojego :

49 komentarzy:

  1. Oooo jaka wiosna 😍
    Kochana pięknie wyglądasz 😍
    I botki i płaszcz-nosiłabym 🤩
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszcz jest przepiękny
    Super look

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam taki płaszczyk na stronie bershki i to za bodajże 30/40 zł. NIestety nie zdążyłam zamówić, ale wciąż bardzo na niego choruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie zajrzeć do Bonprix, pewnie jakiś rabacik znajdzie się na jego zakup :)
      Ja polecam, bo czuję się w nim rewelacyjnie <3

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w takim kolorze i fasonie płaszczyka. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny płaszczyk i bardzo twarzowy kolor.
    Mam bardzo podobny niebieski.
    Wszystkiego dobrego.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski też mi się marzy, tym bardziej teraz, gdy classic blue jest taki na topie <3
      Niegdyś baby blue, przynajmniej muszę wyciągnąć swoją ramonkę z szafy w tym kolorze, choć trochę będę trendy ;) hehe

      Usuń
  6. Przepięknie kochana wyglądasz! Bonprix ma rewelacyjną ofertę na wiosenną modę :)
    Botki typu kowbojki to pierwszy punkt na mojej "chciejliście" Teraz, kiedy mam dużo wolnego czasu mogę poprzeglądać strony w poszukiwaniu tych wymarzonych :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, gazetki wysyłają mi regularnie, ja też zresztą na bieżąco przeglądam ich stronkę, więc aż boję się kolejnego zamówienia, tyle perełek <3
      Ale rzeczy są sprawdzone, także etym bardziej warto <3

      Usuń
  7. Czasem taki kolorystyczny akcent jest nam po prostu potrzebny do szczęścia, też często chodzę w ciemniejszych barwach, ale jeśli już coś kolorowego przykuje moja uwagę to muszę to mieć, więc rozumiem wybór płaszcza.
    Prezentuje się zresztą świetnie
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sweterek. Taki najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ten płaszczyk jest przepiękny i żałuję, że jeszcze takiego nie mam. Chociaż idzie już wiosna, więc może w przyszłym roku :)
    A botki idealnie wyglądają w takim połączeniu. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa taka wiosna, że nie wiosna, nadal go noszę, bo znowu chłodno się zrobiło niestety :/

      Usuń
  10. Mam takie buty, ale niebieskie :).
    Twój płaszczyk jest prześliczny... też taki chcę 😍!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to pokazuj koniecznie kochana, aż jestem ciekawa tego niebieskiego :D

      Usuń
  11. Płaszczyk bardzo fajnie się prezentuje :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobra inspiracja na elegancką stylizację, która idealnie sprawdzi się do pracy w biurze.
    https://jazzymango.com/pl/kategoria-produktu/kobieta/

    OdpowiedzUsuń
  13. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back http://www.ludatischenko.com @luda.tischenko - instagra

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten płaszczyk jest cudny <3 Super na przedwiośnie. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, kilka dni mieliśmy istną wiosnę po 15 stopni, a teraz znowu po 4,5, więc myślę, że jeszcze przez najbliższe dni się sprawdzi i nie będę go musiała jeszcze chować na dno szafy :) bo szkoda... :(

      Usuń
  15. Kurcze! ten płaszczyk jest genialny! sama chętnie bym taki założyła :D powiało wiosną <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemna stylizacja! Cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "stylizacja" to za dużo powiedziane :)
      Ja po prostu pokazuję rzeczy, które ubieram na co dzień i tyle :)

      Usuń
  18. Ale do twarzy Ci w tym kolorze płaszczyka!
    Zazdroszcze fugurki ♥
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny kolor płaszczyka :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny płaszcz, bardzo ładny kolor, super botki, torebka też na wielkie Tak! Piękna całość...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny ten kolorek płaszcza, taki niespotykany :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ludzie boją się takich wyraźnych i zdecydowanych kolorów niestety, wolą ubrać się zachowawczo i nie wychodzić przed tłum :/

      Usuń
  22. Przepiękny ten płaszcz, sweterek i buty również:)
    Ślicznie wyglądasz kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny płaszcz ! :) Oby wiosna wróciła jak najszybciej ! :) Już przedsmak mieliśmy w ostatnich dniach :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była przez ostatnie kilka dni, 15stopni, jednak z nadejściem pierwszego dnia wiosny uciekła nam i od wczoraj tylko po 4 stopnie i mrzawka grrrrr :/

      Usuń
  24. Śliczny kolor płaszcza! z tą torebką wygląda fantastycznie! super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudny kolor płaszczyka. Róż na wiosnę jest idealny :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę takie kolory głównie jesienią i zimą, aby wyróżnić się z szaro-burego tłumu :)
      Ale masz rację, na wiosnę będzie również idealny <3

      Usuń