poniedziałek, 16 czerwca 2014

Nocne rozmyślania o nas kobietach " wypuszczonych z buszu "...:)

Zestaw, który prezentuję Wam dzisiaj jest na nieco chłodniejsze dni… a przynajmniej taki się zapowiadał, gdy wychodziłam z domu grrrrrr :/ były czarne chmurzyska, miało być burzowo, deszczowo…. no tak normalka, Daria szła na sesje… :P hehe po czym w trakcie wyszło tak piękne słońce, że byłam zła na siebie, że nie ubrałam jakiejś kiecki, które jak zdarzyliście zauważyć, uwielbiam nosi i zazdrościłam wszystkim mijającym nas dziewczynom letniego ubrania <diabeł> hehe  ale cóż, już była musztarda po obiedzie, dlatego obiecuję, że następny razem outfit ( nie cierpię tego słowa), będzie bardziej dziewczęcy i letni :) wiem, wiem, buty zupełnie nie pasują do reszty, przyznaję się bez bicia, ale ten zestaw był na takim spontanie, po sesji szliśmy do znajomych, że kompletnie zapomniałam spakować do wszystkich moich tobołów, na przebranie inne :/także proszę udawajcie, że ich tam nie ma :P hehe można tu założyć czarne szpilki, jednak trampki też będą świetną alternatywą :)
  Wspaniałą przygodę mieliśmy w trakcie robienia zdjęć nie ma co… nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie wykombinowała…. I nie położyła się dupskiem prosto w mrowisko aaaaaaaaaaaaaa Kwystrzeliłam stamtąd jak z procy :P mój K. się śmiał, że te mrówki za to, że zakłócam ich spokój, za karę wszędzie mi powchodzą i przeniosę je do domu :/
Przede mną trudny tydzień….bardzo delikatna, zarazem skomplikowana sprawa… mam nadzieję, że dopisze mi cierpliwość i dam radę ze wszystkim sama…. , nie wysiądę psychicznie i nie wyjdę z siebie, czego już wiele razy byłam bliska…. :/ Ahhh…. Trzeba być twardym i dać radę… muszę! 


Wczoraj robiłam porządki w szafie, wyrzuciłam dwa worki ciuchów, tym razem bez zbędnych sentymentów, że jeszcze może kiedyś się przydadzą, że je założę :/ przy okazji okazało się, że znajdują się tam ciuchy z metkami, o których istnieniu w ogóle zapomniałam :O aaaaa….
Gdzieś kiedyś słyszałam, że jeśli coś wisi w szafie dwa lata i się tego na siebie nie włożyło, to już nigdy się do tej rzeczy nie powróci… i mogę z czystym sumieniem przyznać, że u mnie się to sprawdziło w 100% dlatego wczorajj bez skrupułów zrobiłam brutalne czystki w szafie, tym samym zrobiło się duuużo miejsca na nowości :D hihih ale przyrzekłam sobie, że od teraz ciuchy będę kupować mądrze, przemyślanie i bardziej racjonalnie, coś, co naprawdę potrzebuję, a nie tylko kusi niską ceną i w przypływie emocji, nagle stwierdzam, że muszę to mieć, po czym się okazuje, że to kolejny mega podobny top do kolekcji :/ Zauważyłam, że tak właśnie często robiłam, kolejne nowości wędrowały do szafy, pomimo tego, że starych miałam tak dużo, że przez całe lato nawet nie zdarzyłam ich wszystkich wychodzić :/ w obliczu wyprzedaży, my kobiety dostajemy normalnie szału macicy i latamy po sklepach jak wypuszczone z buszu, wyrywając sobie nawzajem kolejne ciuchy hahaha przekomicznie to wygląda, bo sama pracuję w galerii handlowej i gdy widzę tak z boku te wszystkie kobiety w transie, to aż śmiać mi się chce, że kiedyś robiłam dokładnie tam samo :P nie twierdzę, że zupełnie sobie odpuszczam zakupy, jednak teraz są one mądrze zaplanowane i przemyślan... Być może niedługo w moim życiu nastąpią pewne zmiany, dlatego rzeczą rozsądniejszą jest  odkładanie pieniędzy na coś bardziej przydatnego, trwałego, praktycznego…. :)

     No tak, 1 w nocy- moja ulubiona godzina na rozmyślanie i pisanie postów :P hehe tak, tak wiem, wszyscy normalni ludzie już o tej godzinie dawno na drugi bok się przewracają, a jutro znowu półprzytomna będę chodzić w pracy :P hehe  
Dziękuję słoneczka za miłe komentarze, cieszę się, że jest Was ze mną co raz więcej :* 
buziaki i miłego dnia :)











t-shirt, bransoletka- House
spodnie- New Yorker
naszyjnik, torebka- Bershka
sandały- Lasocki






