sobota, 17 sierpnia 2019

Bonprix cz. II

Midi to dosyć trudna długość i kiedyś decydując się na nią, zawsze zakładałam najwyższe szpilki jakie posiadałam, jednak tym razem wybierając taką spódnicę, chodziło mi o stworzenie zestawu miejskiego, na luzie, bez spiny. 

Ze szpilkami byłoby zbyt sztywno, klasycznie, czy elegancko, uważam, że zepsułyby one zupełnie klimat, który chciałam Wam dziś pokazać.
Conversy moim zdaniem pasują tu idealnie, miało być nonszalancko i niezobowiązująco, idealny zestaw na spacer, czy wyjście na pizzę z dziewczynami :D 

Spódnica jest z lnu, na czy zależało mi najbardziej, ale oczywiście uwiodły mnie również te ozdobne, drewniane guziczki.
Do niej idealnie dobrałam shirt z kieszenią, niby prosty, jednak zaciekawiła mnie ta ozdobna sprzączka. 

Jak może pamiętacie, ja raczej zawsze do tych "szpilkowych" tudzież obcasowych dziewczyn należałam, ale wiadomo, gdy na świat przychodzi dziecko, wszystko się zmienia. 
Oczywiście absolutnie nie ubolewam na tym, że szpilek już nie za bardzo mam kiedy założyć, bo jestem najszczęśliwszą matką na świecie i to radość oraz miłość do małej daje mi ogromne szczęście i siłę, i dzięki temu dojrzałam chyba w końcu do tego, że w płaskich butach również można wyglądać całkiem fajnie i kobieco :) 

Co myślicie ? :)



 Ślubny mnie rozśmieszał :P
spódnica- bonprix
shirt- bonprix
torebka- butik prywatny
kolczyki- Reserved


Na koniec oczywiście zapraszam wszystkich zainteresowanych na mojego 
*
*

Tam jestem z Wami na bieżąco :) :*


61 komentarzy:

  1. Su[per stylizacja! Bardzo ładnie się uśmiechasz. :D Płaskie buty rządzą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, bo ja raczej do tych wesołków należę :)

      Usuń
  2. O jak pięknie, o jak lekko! <3 Kochana zakochałam się zarówno w Twojej stylizacji jak i uśmiechu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo! Już wiem że super bym się czuła w tym zestawieniu:)
    Fajna spódnica i torebunia:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też super się w nim czuję, bo jest taki miejski, codzienny :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba ta sukienka, przepięknie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie! Ta długość jest trochę problematyczna i zawsze się boję, że będę wyglądać jak niziołek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do tych kurduplowatych należę, dlatego zawsze raczej stroniłam od midi, jednak w tej spódnicy ten rozporek robi robotę, wysokich obcasów tu nie trzeba ;) hihihi

      Usuń
    2. Podoba mi się :D chyba poszukam sobie takiej i będę miała w nosie to, że jestem kurdupel xD

      Usuń
  6. Ja do każdej spódniczki lub sukienki (oprócz wizytowych) przemycam trampki lub buty sportowe ;) Najwygodniej, a przy okazji tworzy miejski look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę się przekonać do midi- ale u Ciebie kochana stylizacja wyszła bosko 😍
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Jesteś żywym dowodem że i w takich butach można wyglądać kobieco 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania ;)

      Usuń
  8. Zdecydowanie Twoja midi nie musi być noszona do szpilek, ma charakter codzienny, a nie elegancki :) pięknie wyglądasz! Bardzo podobają mi się midi, ale jakoś jeszcze nie mam żadnej w swojej szafie. Może na wesele znajomych we wrześniu się przekonam do tej długości (mam już kupioną sukienkę maxi, ale zastanawiam się czy nie skrócić jej na midi :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maxi też ma swój niepowtarzalny klimat, sama w takiej byłam niedawno na weselu siostry, więc jestem za, ale aż z czystej ciekawości dowiem się, co wybrałaś :)
      wpadnę na IG :)

      Usuń
  9. Świetna stylizacja :). Ty masz tak długie nogi, że nie musisz nosić obcasów do midi. Ja uwielbiam taką długość. Ze względu na niski wzrost staram się nosić, choć trochę podwyższone buty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie nogi to ja chciałabym mieć :P hehehe
      mam tylko 165cm wzrostu, więc kurdupelek ze mnie :) hihihi

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. I świetny materiał, więc z czystym sumieniem polecam :)

