czwartek, 25 kwietnia 2019

Wiosenne nowości Bonprix...

Witajcie kochani :)

dziś przyszykowałam dla Was wiosenny powiew nowości ze stronki Bonprix, która zapewne jest już wszystkim znana. 

Z ich asortymentem miałam do czynienia już wielokrotnie, więc dziś na pierwszy rzut idzie dłuuuga marynarrra w cudnym, pastelowym kolorze oraz dwurzędowymi guzikami. 
Muszę przyznać, że już w tamtym roku szukałam czegoś podobnego, jednak jak na złość, gdy się czegoś szuka, oczywiście znaleźć tego nie można :P
Mam na nią wiele pomysłów, więc na pewno zobaczycie ją tu jeszcze nie raz :)

Drugą rzeczą są buty sznurowane Marco Tozzi - myślę, że nie trzeba ich przedstawiać, gdyż od razu rzucają się w oczy za sprawą metalicznego połysku i ozdobnych sznurówek :)
Już dawno nie widziałam takich cudeniek :D

Jak na sroczkę i fankę błyskotek przystało, absolutnie moje serducho porwał największy must have tego sezonu- wsuwki i spinki z perełkami <3

Jak ja się cieszę, że te już dawno zapomniane i odrzucone w kąt perły, dostały ponownie drugie życie. 
Zachwycam się <3
Mały, wielki akcent <3


marynarka- bonprix
buty- bonprix
spodnie- Stradivarius
torebka- bonprix
top- Cropp

I oczywiście standardowo zapraszam wszystkich na mojego
*
*
*
*
 <3



33 komentarze:

  1. Ajjj ta marynareczka słodziuchna ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ta stylizacja jest boska i te kolorki :) Zdecydowanie marynarka wygrywa wszystko! Ma piękny kolor i luźny fason co bardzo lubię :D Widzę, że ty też polubiłaś się ze spinkami :D Ja dosłownie oszalałam na ich punkcie, kupuję i końca nie widać XD
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna na marynarka! W dodatku ładnie się komponuje z tymi jasnymi jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupio to zabrzmi ale z daleka ta marynarka wyglądała świetnie, z bliska wydaje się być trochę cieńsza, niż oczekuję od marynarki. Nie mniej jednak kolor i fason super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna ta marynarka 😍
    Nie dziwie się że masz na nią tyle pomysłów,bo to bardzo fajny uniwersalny ciuszek ☺
    Pięknie wyglądasz kochana 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu dawno mnie u Ciebie nie było :)
    Wyglądasz cudownie :)
    Marynarka jest rewelacyjna, sama się teraz nad nią zastanawiam :)
    Totalnie ślicznie wyglądasz w tym kolorku włosów ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no śliczna marynarka a Ty w Niej śliczna bardzo!
    Pozdrawiam poświątecznie. Jakiś czas nie miałam dostępu do Internetu.
    Buziole Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta marynarka! :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. jak myślicie takie buty jako prezent urodzinowy do dziewczyny jest dobrym pomysłem ? :)

    mój blog o kredytach
    P.S zdjęcia są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna marynarka, piękny kolorek i te spinki we włosach. Jest moc! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fajne te buty! Trochę odjechane ale...idealne na wiosnę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylówka!!! A Ty rewelacyjnie w niej wyglądasz!!!:))
    Marynara wymiata!
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka jest boska ajjjj <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/04/witaj-wczesna-wiosno.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w tym zestawie, marynarka wcale nie jest taaaka długa ;-) Buciki są fajne, jedyną rzeczą którą bym zmieniła to sznurówki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Spodobała mi się marynarka ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jaja, mam te same buty z Bonprix (są genialne), we wtorek do mnie przyszły, a w środę robiliśmy zdjęcia z nimi, pastelowo różowym trenczem i dżinsami (niebawem będę publikować) - kolejny dowód na to, że wielkie umysły myślą podobnie;)
    Rzeczy z Bonprixu uwielbiam, są naprawdę świetne, a Twoja stylizacja jest mega, wspaniale wyglądasz:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. No ta dłuuuuga marynara kradnie serducho ;). I ten pastelowy kolor, taki wiosenny jak kwitnące wiśnie. Super się komponuje z jeasnami, a jak będzie jej więcej to chętnie zobaczę i w innych zestawieniach!!!

    O wow, buty... O wow!!! Jakby je określić.. o wow :):) . Pozdrawiam i miłej majówki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna marynarka! *__*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz olśniewająco! aż czuć na Twoich zdjeciach powiew wiosny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z całej stylizacji zauroczyły mnie takie dodatki jak wsuwki! <3 Są niezwykłe, delikatne - super!
    Do twarzy Ci w pastelach.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie podoba mi się marynarka i buty!
    Połączenie wręcz idealne!
    A co w tym sezonie mi się jeszcze podoba? To spinki na włosach!
    Kurczę muszę się przełamać i lecieć do sklepu!

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor marynarki jest piękny, krój super, sama chętnie bym taką na sobie wypróbowała :)

    bzduro

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz bosko w tej stylizacji! Mega podoba mi się kolor i fason marynarki oraz ozdoby we włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne! pastele to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja ;* Przepięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy oufit, taki wiosenny swiezy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna jest ta marynarka. Zestaw skomponowałaś po mistrzowsku. Chętnie sama bym się tak ubrał. Spineczki są super... muszę takie mieć :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny żakiet w kolorze sezonu. Pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń