piątek, 24 listopada 2017

Love and lucky...

Dzisiejszą gwiazdą zestawu jest parka, którą dostaniecie TUTAJ.
Mam wiele kurtek, jednak wszystkie są krótkie, więc teraz na spacery z moją Mincią absolutnie nie sprawdzają się :/ Potrzebowałam czegoś ciepłego, długiego i z wielkim kapturem, aby nie zmarznąć po 15 minutach, bo spacerować lubimy nie tylko w ciepłe, słoneczne dni, ale także i te pochmurne, czy nawet lekko deszczowe. 
Dzisiejszy zestaw to nic odkrywczego. Ostatnimi czasy częściej można spotkać mnie właśnie w takim wydaniu- na spacerach - luz i wygoda przede wszystkim. 
Kurtka jest ciepła i nieco łobuziarrrska, a jej  pasteLOVE elementy dodatkowo chwyciły mnie za serducho <3
Do tego również pasteLOVE timberki i ciekawa bluza z siateczką TUTAJ
Dużo mam rzeczy raczej bardziej eleganckich, czy dziewczęcych, więc taka bluza z całą pewnością teraz mi się przyda. 


kurtka- TUTAJ
bluza- TUTAJ
timberki- Dresslilly
spodnie- Bershka

Na koniec chciałabym Wam pokazać jeszcze ciekawy SWETEREK Z POMPONAMI, które dodają mu niesamowitego uroku :)


I oczywiście wszystkich zapraszam na mojego FACEBOOKA blogowego :)
Tam jestem z Wami na bieżąco :)

Udanego weekendu wszystkim życzę :)
Jakie macie plany andrzejkowe ? :D





79 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz kochana , pomagam - 14$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne timberki! Mam ten sweterek, tyle, ze w różowym kolorze, ale Twój chyba bardziej mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nad tym pudrowym zastanawiałam się i teraz przyznam, że chyba jednak żałuję, że go nie wzięłam :/

      Usuń
  3. ta kurtka z butami komponuje się mega mega fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A nice and cool outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/24/black-friday/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie prezentuje sie u Ciebie ta kurteczka :* Bosko wygladasz!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie te twoja mlodzienczosc
    jest orzezwiajaca

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny , młodzieżowy look stworzyłaś z tą kurtką. Bluzeczka z pomponikami jest po prostu śliczna:-) Udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No aż taka stara to z kolei też jeszcze nie jestem :P hehehe

      Usuń
  9. Kochana wyglądasz rewelacyjnie 😍😘
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kurtka! Super wygląda z tymi różowymi botkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O przepraszam! Chyba blogi pomyliłam! Do jakiejś nastolatki wpadłam niechcący:D
    Ale, nie powiem...styl mi się spodobał...Pełen czad!
    Będę zaglądać częściej:D:D:D
    A pomponikowy sweter kradnę!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne buty, pasują świetnie do kurtki ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne buty :) A bluzka jest cudowna. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne rzeczy kupiłaś ;) Kurtka bardzo mi się podoba, choć ja bym upolowałam taką w czarno-białym kolorze. Sweterek też robi wrażenie. ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to też może prezentowalaby dobrze w czerni i bieli :D
      trzeba na taką zapolować :)

      Usuń
  15. Bardzo Ładne buty, kurtka tez jest MEGA! Zreszta caly look swietny kochana! <3 <3
    Poklikane Kurtka 45,86 - bluza 12,09

    Pozdrawiamy <3 Buziole :* :* M&MK Fashion

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna parka, idealnie psuje do tych butów ;) 45,86 14, 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Parka wygląda bardzo ciekawie. Jest uniwersalna dzięki temu, że jest czarna, ale różowe futerko dodaje jej odrobiny dziewczęcości. Do tego świetnie dobrane buty!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, też uważam, że ten pudrowy tutaj, to bardzo fajny akcent :)

      Usuń
  18. Parka świetnie współgra z butami! :)
    www.nouw.com/ania_lubkowska

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka ekstra. Długa, wygląda na ciepłą i pięknie się prezentuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaaaaa! podoba mi się bardzo bardzo bardzo kochana :) :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz genialnie! :) Różowe traperki są mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczka zdecydowanie wygrała :) Super jest, a Ty wyglądasz w niej świetnie :)
    Stylizacja idealna na spacery :)
    poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wielokrotnie przetestowana, więc mogę śmiało stwierdzić, że na dłuuuugie spacery sprawdza się idealnie - także jestem zadowolona z zakupu, to był dobry wybór <3

      Usuń
  23. Świetna stylizacja! Oczywiście poklikane
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka, buty, super! Ale sweterek pomponikowy jest czarujący i bardzo Ci w nim do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba Twoj styl <3 obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, uwielbiam takie stylówki <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz:) super kurtka i buty:) no a ten sweterek przeuroczy:)
    45,86; 14,00; 19,00$:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny miejski look, timberki i parka świetnie się razem zgrały. Ja bym nie powiedziała, że nic odkrywczego, bo choć zestaw z kategorii tych wygodnych i na luzie, to widać tu zamysł:)
    W każdym bądź razie, jak dla mnie bomba! Świetnie kochana wyglądasz:*
    oczywiście klik: 45.86$; 14.00$ i 19.00$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mam te timberki do czego nosić, więc pomimo tego, że je wystawiłam, to teraz się cieszę, że jednak nikt się na nie nie skusił i nie sprzedały się :)

      I cieszę się kochana, że ten mój "zamysł" dostrzegłaś :D :*

      Usuń
  30. Przepięknie kochana wyglądasz! <3
    Parka, ahhh zakochałam się.
    Fajniutkie ciuszki wybierasz, bardzo mi się podobają.
    Ps. Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. W tamtym roku próbowałam zamówić tą kurtkę ale nie była dostępna:(

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie co się odwlecze, to nie uciecze i trzeba zamówić ją w tym roku, skoro jest dostępna i masz okazję zobaczyć, jak prezentuje się na żywo :D

      Usuń
    2. Niestety nie jest już dostępny:(

      Usuń
  32. ślicznie w tej pierwszej stylizacji <3 poklikane

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja. Lubię taki styl? Sportowy luz i kobiecy szyk :D Pozdrawia :*
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz :) super stylowa mamusia z Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny luzacki zestaw ;-) a sweterek piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi... nice pics and I like the red jumper too :)
    Would you like to follow each other?
    That's Amore Blog ✨✨✨✨

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna parka. Podobają mi się te napisy. i jej kolory. Cena trochę wysoka, ale jeśli jakość jest dobra, to z pewnością bym kupiła. Fajne Timberki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto na prawdę :) Ja jestem zadowolona z niej, teraz nie mogę się z nią rozstać, cały czas w niej chodzę :)

      Usuń
  38. Wow kochana wyglądasz rewelacyjnie w takim wydaniu :) Pasuje Ci taki styl :P Parka jest bombowa! Nic dodać nic ująć :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dzięki kochana :)
      Mamuśka wyluzowała się trochę ;) hehe

      Usuń
  39. Zdjęcia plenerowe, jak i cała stylizacja z plenerze jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna stylizacja, kurtka bardzo mi się podoba :) Pastelowe elementy rzeczywiście dodają jej uroku :)
    Sweterek przesłodki, te pomponiki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz śliczne Timberki! Mój ulubiony kolor. <3
    US$19.00, US$14.00, $45.86

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna kurtka i buty :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajnie wyglądasz, a sweterek z pomponami jest uroczy :)
    Poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz genialnie zrobione włosy! :)
    I młodniejesz ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna jest ta kurtka! Też chcę taką! I rzeczywiście sprawdzi się na spacerki z maleństwem :)No i timberki, które kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja. Kurtka jest boska :D
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się to dopasowanie kolorystyczne-napisy na kurtce i buty ;)
    A buty są świetne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna ta kurtka!
    Różowe futerko jest przecudne:) Słodko ale nie przesłodzone;]
    Buziaki, Cleo!:*

    OdpowiedzUsuń
  49. uroczo Ci w tej kurteczce! :) klikam 45.86$, 14$, 19$ :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice jacket!

    https://dinamighty.com/black-boots/

    OdpowiedzUsuń
  51. Kurtka jest świetna!!! Też muszę sobie taką sprawić :)!!! Na długie spacery jak znalazł :).
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie wiem, czy ktos Ci to juz mówił, ale jestes podobna do Karoliny Szostak :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z której strony ? ;) hehe
      ja nie widzę żadnego podobieństwa, jednak dziękuję za porównanie do tak pięknej kobiety, jaką jest Karolina :)

      Usuń
  53. Great post, photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post and please click on links at the end --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/11/floral-ripped-outfit-gamiss-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę przyznać, że stylizacja jest bardzo fajna. Taka młodzieżowa! :D
    Parka? Świetna! Ja raczej też nie posiadam jakiś dłuższych kurtek. Chyba kiedyś powinnam to zmienić ;p
    Buciki pięknie współgrają. Mają piękny kolorek!
    Świetne zdjęcia. Wyglądasz jak taka łobuziara :DD Ale serio. Tę kurtkę to bym skradła ;)

    Poklikałam i dziękuję za kliki u mnie :) - 45.86, 14.00, 19.00 ;)
    Mnie jakoś te pomponiki nie przekonują :D Ale Ty wyglądasz w nich uroczo :)

    Planów andrzejkowych nie miałam i spędziłam ten dzień normalnie. Ale w ten weekend pobawiłam się w klubie ;)

    Zostawiłam obserwację, bo ostatnio często pomijam Twoje posty i potem jestem w szoku jak mi się bez brzucha pojawiasz haha! :*

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. fajnie młodzieżowo! <3
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  56. od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zamówieniem tej kurteczki i chyba się skuszę, jest w miarę ciepła?
    bo wygląda genialnie i będzie dobrze komponować się w towarzystwie moich różowych butów, tak jak u Ciebie <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaka będzie na mrozy, jednak jak do tej pory sprawdza się, więc polecam :)

      Usuń
  57. O Boże, kocham traperki! Jednak w takim kolorze wyglądałyby tak u mnie tylko przy pierwszym założeniu :D Nie umiem dbać o buty niestety :(
    Stylizacja super!
    Zapraszam do przeczytania nowej pierwszego postu z nowej serii na moim blogu, o wyjezdzie do USA!
    http://mytravellifee.blogspot.com/2017/12/wyjazd-do-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Podobają mi się te wszystkie różowo pastelowe detale. Kurtki z futerkiem to moja wielka miłość<3

    OdpowiedzUsuń