czwartek, 26 kwietnia 2018

Zamówienie Bonprix...

Zestaw, w którym widzicie mnie dzisiaj, jest zestawem, który poprzez swą wygodę i prostotę obecnie jest najbliższy mojemu sercu i którego praktykuję na co dzień. 
Zamszowe lordsy z frędzlami pokazywałam Wam już w poprzednich postach- uwielbiam te buty, jednak dziś chciałabym Wam pokazać moje zamówienie ze sklepu bonprix
Ostatnimi czasy stawiam bardziej na t-shirty czy bluzki o kroju oversizowym, bo po ciąży jeszcze trochę tu i ówdzie zostało (chyba trochę przeliczyłam się z tym, że tak szybko zgubię te dodatkowe kilogramy), więc taki t-shirt z lureksową nitką zakrył co powinien, a subtelnie odkrył jedno ramię, co odwraca uwagę od tego, co nie trzeba :P hehehe taka moja mała manipulacja ;)
I zdecydowanie polecam Wam szare dżinsy ze streczem, są to obecnie najwygodniejsze dżinsy, jakie posiadam. Szkoda, że nie było rozmiaru mniejszego, bo są troszkę zawyżone i przez to, że mają strecz rozciągają się, a ja lubię jak spodnie mocno trzymają mi się na tyłku i nie zjeżdżają, ale myślę, że nieco je zwężę w pasie i będzie git :) 
Także jeśli będziecie je zamawiać, to proponuję brać rozmiar mniejszy :)



t-shirt- Bonprix
spodnie- bonprix
buty- CzasNaButy
torebka- Zaful
naszyjnik- Cropp

I zapraszam na mojego:
*
*


Jak tam kochani, Wasze plany majówkowe ? :) 
Ja tylko mam nadzieję, że deszcze odpuszczą i piękna wiosna znów do nas wróci, bo bez tego moje plany pójdą się.... :/ 




39 komentarzy:

  1. Dziękuję za radę -sama ostatnio się polubiłam ze sklepem Bonprix😊
    Bluzeczka i spodnie są świetne -sama się chyba na nie skusze😍
    No ja też mam nadzieje że pogoda na Majówkę pogoda będzie niedeszczowa ☺
    Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, zdjęcia super. No tak to jest po tej ciąży jedna szybko wraca do poprzedniej formy inna nie. Chyba też zależy kto ile przytył. A coś ćwiczysz po ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny dziewczęcy zestaw :)!!! Idealny na zbliżającą się majówkę :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice and cool outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/26/chantilly-day-3-paris/

    OdpowiedzUsuń
  5. O styl boho ;) Bardzo fajnie podpasowałaś torebkę z frendzelkami do butów ;)

    Zapraszam do mnie :D
    https://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie wyglądasz. Prosta stylizacja i na luzie- tak ma być! :) Spodenki i bluzka piękne, a lordsami już się zachwycałam. :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylówka! koszulka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak przejrzałam Twoje bloga to wniosek nasuwa mi się sam - jesteś mega pozytywną osobą! <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super zgrabnie więc albo przesadzasz tymi kimogramami albo faktycznie umiejętnie to zakamuflowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty mnie nie strasz z tym gubieniem kilogramów, ja mam nadzieję, że do wiosny przyszłego roku będę już fit mamuśką :D A co do spodni, to też mam podobne szare, tylko ciążowe z H&M :D
    Buziaki, wyglądasz super :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Plany na majówkę bogate zobaczymy co z tego wyjdzie ;) Masz bardzo ładne buciki <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  12. całość podbiła moje serduszko a te buciki sa genialne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  13. całość super, wszystko mi się podoba <3 mi też zostały zbędne kg, co poradzić, trzeba walczyć dalej o powrot do formy pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  14. e tam, zgrabnie wyglądasz i nie masz co narzekać:)
    bluzka ma śliczny kolorek i spodnie super, bardzo fajny zestaw, a przede wszystkim piękny uśmiech:)
    miłego weekendu kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Buciki sa genialne kochana, swietnie komponuja sie z calascia !!! <3 SUPER!

    Buziaki M&MK Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ja tam nie widzę żadnych zbędnych kilogramów! Uwielbiam, kiedy kobiety po porodzie nie stają się wyłącznie matkami-polkami w wyciągniętych i brudnych dresach, tylko potrafią się ubrać tak świetnie jak Ty! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna koszulka, szczególnie kolor strasznie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te frędzelki to zdecydowanie hit :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna torba i buty! A zestaw wygodny, stylowy idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam bonprix - mają świetny wybór. Z rozmiarówką tylko trzeba trafić, ale ja już się nauczyłam :D Wyglądasz świetnie kochana, macierzyństwo Ci służy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja przepiękna ! Śliczne rzeczy sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylówka, najbardziej lubię takie proste zestawy :)Super spodnie! A Twoja sylwetka po ciąży jest świetna :) Ja sobie dałam powrót do przedciążowej formy bardzo krótki bo nie chcę wymieniać szafy;) Ale obawiam się, że to mało realne założenie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądasz, świetne buty miałam sobie kupić podobne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jednak podoba mi się kolor :D Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie moje kolory, całość wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również zdecydowałam się zamówić ciuszki na Bonprix tylko u mnie wybór padł na sukienki i zegarek:) Mam nadzieje że będą w odpowiednim rozmiarze bo z tą firmą jest różnie:)
    Twój look jest świetny bardzo casualowy ale idalnie dobrany:)


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj nie przesadzaj z tymi kg bo wyglądasz rewelacyjnie ! Świetny kolor bluzki i te spodnie, na takie włąsnie poluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię rzeczy z ich sklepu, ostatnio zamówiłam świetną torebkę <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie zamawiałam rzeczy z Bonprix, przeglądałam gazetkę i mają na prawdę fajną ofertę. Może kiedyś się skuszę. Piękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja! Nie znam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja :)
    https://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygodnie i elegancko zarazem :) Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki ładny zestaw Kochana <3 cudne połączenie kolorów. Świetnie wyglądasz, sexi mamuśka, zgrabniocho Ty !!! Super są te spodnie, fajny odcień popielu mają. Przyznam, że nie zamawiałam jeszcze niczego w onprixie i widzę, że to był błąd !!

    Buziole :***

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tam zbędnych kilogramów nie widzę...
    Komplet super! Też lubię Bon prix.

    OdpowiedzUsuń