      Usuń
  11. Też uważam, że płaskie buty są lepsze od szpilek. Spódnica jest boska, a cały zestaw wygodny i stylowy jednocześnie:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie, że można kobieco i seksi nawet w trampkach wyglądać:D
    Ty jesteś przykładem! Spódnica ma zmysłowe rozcięcie na guziki... Czego chcieć więcej:))
    Świetny zestaw!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kochana, ten rozporek ma w tej grzecznej spódnicy wielką mOoooc ;) hehehe

      Usuń
  13. Przyznam, że długość mindi u mnie nie przejdzie - zawsze sprawia mi sporo problemu właściwe dobranie butów i góry, abym wyglądała przyzwoicie. U Ciebie wyszło świetnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasem najlepiej wychodzą spontany, jak ktoś zbyt dużo główkuje, to czasem przekombinuje i po ptokach :P hehe

      Usuń
  14. Muszę przyznać, że wybrałaś same perełki kochana, cudownie wyglądasz w tym outficie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna, dziewczęca stylizacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taka niezobowiązująca i dziewczęca miała być :)

      Usuń
  16. Torebka i spódnica bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie mamy bardzo podobne gusta <3
      W związku z tym zapraszam częściej :)

      Usuń
  17. Takie luźne stylizacje zdecydowanie w moim stylu, pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Las fotos son preciosas ! Seguro se lo pasaron muy bien! Espero verte pronto por mi blog! Buen día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię bonprix, chociaż trudno tam trafić z dobrym rozmiarem niestety. Świetnie wyglądasz kochana! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często zamawiam, więc mam już sprawdzoną rozmiarówkę u nich :)
      Ale rzeczywiście racja, lepiej brać zawsze rozmiar mniejszy i na pewno będzie ok :)

      Usuń
  20. Fajna stylizacja, bardzo podoba mi się torebka :D jest taka letnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta torebka, to moja zdecydowana faworytka i must have lata <3

      Usuń
  21. Rzeczywiście ze szpilkami albo obcasami wyszłoby zbyt elegancko :)
    A z trampkami za to wyszedł taki fajny miejski styl - podoba mi się!
    Akurat ja bym się bała, że ta pizza może pobrudzić haha :D
    To prawda, moja mama kiedyś też uwielbiała wysokie buty. Jednak przy czwórce dzieci musiała zrezygnować. Ale czasem lubi coś z delikatnym obcasem założyć ;)
    Świetnie, że teraz masz takie podejście do płaskich butów!
    Zanim przeczytałam ostatnie zdania to chciałam Ci napisać, że wyglądasz tak pięknie i młodo po tej ciąży! Naprawdę... Moim zdaniem teraz wyglądasz jeszcze lepiej niż przedtem w tych czerwonych włosach i szpilkach :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję, takie słowa to miód na moje serducho <3

      Usuń
  22. Super wyglądasz! Trampki bardzo pasują do tej spódnicy. No i jaka ładna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw :) Bardzo podobają mi się te neutralne kolory w stylizacji :) Torebka cuuuudo :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie długość midi to ta ulubiona. W tej długości najczęściej noszę spódnice. Twoja super się prezentuje. Świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mimo tego że jestem wysoką osobą (178cm) to raczej unikam takich długości, nie czuję się w nich dobrze i jednak wybieram takie spódniczki, które optycznie jeszcze bardziej wydłużają nogę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z Tobą że midi to trudna długość ale Ty wyglądasz w niej wspaniale! ;) i do tego ta torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna, na luzie stylizacja. Długość trudna, jednak u Ciebie wyglada świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty - klasyka! :) Genialnie wyglądasz, Kochana!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę boję się tych spódnic midi. U kogoś szalenie mi się podobają kiedy zakładam taką ja to kręcę nosem, choć może kiedyś się przekonam. Twoja stylizacja bardzo wpadła mi w oko - świetna na co dzień i to lubię :)

    www.paatix.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Tobie to we wszystkim pięknie, zawsze zachwycasz. Brawo... serdecznie pozdrawiam ❤️💕

    OdpowiedzUsuń
  31. U ciebie ta spodniczka midi fajnie wygląda ale ja wolę nosić albo mini albo długie do stop :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak wspaniale wyglądasz! :) Cudowne te muszelki na ręku! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Absolutnie w moim stylu :D!!!
    Prześlicznie wyglądasz Daria :D!!!
    Buziaki :*!!!

    OdpowiedzUsuń