poniedziałek, 23 listopada 2020

Jesień z Bonprix :)

Taką cieplutką, kolorową i słoneczną jesień, to ja szanuję :)

Dziś przedstawię Wam rozpinany sweterek z balonowymi rękawami od Bonprix,  w pięknych jesiennych kadrach :)

Tego dnia było tak cieplutko, że śmiało mogłam go Wam przedstawić bez żadnego płaszcza. 

Sweterek ma świetny fason, piękny ażurkowy wzór, bufiaste rękawki, a na dodatek jest miły w dotyku :)

Jeśli byście się na niego skusiły, do czego ogromnie zachęcam, to bierzcie rozmiar mniejszy :) 


Z kapeluszami polubiłam się już latem, więc i teraz nie potrafię wyobrazić sobie bez nich jesiennych zestawów - jak dla mnie jest to taka kropka nad i, która dodaje stylizacji zupełnie innego wymiaru. 


A Wy, nosicie, lubie ? :) 

sweterek- Bonprix
spódnica- butik prywatny
torebka- Zara
buty- CzasNaButy


Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam Was na mojego 

INSTAGRAMA :)

Tam jestem z Wami na bieżąco :)


53 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się wszystko się prezentuje! Mega dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam częściej, równiez na instagrama, na pewno Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Ale piekna stylizacja. Wszystko ze soba idealnie współgra. Podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak wszystkim się podoba :) :*

      Usuń
  3. O takiej ciepłej jesieni możemy chyba już zapomnieć... super zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, jesienny zestaw :) Jak zawsze wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) i super stylizacja . Cudna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie sweterki, podoba mi się jego wzór i spokojny kolor, całość na wielki plus, serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była miłość od pierwszego wejrzenia dosłownie <3

      Usuń
  7. Śliczny ten sweterek, a cały zestaw mega uroczy!:)
    Piękne jesienne zdjęcia, u mnie już są przymrozki niestety:/
    Miłego dnia kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek sprawdzał mi się zarówno jesienią, jak i teraz zimą :)
      Do sukienek również go noszę, wygląda na prawdę super :)

      Usuń
  8. Nawzajem swoje właściwości uzupełniają Twój wygląd, dzięki czemu wygląda atrakcyjnie, bardzo dziewczęco. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja i bardzo ładna spódnica :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, lekka kolorystyka. Czy mi się wydaje czy zmieniłaś styl? Kapelusze uwielbiam , choć rzadko w nich chodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam niżej, że przez lata szukałam swojego stylu, kombinowałam, zmieniałam i jednak to co widzicie teraz zdecydowanie gra mi w serduchu <3
      cieszę się, że ktoś to dostrzegł :) :*

      Usuń
  11. Świetna stylizacja. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo ja też taką jesień szanuje (U mnie ostatnio spadł śnieg i taką zimę też szanuje 😉)
    Kochana wyglądasz przepięknie-śliczna, dziewczęca stylizacja 😍
    Sweterek bardzo ładny 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz szykuję dla Was coś nowego, zimowego.... :)

      Usuń
  13. Wyglądasz pięknie :) Dziewczęco, swobodnie a przy tym niezwykle naturalnie :)
    Śliczny sweterek :) Kapelusze kocham <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli efekt zamierzony, został osiągnięty :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  14. Jak pięknie! Tyle jasnych, a ciepłych kolorów - beż, karmel, piasek :)) I te promienie słońca muskające skórę, cudna stylizacja i bardzo ładna sceneria, taka złocista ciepła jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był piękny czas, taką piękną, słoneczną i złocistą jesień uwielbiam ponad wszystko <3

      Usuń
  15. Dziewczyno wyglądasz olśniewająco! ;) uwielbiam słoneczne jesienne sesje zdjęciowe ;) ja niestety w tym roku odpuściłam..pandemia nie ma na mnie dobrego wpływu..
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najszybciej wszystko wróciło do normalności, bo już każdy za tym tęskni :(

      Usuń
  16. Jaka piękna stylizacja w kolorach jesieni! Bardzo lubię takie neutralne kolory, a do twojej urody brdzo pasują :) Najbardziej spodobał mi się sweterek i spódnica :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musiałam dojrzeć do kolorów ziemi, kiedyś rządziły u mnie wyraźne i zdecydowane kolory, ale z biegiem czasu mój styl ewoluował i jednak zdecydowanie beże, brązy to mój konik <3

      Usuń
  17. Ciekawy ten sweterek :) bardzo ładna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Bardzo Ci pasuje taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super spódniczka! No i urzekła mnie też ta torebka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka trafiła mi się jak ślepej kurze ziarno, złowiłam ją w lumpie za grosze, jest z Zary :)

      Usuń
  20. i am following your blog please click advertisement on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie Ty się podziewasz Śliczna?!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu i tam, ale głównie działam teraz na instagramie, także zapraszam :) :*

      Usuń
  22. Stylizacja śliczna :) Bardzo mi się podobają buty i spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty przeprosiłam chyba po 3 latach i wyciagnęłam z szafy, zupełnie o nich zapomniałam :P hehe

      Usuń
  23. Słodko i mega kobieco. Wyglądasz zjawiskowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudowne, jesienne kadry :)
    Obserwuję Cię również na Instagramie i jestem w szoku, że ze zdjęcia na zdjęcie wyglądasz, co raz młodziej!
    Stylizacja oczywiście jak zawsze przepiękna ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ależ mi miło słyszeć takie słowa- dzięki śliczne :*
      Jak to się mówi, spełniona koboieta = szczęśliwa i kwitnąca kobieta <3 zawdziędzam to mojemu mężowi i córeczce zdecydowanie <3

      Usuń
  25. Sweterek, to zdecydowanie jest mój hicior ! <3
    czaję się jeszcze na ten miętowy <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ojoj wygląda cudnie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Me encantó el post, Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  28. http://polonization.pl/ Całkiem ciekawy blog od tej drugiej strony :) dla osób które tak jak ja, dalej szukają ciekawych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie uwielbiam beże:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna stylizacja. Uwielbiam bonprix, miałam parę ubrań z tego sklepu i są mega:)

    OdpowiedzUsuń