wtorek, 16 kwietnia 2019

Wishlist Dresslily...

Witajcie kochani, 
ze względu na piękną, słoneczną pogodę, która panuje za oknem, dziś przychodzę do Was z propozycją letnich sukienek ze sklepu DRESSLILY
Sklep z całą pewnością każdemu jest już znany :)

Dodatkowo oferuje teraz atrakcyjne rabaty-  wszystkie informacje znajdziecie pod postem :)
Także tym bardziej warto do nich zajrzeć. 

Ja już znalazłam dla siebie kilka wiosenno-letnich perełek, a Wy ? :D

                     TUTAJ                                         TUTAJ                       TUTAJ




                    TUTAJ                                           TUTAJ                      TUTAJ

Czas odświeżyć szafę! 
DRESSLILY przygotuje dla Ciebie najlepsze produkty wysokiej jakości, w najniższych cenach  od poniedziałku do piątku :)

Use code: DLAnniversary   with 12% discount:  
Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD







30 komentarzy:

  1. Biała sukienka z koronkową wstawką wygląda bardzo ładnie i ciekawie. Ta czarna w kwiaty też fajnie się prezentuje. ;)
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, teraz na wiosnę z katanką byłaby idealna :)

      Usuń
  2. Śliczne są <3 Bardzo lubię sukienki nosić latem :)
    Sklep odwiedziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj ja również, zresztą nie tylko latem, do grubszym kardiganów noszę je także jesienią i zimą :)

      Usuń
  3. Ale piękne sukienki 😍
    Mam nadzieję że ta piękna pogoda będzie już trwała 😀
    Poklikałam oczywiście 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze na weekend było ciepło, mogłabym rzec wręcz, że gorąco, a dzisiaj już wiatr, zimno i jakieś burze piaskowe zapowiadają aaaaaaaaaa :O
      zwariować można :/

      Usuń
  4. Całkiem szykowne propozycje- w sam raz na wiosnę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki są niezbyt w moim stylu, jednak dresslily ma różne ciekawe rzeczy w swoim asortymencie. Szczególnie na lato :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie :)

      Usuń
  6. Ta w panterkę ma chyba najładniejszy jak dla mnie fason. Kiedyś w życiu nie ubrałabym takiego printu. Teraz czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do niedawna podzielałam zdanie odnośnie panterki, również uważałam ją za kiczowatą i infantylną, ale im częściej widzę jakieś przyzwoite stylizacje z nią w roli głównej, to powoli muszę przyznać przywraca mi się wiara w ten print ;) hehe

      Usuń
  7. Ciekawe propozycje :)
    Na jakie dziwne konto Cię u mnie przerzuciło?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie u Ciebie, tylko mi się napisał komentarz z jakiegoś dziwnego konta, nie z mojego, dlatego dodałam drugi, żeby było wiadomo, że to ja :) hehe

      Usuń
  8. Ta biała sukienka jest cudna, chętnie widziałabym ją w swojej szafie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc domyślam się, że prędzej czy później to nastąpi :D hehe

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się druga sukienka w pierwszym rzędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sezon na sukienki można uznać za otwarty! :D Chyba powinnam się skusić na coś nowego... Świetne propozycje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, zwłaszcza, że jutro podobno ma być aż 27 stopni, także kiecki w ruch :) hehe

      Usuń
  11. Oh very good picks great webstore darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. 5 sukieneczka wpadła mi w oko! :) Obecnie urozmaicam swoją kolekcje, więc z chęcią przejrzę stronę.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam :)
      Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)
      Ja już mam moją faworytkę- niedługo Wam ją pokażę :)

      Usuń
  13. Trzecia sukienka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja mam fazę w ogóle na ten kolor teraz, więc mi chyba też to właśnie ona najbardziej przypadła do gustu :)

      Usuń
  15. Śliczne propozycje.
    Obiecałam sobie, że niczego w tym roku nie kupuję z ciuchów. Mam inne cele :)
    Pozdrowionka i buziole.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to najbardziej lubię sukienki maxi, one są super. Własnie przeglądam ofertę tego sklepu i widzę, że jest kilka fajnych. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
  17. Po wyfiltrowaniu wyszło mi aż 5 ślicznych sukienek. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń