wtorek, 18 czerwca 2019

Kołobrzeg

Cieszę się, że tak bardzo przypadł Wam do gustu poprzedni post :)
Tyle wiadomości z zapytaniem konkretnie o to arboretum już dawno nie miałam, także tym bardziej cieszę się, że mogłam zabrać Was w taką niezwykłą podróż, do miejsca, o którym większość z Was nie miało nawet pojęcia :)

Dziś przenosimy się na drugi koniec Polski- zdjęcia są z naszego nadmorskiego urlopu :) 
Uwielbiam morze, szum fal, ciepły piasek pod stopami <3
Ten niedługi wypad pozwolił nam się zrelaksować i naładować baterie na następne miesiące. 

Sukienka w paski to druga część zamówienia ze sklepu Dresslilly.
Pierwszą z nich mieliście okazję zobaczyć w poprzednim poście. 
Śmiało mogę stwierdzić, że zamówienie w pełni mi się udało, obie sukienki są świetne, tą midi od razu wiedziałam, że na pewno założę na wyjazd - idealnie sprawdziła się w te afrykańskie upały :)

Moja ulubiona wiklinowa torebka, bransoletki z muszelkami i rattanowe kolczyki tworzą tutaj idealną całość oraz genialnie wkomponowały się w nadmorskie klimaty, dodając stylizacji taką kropkę nad "i" :)


sukienka- TUTAJ
torebka- butik prywatny
buty- @
kolczyki- Reserved
bransoletka- Sinsay


Dresslilly zamówiłam również:
zestaw pędzli do makijażu oraz bransoletkę z ozdobnymi ptaszkami. 



Czas odświeżyć szafę! 
Dresslilly przygotuje dla Ciebie najlepsze produkty wysokiej jakości, w najniższych cenach  od poniedziałku do piątku :)
Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej 45,00 USD 20% Kod rabatowy: GBJKNO
($30-$6,$50-$10, $80-$16, $100-$20, $150-$30, $200-$40, $300-$60")


Na koniec oczywiście zapraszam wszystkich zainteresowanych na mojego 
*
*

Tam jestem z Wami na bieżąco :) :*




32 komentarze:

  1. Czeeeść :). No właśnie na Twoim insta widziałam to zdjęcie z kieliszeczkiem na tle morza i pomyślałam, kurczę szczęściara :D!!!

    Super ta sukienka, ostatnio podoba się wszystko co z takimi guzikami; sukienki, koszule, bluzki :D. Bardzo fajna propozycja w połączeniu z tą torebką, noo i ten nadmorski klimat :D :). Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spójna i wakacyjna stylizacja. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Paski są super, a Twoja torebeczka wymiata. <3
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałtyk! Będę tam już niebawem i nie mogę się doczekać:D
    Bardzo fajna, letnia stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka to cudo! Koniecznie muszę sprawdzić asortyment tego sklepu i znaleźć coś dla siebie na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A oto fajna wakacyjna stylizacja-wyglądasz przepięknie kochana 😘
    Widziałam co nieco na Instagramie ,ech aż nie mogę się doczekać swojego urlopu 😁
    Te pędzle są przepiękne-sama takie zamówiłam tyle że z Hulubrushes 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Chociaż ja akurat najlepiej czuję się w górach :)
    Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również planuję w tym roku odwiedzić nasze polskie morze! Piękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta sukienka, z torebką wygląda idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka ! <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny wakacyjny zestaw. Wszystko spójne i pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Okazuje się, że tak naprawdę potrzeba bardzo niewiele, żeby poczuć ludzki, niczym niezastąpiony spokój. A ludzie czasem myślą, że nie wiadomo jak wybujałe rzeczy sprawiają, by wypocząć. Jak dobrze, że Ty go znalazłaś. Życzę Ci go jak najwięcej.

    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Polskie morze, bardzo zgrana wakacyjna stylizacja :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mi się marzą już wakacje:) widzę, że pogoda Wam się udała, a z tym nad naszym morzem bywa różnie:)
    Piękna sukienka i torebka świetna, całość bardzo mi się podoba:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny , wakacyjny look, nawet kolczyki dobrałaś perfekcyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz.
    Cudowny wakacyjny look <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super polaczenie, a te torebki wyjatkowo w tym roku mnie urzekaja. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW!!!
    Wyglądasz cudownie wakacyjnie!!!
    Jachtu mi jedynie brakuje, bo prezentowałabyś się na nim idealnie:))
    Świetna sukienka i cała reszta dodatków!
    Urlop pewnie miałaś udany!
    Buziaki dla Was dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja- paseczki to zxawsze świetny wybór na letnia stylizacje do tego ta torebeczka i letnie pazurki. Slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja! ;) i Polskie morze ;) zazdroszczę Ci tego wypadu ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pazurki kochana kozackie :) sukienka fajna letnia uwielbiam takie :)

    Buziaki:*
    Ja wracam po ponad dwóch tygodniach z nowym postem -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz, śliczna sukienka, śliczna Ty i torebka cudo. Urocze zdjęcia, w Kołobrzegu byłam bardzo dawno temu...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealna letnia stylizacja :) lekka zwiewna sukienka super się sprawdza na upały :) wyglądasz mega

    OdpowiedzUsuń
  23. so beautiful dress! i want to try this style
    Love your blog, thank you for sharing.
    luxhairshop lace closure free part homecoming
    (๑′ᴗ‵๑)I Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam morze :D Kochana wyglądasz obłędnie ! Dawno mnie tu nie było i widzę że sporo mnie ominęło ! Ale sama wiesz jak jest codzienność dziecko obowiązki itd... ledwo udaje mi się na swoim blogu cokolwiek napisać :/. Ale wracając do stylizacji to jest świetna ! Sukienka jest prześliczna i Twoja figura rewelacyjna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, przepraszam, że dopiero teraz.
    Mam mnóstwo zaległości.:)
    Ślicznie wyglądasz.
    W Kołobrzegu nigdy nie byłam, ale byli kiedyś moi Dziadkowie :)
    Moc pozdrowień i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka obłędna! A te pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie letnie stylizacje lubię najbardziej! Śliczna jest ta sukienka. W połączeniu z sandałkami tworzy świetną, lekką i bardzo kobiecą stylizację :) No i ładne masz paznokcie, bardzo oryginale wzory :)

    pozdrawiam serdecznie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Na te paseczki zerkałam przez pół lata u nas w sklepach. Nie zdążyłam sobie kupić :) Pozdrawiam Kochana śliczna modelko :)

    OdpowiedzUsuń