71 komentarzy:

  1. zdjęcia wyszły świetne, więc nie powinnaś mieć w ich kwestii powodów do narzekania ;P i pasują te buty. Przynajmniej według mnie w oczy nie kolą ;)
    to trzymam kciuki, żeby się wszystko udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zawsze świetne :) koszulka śliczna.
    A na mrowiska trzeba uważać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia... Ślicznie wyglądasz, zdjęcia wyszły rewelacyjnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak fajnie, swietne jeansy i top!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecie numer dwa- GENIALNE!♡
    hahaha! Ja się przez całe moje zycie zachowuję, jakbym tylek w mrowisku miała,
    tak wiec spoko! :D

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie! :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie z takim rockowy zacięciem - genialne portaski <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro mówisz, że na buty mam nie zwracać uwagi to niech tak będzie hehe :-) Poza tym spodnie mają genialny kolor,a top super styl taki rockowy, a ja bardzo taki lubię! Zdjęcia wyszły super! Jeśli chodzi o Twoje nocne przemyślenia to trudno się z Tobą nie zgodzić! Ja też obiecuję sobie zrobić porządki w szafie i jak narazie udało mi się to tylko częściowo...wiecznie zmęczona jestem i nie mam sił się za to zabrać, ale niebawem idę na zwolnienie to wtedy rozprawie się z moją szafą hehe :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mysle, że buty całkiem dobrze wypadły przy tym zestawie. Fajny kolor spodni i ciekawa koszulka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie, że dasz radę!
    a zestaw fajny, uśmiałam się z przygody z mrówkami

    buźka Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tez ostatnio wyszłam - było pochmurno zimno, a nagle słoneczko;p świetnie wyglądasz:) a na buty i tak zwróciłam uwagę;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne spodnie. Kurcze szukałam podobnych i nie mogłam znaleźć.
    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie! Bardzo fajnie wyglądają z tym kolorem pomadki ;)) Bardzo fajna stylizacja, a na sukienkę będzie czas innym razem ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty aż tak nie rzucają się w oczy:) Ja przed przeprowadzką zrobiłam porządki w szafie czyli jakieś 3 miesiące temu. Dwa worki ubrań poszły do pieca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, panienka w mrowisku - scena jak w Panu Tadeuszu;-)

    Ależ Ty masz figurkę, pozazdrościć.
    Bardzo ładne buty. I porteczki też ciekawe. Wyglądasz młodo, na luzie, fajnie. Pozdrawiam!!

    www.co-mam-w-szafie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja - bluzka i spodnie cudo *.*
    A zdjęcia świetnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepraszam, może wykaże się ignorancją do treści pisanej, ale.... te spodnieeeee <3

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe no faktycznie buty... :P ale co tam :) świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne spodnie! Ale najbardziej rzuciły mi się w oczy twoje cudne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mi się te spodenki podobają!!!! świetnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio uwielbiam podwinięte nogawki w spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana ja tu innych butów nie widze pasuja doskonale przelamuja spokój w zestawie! Co do zakupow tez juz nauczylam sie myslec przy nich i nie kupowac chwilą:) choc nie powiem zdaza sie chwila zapomnienia; ) pozdrawiam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie dobrałaś koszulke do spodni :D Jest pazur :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Urzekła mnie Twoja koszulka, zdecydowanie jest HOT ! I muszę zapytać o lakier jaki masz na paznokciach, mega wpadł mi w oko !
    Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest lakier z Miss Sporty, świetną paletę barw mają, na prawdę polecam :)

      Usuń
  25. Ale Ty jesteś seksowna i piękna , pozdrawiam słoneczko :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty to wiesz jak babie poprawić humor :) Dziękować :*

      Usuń
  26. Spodnie są rewelacyjne! Szczerze mogę powiedzieć, że zazdroszczę Ci ich, świetnie współgrają z resztą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja właśnie powiem, że bardzo ciekawie te spodnie wyglądają w połączeniu z tymi sandałkami! ciekawie sie kolorystycznie komponują :) no i fakt, te spodnie mnie zauroczyły, mają piękny kolor i super na Tobie leżą! pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie zajefajnee !!!

    fashionbymegii.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  29. Wooow, wyglądasz przepięknie ! ;) Dobre zdjecia, świetna stylizacja, piękna z Ciebie kobieta ;*
    Ja też o 1 w nocy często mam wenę :P

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne masz te spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. koszulka i spodnie super! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie też czeka zrobienie porządku w szafie :( :P.
    Wyglądasz ślicznie. Bardzo podobają mi się spodnie. Nie przepadam za różowymi spodniami, ale te bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie nieskomplikowane zestawy. Prosto, ładnie, ale nie nudno. Kolor spodni jest naprawdę świetny ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ale masz super spodnie, bardzo podobają mi się w połączeniu z bluzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zdjecia wyszly przegenialnie! pieknie dzis pozujesz i chyba jakis nowy aparat co?
    o butach nic nie powiem :P ale reszta bardzo fajna :)
    trzeba bylo nie wyrzuca tylo sprzedac, my poszlismy osttanio na pchli targ i zarobilismy kupe kasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować kochana :* właśnie wtedy wyluzowałam na maxa, dlatego może ładne wyszły, bo gdy zawsze się staram to jakieś głupie miny i grymasy wychodzą :P hehe a obiektyw wciąż ten sam :) wciąż żałuję, że w mojej okolicy nie ma pchlego targu, świetna sprawa, ale cóż ja biedna, sama poradzę grrrrrr :/

      Usuń
  36. świetny top w połączeniu z tymi spodniami wygląda świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też muszę zrobić porządki w szafie, ale tego nie znoszę ;p;p Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  38. nie przypuszczałam, że taki kolor spodni przypadnie mi do gustu.. świetnie wyglądasz!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :) zapraszam częściej :)

      Usuń
  39. love your jeans and heels! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasem takie generalne porządki są bardzo potrzebne, trzeba zrobić w szafie miejsce na nowe zakupy :P :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mnie narzekaj ze sie tak ubrałas , bo napewno wygladalas duzo lepiej niz własnie te przechodzace dziewczyny w sukienkach , łademu we wszystkim ładnie a jak jeszcze ma tak zajeb**spodnie i bluzke to juz całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  42. W tym stroju wyglądasz bardzo ładnie, nie zawsze musi to być sukienka :) Masz świetne włosy!

    Message to you (klik)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne spodnie :)) Masz fantastyczne włosy :D
    Pozdrawiam cieplutko :**
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie cudowne spodnie! :)
    Jesteś śliczna! :*

    http://www.martynaczaplewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne zdjęcia, a koszulka megaaaa :) Ja też robię raczej przemyślane zakupy, chociaż jeszcze zdarza mi się kupić coś, bez czego mogłabym żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  46. swietne okulary !
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne spodnie!

    ps. a u mnie? identyczna sukienka - tańsza niż w ZARZE !

    OdpowiedzUsuń
  48. Te spodnie są ŚWIETNE! <3 <3 <3

    "Gdzieś kiedyś słyszałam, że jeśli coś wisi w szafie dwa lata i się tego na siebie nie włożyło, to już nigdy się do tej rzeczy nie powróci" --> Jestem najwyraźniej wyjątkiem potwierdzającym tę regułę :D Moje ubrania często bowiem tkwią w szafie rok czy dwa (a czasem nawet więcej) by potem nagle stać się najczęściej przeze mnie noszonymi elemantami garderoby ;) Niektórzy śmieją się ze mnie, że moje ciuchy muszą najpierw "nabrać mocy" ;)

    "przyrzekłam sobie, że od teraz ciuchy będę kupować mądrze, przemyślanie i bardziej racjonalnie" --> trzymam kciuki :) ...Jednak z własnego doświadczenia wiem, że baaaardzo ciężko wytrwać w takim postanowieniu ;P

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia, piękna TY :) Bardzo mi się wszystko podoba w tym zestawie, najbardziej spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne spodnie!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. te spodnie są rewelacyjne! mam podobne z new yorkera tyle ze w innym odcieniu. niestety jak je kupowałam to nie było takich jak Twoje :(

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je tam kupiłam z 2 lata temu na ostatnich etapach wyprzedaży, za całe 19.99 zł :P hehe

      Usuń
  52. oj tam buty ...zdecydowanie mogę udawać że ich nie ma bo moją uwagę totalnie przyciągają dżiny ...genialne !

    OdpowiedzUsuń
  53. wyglądasz super! to zdjęcie portretowe i te niebieskie oczęta.. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  54. Super połączenie!! genialnie

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  55. T-shirt bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow jak pięknie. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Spodnie idealnie współgrają z kolorem włosów.
    Elegancko i z pazurem. Super zdjęcia <3

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja się bardzo cieszę że nie założyłaś kiecki i nie miej mi tego za złe bo ja uważam że pięknie w nich wyglądasz i jesteś kobieca że ach i och! Ale kurcze w tej wersji jesteś taka seksi że normalnie do schrupania i wcale mi te Twoje buciki tu nie przeszkadzają! Jest super!!!:) No a z tym mrowiskiem to niezły motyw, mam nadzieję że Cię nie pogryzły;)

    OdpowiedzUsuń