środa, 26 lutego 2020

Wyprawa górska z CzasNaButy :)

Witajcie kochani :)
zdaję sobie sprawę, że niektórzy już odliczają dni do wiosny, tymczasem ja na chwilę zabiorę Was jeszcze w zimowe, górskie klimaty :)

Właśnie wróciliśmy z urlopu, odkryliśmy piękną, pełną białego puchu krainę <3
Ubolewam nad tym, że od kilku dobrych lat śnieg jest już abstrakcją i aby go zobaczyć, trzeba jechać specjalnie w góry :(

Tam na szczęście było go pod dostatkiem :)
Szaleliśmy z małą na sankach i odkrywaliśmy kolejne zakamarki Szklarskiej Poręby i okolic, więc traperki na platformie okazały się tutaj strzałem w dziesiątkę ! 

Sprawdziły mi się zarówno w klimatach miejskich, co zresztą widzieliście w poprzednich postach, a jeszcze bardziej w zaspach śniegu i podczas wycieczek górskich, więc jeśli jeszcze macie w planach jakiś wyjazd w góry, to z czystym sumieniem je polecam :) 
Te lub inne traperki górskie, które aktualnie CzasNaButy ma w bardzo atrakcyjnych cenach wyprzedażowych :) 

Więcej zdjęć z naszych wędrówek górskich możecie oczywiście zobaczyć na moim INSTAGRAMIE  :)


buty- CzasNaButy
kurtka- Bershka

Wszystkich chętnych oczywiście zapraszam na mojego :


44 komentarze:

  1. Jestem z tych, których odliczają dni do wiosny, ale z przyjemnością obejrzałam zdjęcia w zimowej scenerii. <3 Mnie nie udało się niestety wykonać zdjęć na tle śniegu, gdyż pojwił się raz i zaraz stopniał. :D Skomponowałaś świetną stylówkę. Najbardziej spodobała mi się z niej kurteczka. ;)
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia, Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się prezentujesz w zimowej scenerii.:)
    Taką zimę, to lubię. No i taka powinna w końcu jeszcze być.
    Moc pozdrowień i buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja faktycznie do wiosny nie mogę się już doczekać, ale i tak ta zimowa sceneria mnie zachwyciła! Piękne zdjęcia, a Ty wyglądasz świetnie! Lubię takie zestawienia, stylowe, wygodne i ciepłe jednocześnie:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie będę Was już bombardować zimowymi fotami, których oczywiście mam jeszcze sporo, na dniach pojawi się pierwszy wiosenny pościak :)
      Zapraszam :)
      buziaki :*

      Usuń
  4. Piękna zimowa stylizacja a buty wyglądają na wygodne. Udanego urlopu Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega wygodne- z czystym sumieniem polecam, jeśli planujecie jeszcze jakiś wyjazd w góry <3

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać wiosny ,ale krajobraz jaki nam tu zafundowałaś jest przepiękny 😍
    Ech, śnieg 😍
    Pięknie wyglądasz kochana 😍
    Widziałam całą relacje z tej wyprawy na Twoim Ig 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana :)
      Ty jesteś na bieżąco :)

      THX :* :*

      Usuń
  6. Ja zdecydowanie nie mogę się już doczekać wiosny i ciepła, ale miło byłoby choć raz ujrzeć taki śnieg tej zimy, bo to magiczny widok. Dobre i ciepłe buty na taką prawdziwą zimę to podstawa :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślałam się właśnie, że dla większości taka śnieżna kraina będzie zaskoczeniem, dlatego tak bardzo chciałam zrobić tam dla Was sesję i pokazać ją tu :)

      Usuń
  7. Ile śniegu! ;) zazdroszczę Ci ;) a co do stylizacji jest super ;) buty chyba najbardziej wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo buty zasługują tu na pełne uznanie- sprawdziły mi się idealnie <3
      jestem zadowolona :)

      Usuń
  8. Jak ja zazdroszczę Ci tej sesji ze śniegiem :) Czekałam na niego i się u nas nie doczekałam :(
    Ślicznie wyglądasz :) Super buciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja u nas niestety tez nie doczekałam się, specjalnie w góry pojechaliśmy, żeby dziecku pokazać śnieg - paranoja, ale niestety takie czasy nadeszły :/

      Usuń
  9. Widoki piękne ale ja też z tych co już czekają na wiosnę :) Miłego weekendu Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak wiem kochana, Ty już masz tyle tych pięknych sukienek i spódnic przygotowanych, że wcale się nie dziwię, że wiosny wyczekujesz z niecierpliwością :) hehe :*

      Usuń
  10. Piękna sesja! U mnie ostatnio padał śnieg, ale na szczęście jest znowu ciepło i można chodzić w krótkim rękawku. Nie lubię zimy :/
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są naprawdę świetne :D Przepiękna sesja zdjęciowa i super stylizacja :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow zazdroszczę Ci tej zimowej aury <3 piękna zdjęcia kochana :* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i do tego bardzo fajne na takie śnieżne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie narty???
    Rozumie, że traperki się wepchnęły
    Nie mogę doczekać się wiosny, ale Twoje fotki są mega optymistyczne, pewnie z uwagi na biel, która kojarzy się dziewiczo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deska, nie narty :P
      my do grupy parapeciarzy należymy ;) hehe

      Usuń
  15. Ale ślicznie. Takiego śniegu to w tym roku jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jak większość z nas, taki już mamy klimat :/

      Usuń
  16. Wow ale zima :D Szkoda, że w tym roku można było ją zobaczyć tylko w górach :P Piękna sceneria do zdjęć i twoja stylizacja bardzo mi się podoba a szczególnie kurtka i buty :D
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nigdy bym nie pomyślała, że kiedyś dojdzie do tego, że aby zobaczyć śnieg, trzeba będzie jechać daleko w góry :/
      Pamiętam swoje dzieciństwo, śnieg to było coś normalnego, dzieciaki zawsze cieszyły się z niego, a sanki i lepienie bałwana, było na porządku dziennym... teraz niestety to już jest odległe wspomnienie, nasze dzieci już tego nie doświadczą niestety :(

      Usuń
  17. jak mi brakowało takiej śnieżnej auty tej zimy :( traperki są bardzo ładne :) najważniejsze, że sprawdziiły się w obu "klimatach" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne jak większości z nas, każdą porę roku chciałoby się choć na trochę poczuć, a u nas niestety są już tylko dwie :(
      Teraz chodzimy w kozakach, a za chwilę wskoczymy od razu w sandały

      Usuń
  18. Za taką zimą tęsknię :) Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz. Bardzo podobają mi sie Twoje buty. Raz zamawiałam buty w tym sklepie i byłam zadowolona. Taki śnieżny widok w tym roku moge podziwiać jedynie na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zamówisz kolejny raz, to uwierz, że nadal będziesz zadowolona :)
      Ja mam wiele butów od nich i nigdy nie przydarzyła mi się żadna "felerna" para :)

      Usuń
  20. Ale piękne zdjęcia! Ja już zapomniałam jak wygląda śnieg ;) Podoba mi się cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie wyjazd w góry, również bym zapomniała, taka to już rzadkość u nas :/

      Usuń
  21. Bajkowe zdjęcia, śniegu nie było tym bardziej miło popatrzeć. Pięknie wyglądasz w tym ptoczeniu, mega czapa buty i kurta. Fantastycznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak mi sie marzą góry zima 😔
    Widoki, klimat i orzede wszystkim śnieg 😔
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna zimowa sesyjka :)!!! U mnie takiej w tym roku nie uświadczysz :)!!!
    Buziaki wiosenne :*!!!

    OdpowiedzUsuń