piątek, 13 kwietnia 2018

Błękitne lordsy po raz drugi :)

Pod ostatnim postem, a także w wiadomościach prywatnych pytałyście mnie o moje błękitne zamszowe lordsy z frędzlami - a więc słuchajcie, też się bałam, że mnie obetrą, bo zazwyczaj tego typu buty są dosyć sztywne i zdarza się, że obcierają na piętach, kiedyś już niestety to przerabiałam, ale powiem Wam, że te są miękkie, wygodne i już w pierwszy dzień, gdy miałam je ubrane, jak zwykle zrobiłam kilometry na spacerku z moją małą i z czystym sumieniem mogę je wszystkim polecić ! :) 
Jakoś od razu tak fajnie się dopasowały, że nie czułam, że mam buty na nogach, a tym bardziej nowe i pierwszy raz założone :) 
Także bez obaw, bierzcie i niech dobrze Wam się noszą, będziecie zadowolone tak samo jak ja :)


Jak tam kochani Wasze porządki wiosenne ? 
Niektórzy mają wiele spraw do poukładania sobie, nie tylko tych ciuchowych, ale także sercowych- u mnie na szczęście z tym od wielu lat w porządku i stabilnie :) 
Zaś zaczęłam mega wietrzenie szafy, a także ogarniamy z mężem nasz ogród szykując go na otwarcie sezonu i moje zbliżające się urodziny, które planuję zrobić właśnie tam, stąd też ostatnimi czasy moja nikła obecność w blogosferze :/  
Jest tam co robić, ze względu na to, że ogród jest bardzo duży i był mega zaniedbany, a racze zupełnie zapomniany przez poprzednich właścicieli, także trzeba od podstaw doprowadzić go do stanu użytkowania, powycinać drzewka, krzewy, powyrywać chwasty, wyrównać teren, posadzić nową trawkę, kwiaty i być może jakieś drobne sadzonki. 
Teraz jest tam ogrom pracy, dużo już za nami, ale jeszcze sporo przed i na prawdę każdego dnia wracamy wykończeni wieczorem do domu, jednak jak wszystko zacznie już funkcjonować jak powinno, ogród zacznie przypominać ogród z prawdziwego zdarzenia, to aż miło będzie usiąść, wypić na spokojnie kawkę, mieć takie swoje miejsce do relaksu i wypoczynku, a w niedługim czasie mini plac zabaw dla naszej misi, basenik, piaskownica, huśtawka itd dziecko będzie miało gdzie latać, a rodzice odpoczywać i miło spędzać czas :) 
buty- CzasNaButy
kamizelka- Bershka
spodnie- Shein
koszula, torebka, kolczyki- Zaful

Kochani cieszę się bardzo, że jest Was ze mną co raz więcej na FB oraz instagramie :) :*
Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam serdecznie :) 

*
*
*






66 komentarzy:

  1. Mam taką samą torbę, odrobinę ciemniejszą i bardzo ją lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje buciki i świetnie, że nie obcierają w stopy. :) Ja zwykle prewencyjnie naklejam plasterki na pięty, by uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.
    Na tym zdjęciu z ławką myślałam w pierwszej chwili, że siedzisz w powietrzu. :D Super ujęcie. :) Bardzo ładnie wyglądasz. :) Powodzenia w porządkowaniu ogrodu. :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, dopiero teraz gdy się przyjrzałam można pomyśleć, że lewituję hahahaha :P ;)
      Mam tę mooooOOooc ;) ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw. To ogarniaj ten ogród i pokaż nam efekty, będziemy zazdrościć że masz swój własny ogród ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ogród nie przypomina jeszcze ogrodu, trzeba mocno uruchomić swoją wyobraźnię, aby takim się stał :P hahahahaha ale dokładamy wszelkich starań, aby jednak coś z niego było, aby rodzice mieli gdzie relaksować się, spędzać miło czas ze znajomymi, a mała miała gdzie latać po trawce- ajćć marzy mi się to już <3

      Usuń
  4. WOW! Wyglądasz olśniewająco! Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. wow darling all these combination is beautifull on you..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest świetna 😍
    Od teraz moja ulubiona na twoim blogu😍
    Fajnie to wszystko ze sobą zgrałaś😍
    Taki ogród to super sprawa i według mnie wart takich poświęceń ☺
    Trzymam kciuki za jego "ogarnięcie"
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo mi miło, dziękuję kochana :*

      Racja, czasem warto poświęcić kilka dni, czy tygodni, namęczyć się, aby później na spokojnie usiąść z kawką i z satysfakcją napawać się naszą pracą <3
      Mam nadzieję, że ten moment lada chwila nastąpi :) :)

