niedziela, 19 lipca 2020

Podlaskietravel cz.II

Witajcie kochani :)
Cieszę się niezmiernie, że tak duże zainteresowanie było moim tegorocznym urlopem, że mogłam być dla Was inspiracją oraz pokazać Wam miejsca zapomniane i absolutnie godne uwagi :)
Dostałam od Was mnóstwo pytań, szczególnie na instagramie, pisaliście, że zainspirowałam Was tym miejscem, że koniecznie musicie się tam wybrać, ale i także, że wciąż czujecie niedosyt, więc z racji tego, dziś kolejna porcja "smaczków" :)

Posta podzielę na dwie części, pierwsza będzie typowo "fashion", zaś w drugiej zabiorę Was ponownie w podróż po tym magicznym miejscu :)

Wiązane sandały, japonki ponownie nie zawiodły, przechodziłam w nich cały urlop, a także chodzę w nich i teraz, są obecnie niezastąpione :)

Zaś widząc tą sukienkę, od razu miałam na nią pomysł :)
W głowie miałam już plan jak będzie wyglądała ta sesja :)

Właśnie w takich klimatach, przy tych drewnianych chatach pokrytych strzechą  z pięknymi okiennicami, wymarzyłam sobie tą sesję <3 

Takie rzeczy do tej pory widziałam tylko w filmach, więc nie mogłam się doczekać kiedy zobaczę te miejsce na żywo :)
Jestem dumna z mojego męża, sprostał zadaniu bez dwóch zdań :)


sandały CzasNaButy
sukienka- Szachownica
kapelusz- H&M



Teraz coś dla osób żądnych prawdziwej przygody :)
Jeśli chcecie w pełni poczuć się częścią przyrody, do wynajęcia macie domek w pniu, w środku cały porośnięty mchem, lub ziemianka- zbudowana na wzór starej, podlaskiej ziemianki :) 
Spalibyście ? :D


A w takich przyjemnych i klimatycznych miejscówkach zjecie pyszne, regionalne dania, takie jak kartacze, babka ziemniaczana czy solianka, która podbiła nasze podniebienia :) mmmm wciąż czuję jej smak :D

Jeśli wciąż czujecie niedosyt, zapraszam Was na mojego 

41 komentarzy:

  1. Ileż genialnych miejscówek na sesje zdjęciowe! <3
    Ekstra, że udało Ci się nacykać tyle fajnych fot (a właściwie Twojemu mężowi, a Ty świetnie spisałaś się w roli modelki). ;) Piękna pamiątka. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu brawa dla mojego małża za cierpliwość do wybrednej i bardzo wymagającej żony :P
      Ale spisał się wyśmienicie, jestem dumna z niego <3

      Usuń
  2. Sukienka jest przepiękna i ślicznie wyglądasz :) świetna scenerie do zdjęć miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę wszystkim moja sukienka bardzo przypadła do gustu <3
      Bardzo się cieszę :) :*

      Usuń
  3. Kolejny post naszpikowany latem i fajnymi miejscowkami 😍
    Świetnie wyglądasz w tej stylówce- idealnie pasuje do tej miejscówki 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oby to lato trwało tyle co moda na sukces ! :) hehe

      Usuń
  4. Widać ,że się tam nie nudziliście :-) Na Podlasiu nigdy nie byłam a Twój post bardzo zachęca aby spędzić tam czas.Stylizacja Twoja jak zwykle doskonale współgra z klimatem otoczenia, ślicznie Ci w tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zależy Ci by odpocząć od tego całego miejskiego zgiełku, od ludzi, sklepów, miasta, po prostu odmóżdżyć się i poobcować z naturą, to tylko i wyłącznie tam.

      Usuń
  5. Wspaniała sukienka, a tło do zdjęć rewelacyjne! Piękny klimat! Chętnie bym się tam wybrała <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this look, Great post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka i cudownie w niej wyglądasz!:)
    Podlasie jest niesamowite, a te zdjęcia zachwycają!
    Buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% Podlasie, to zupełnie inny, aczkolwiek mega ciekawy i inspirujący świat :)
      Można się tam wiele nauczyć i wyciągnąć pewne wnioski dla samego siebie...

      Usuń
  8. Jak tam jest pięknie! Wygladasz jak country girl ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki wspaniały swojski klimat! Robi wrażenie :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce i sesja, mega ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimat niesamowity, zazdroszczę!
    PS. Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wybrać się na Podlasie, tam tylko takie niesamowite klimaty i miejsca :)
      Dla tych ludzi to jest normalna rzeczywistość, a ja nie mogłam się napatrzeć i nacieszyć <3

      Usuń
  12. Pięknie tam :) Piękna Ty i Twoja mała Księżniczka.:)
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja księżniczka pojawiła się również w najnowszym poście gościnnie :P
      wkrada się podstępem na mojego bloga, instagrama już mi skradła ;) hehe

      Usuń
  13. ...ale masz piękną sukienkę, po prostu zachwyciłam się a sceneria do zdjęć wymarzona...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sukienka kupiona za 39 zł w sklepie, do którego nigdy nie wchodzę :P hehehe także łup niesamowity mi sie trafił- uwielbiam ją <3

      Usuń
  14. Bajeczne miejsce i przepiękna Ty 😍!!! Pędzę czytać poprzednie posty 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mijesce niesamowite, robi mega wrażenie :)
      Ja to tylko skromny "dodatek" do niego :)

      Usuń
  15. Witaj Kochana wróciłam na bloga ! te sandałki są śliczne a miejsce bardzo zjawiskowe Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki, to mój zdecydowany hicior wakacyjny, przebyły ze mną wiele wakacyjnych dróg i wędrówek :)

      Usuń
  16. Mega klimatyczne zdjęcia! ;) zarówno sceneria jak i Ty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tej solianki, bo pierwszy raz o niej słyszę. Klimatyczne miejsce i cudna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz spróbować- palce lizać :)
      muszę wypróbować ja w domu, aczkolwiek na pewno to juz nie będzie to samo :P

      Usuń
  18. Piekna sukienka! Urocze domki. Super klimat jest na zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz utwierdzam się w przekonaniu, że czasem warto wejść do sklepu, który z góry skazało się na niepowodzenie i wyjść z niego z sukienką, którą wszyscy Ci zazdroszczą hihii <3

      Usuń
  19. Ale bajeczne miejsce, idealne do zdjęć :) Twoja sukienka jest bardzo urokliwa, wszystko mi się w niej podoba :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta bajeczna sielanka dobiegła już końca :(
      teraz pozostają już tylko piekne wspomnienia i zdjęcia <3

      Usuń
  20. Fajna sukienka. Ciekawe miejsce. U nas w Lublinie jest Skansen. Może się tam przejdę i też coś sobie cyknę. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyjdzie z tego mega klimatyczna sesja - polecam ! :)

      Usuń
  21. Genialna miejscówka!!! Zapierająca dech w piersiach sesja!!! Jestem oczarowana 😍!!!

    OdpowiedzUsuń