      Usuń
  7. Cała stylizacja mega! <3 W butach zakochałam się od pierwszego wejrzenia! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeansowe koszule to mega sprawa! Ja kiedyś miałam dużo jeansu, a spódniczka i kurteczka to była podstawa! Później przyszedł okres, że nawet spodni miałam mało z jeansu! Teraz znów nadrabiam zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeans jest nieśmiertelny i zawsze będzie wracał "na salony" ;)

      Usuń
  9. Caly zestaw jest swietny :) Udanej imprezy urodzinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice and cool outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/09/chantilly-day-1/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta stylizacja podbiła moje serducho na maxa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super buty i torebka :D kocham frędzle <3
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) Oj bardzo podobają mi się te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw. Najbardziej podoba mi się koszula i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba nam się ta stylizacja!!! Wygladasz CUDOWNIE kochana ! <3 <3

    Buziaki :* :* M&MK Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u Was dziewczyny co taka cisza ? :(
      Kiedy jakaś nowa stylówka ? :*

      Usuń
  16. Nie tylko buty ale te torebka świetna. \resztą to połaszenie jeansu i białych spodnie jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z torebką przeprosiłam się po dwóch latach leżenia w szafie :P leżała tam sobie zupełnie zapomniana, po czym teraz okazuje się, że pasuje mi do większości zestawów :P hehehe chyba po prostu musiała odleżeć swoje, abym dostrzegła że jednak zasługuje na "drugie życie" ;)

      Usuń
  17. Lubię tego typu buty. Z obcieraniem to czasem się zdarza, że pierwszego dnia niestety obcierają, a potem już stają się niemalże idealne i niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, czasem po prostu trzeba wycierpieć jeden dzień, rozchodzić je, aby stopy dopasowała się do danego modelu, aby później mogły stać się naszymi ulubieńcami :) hehe

      Usuń
  18. bardzo podoba mi sie to zestawienie <3 wszystko świetnie ze sobą pasuję, pozdrawiam ciepło i oczywiście dodaję do obserwowanych, bo aż szok, że jeszcze Cię nie dodałam :O dlatego nadrabiam!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, bo to tak jest, że jesteśmy ze sobą na bieżąco na instagramie, czy FB i tam zawsze gdzieś śmigną nam nasze blogowe zdjęcia, wchodzimy od lat na swoje blogi, komentujemy, wydaje nam się, że już dawno obserwujemy, a jednak nie :P hehe
      Zresztą nie ważne, nie liczą się statystyki, tylko prawdziwi, stali czytelnicy :) :*
      Dzięki kochana :*

      Usuń
  19. Przepiękne są te buciki, a stylizacja zdecydowanie w moim guście. Bardzo lubię takie. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia!
    Piękne te buciki :)
    Oczywiście obserwuje :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne buty ���� a razem z tą koszula tworzą super zestaw

    http://antoszewskaa.blogspot.com/2018/04/rozowo-niebieski-makijaz.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. BArdzo oryginalna stylizacja wszystko ładnie ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post i cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. buciki są urocze <3 cała stylizacja jest cudna :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodkie są te lordsy i super, że nie obcierają :) ja się zawsze boję chodzić w nowych butach bo pięty poobcierane aż piecze :D heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ubierając je, nawet nie pomyślałam o tym, że mogą mnie poobcierać, jakoś tak wskoczyłam w nie i poleciałam na spacer, więc zakup sprawdzony i godny polecenia :)

      Usuń
  28. Przepiękne są te buty. Sama zastanawiam się nad kupnem takich. :) I dodatkowo cała stylizacje jest na prawdę świetna. Muszę koniecznie kupić sobie jakieś białe spodnie,bo niestety żadnych w szafie nie mam, a bardzo fajne stylizacje można wyczarować z nimi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśleć, że jeszcze dwa lata temu nie cierpiałam białego, pewnie dlatego, że zbyt dużo kiczowatych stylizacji z nim w roli głównej naoglądałam się i dłuuuuugo nie mogłam się do niego przekonać, aż do tamtych wakacji hehehe także teraz noszę dosyć często i muszę przyznać, że całkiem dobrze czuję się w tym kolorze, o ile można nazwać go kolorem, bo to raczej jest taka baza pasująca do większości rzeczy :)

      Usuń
  29. Z taką rekomendacją śmiało mogę je nabyć :-) Piękne,klimatyczne zdjęcia i cudowny zestaw.Kolorystyka po prostu perfekcyjna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się obiema rękami, z czystym sumieniem je polecam, są tak wygodne, że planuję sprawić sobie drugą parę w innym kolorze <3

      Usuń
  30. Przepiękna stylizacja :)
    http://dizzyfashion1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jest pięknie! super zestaw na wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię Twoje stylizacje ! Piękne masz buciki! Trzymam kciuki oby wycieczka do Dubaju była Wam pisana !
    POZDRAWIAM,
    MALWA :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dla nas wyjście z małą na zwykły spacer czy zakupy, to wielka wyprawa, a co dopiero Dubaj, ale miejmy nadzieję, że kiedyś i nam będzie dane :)
      Małą odchowamy i cóż nam pozostanie... będziemy znowu zwiedzać świat ;) hehe

      Usuń
  33. Buciki cudne ! A Ty kochana jak zawsze wyglądasz kwitnąco 😍😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję mamciu, miło mi to słyszeć :) :* hihi

      Usuń
  34. Cudne buciki, mają piękny kolor. Wyglądasz zachwycająco...pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  35. Stwierdziłam, że nie mam szafy prawdziwej, to nie mam co wietrzyć;))
    Komp mi padł ostatnio i to był mój wielki problem;))

    A stylówka świetna! Fajoski luzak! Portek z dziurami wciąż się nie dorobiłam!
    No i dżins jest...a To lubię:D Plus frędzle:D

    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylówa na co dzień- torebka cudo

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogród zabiera bardzo dużo czasu, znam to z własnego doświadczenia! Ślicznie wyglądasz, buciki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej w tej stylizacji podobają mi się porwane rurki, ja mam podobne, ale czarne coś w ten deseń https://zoio.pl/odziez-damska/legginsy/legginsy-melanzowe-z-rozcieciami ;D Świetne zastosowanie torebki z frędzlami do tego image'u, tym bardziej, ze teraz są modne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja ;) Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne ;) Buciki genialne ;) Ja sama nie umiałabym ich tak dobrze wystylizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny jest ten zestaw :) Buciki i torba to idealny duet :) Aaaa...białe portki i koszula jeansowa to chyba moje ulubione zestawienie ciuchowe od kilku lat - zawsze jak nie wiem co ubrać, to zawsze decyduję się właśnie na takie połączenie :)

    Prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja ciągle robię porządki w szafie, mąż stwierdził, że już tego nie ogarnia - najpierw jakiś ciuch jest moim marzeniem od "pół roku", po tygodniu już mi się znudzi i coś innego chodzi mi po głowie;)
    Śliczne masz buciki, ja teraz poluję na beżowe mokasyny:) Kolczyki też cudne i wszystko pięknie dobrałaś, śliczny zestaw:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Estupendo todo!!Espero tu opinion en mi ultimo post!!!Que pases un buen dia!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń
  43. Super, że nie obtarły i tak świetnie się spisują. Rzeczywiście takiego typu buty mają tendencje do tego. No i zwłaszcza nowe. Ja teraz próbuję się przyzwyczaić do nowych trampków. Niestety po pierwszym spacerku w nich - kulałam :D

    Moje sprawy sercowe prawie od dwóch lat także są w porządku. 1 maja obchodzimy 2 latka i już nie mogę się doczekać tego dnia :)
    Co do porządków to nie przepadam za nimi, choć wiem, że są potrzebne. I to bardzo... Kiedyś mieliśmy z rodziną działkę. Cudownie się tam siedziało. Niestety ze względu na sprawy prywatne musieliśmy sprzedać. Powodzenia w przygotowaniach ogrodu w takim razie. No i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :) Znam to skądś. Z naszą działką było podobnie. Żadnego zainteresowania ze strony poprzednich właścicieli :/
    Taki plac zabaw to na pewno będzie dla niej raj! :D

    Tak jak już wspomniałam u mnie - także dołączyłam do Instagrama ^^

    Co do stylizacji to świetnie dobrane dodatki oraz kolory:)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. this post is amazing :)
    xoxo Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  45. ajajaj! a co to za piękna Pani? ślicznie kochana wyglądasz! i te buciki przeurocze masz! :) miłego weekendu! :**

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty są świetne! <3 A ogród to super sprawa! Mieszkam w bloku to zazdroszczę. :D Jak jadę do rodziców to tam lubię na huśtawce w ogródku przesiadywać. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. fajnie wyglądasz :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Te lordsy mają cudowny kolor:) Uwielbiam połączenie bieli i błękitu:)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń