czwartek, 15 listopada 2018

Miodowy płaszcz w towarzystwie militarnych workerów

Okazuje się, że park na przeciwko domu, na który nigdy zupełnie nie zwracałam uwagi, uważając go za opuszczony, brzydki i zaniedbany, jesienią ma swój niepowtarzalny urok i klimat :) 
Odkąd mała zaczęła chodzić, codziennie tam z nią bywam, żeby się wyszalała, to właśnie dopiero wtedy odkryłam jego czar, dotąd zawsze mijałam go bez entuzjazmu - także lepiej późno, niż wcale ;) hehe

I właśnie w tym wspomnianym i docenionym dopiero przeze mnie parku, powstały klimatyczne, jesienne zdjęcia :)

W tej otoczce mój piękny miodowy płaszcz prezentuje się obłędnie <3
Zawsze wybierałam raczej kolory klasyczne, stonowane, uniwersalne, tym razem postanowiłam przełamać tą klasykę i kupić coś szalonego, ciekawego i wpasowującego się w jesienne, kolorowe klimaty - ten płaszcz był strzałem w dziesiątkę ! Jest miły w dotyku, lekki i stylowy :)

Kolejną nowością są czarne workery VINCEZA. No mega wygodne buciska !
Zdaję sobie sprawę, że te militarne buty, niegdyś skierowane były głównie do mężczyzn poprzez swoją masywność i mocniejszy charakter. 
Teraz workery urozmaicone są w ćwieki, ozdobne klamry, czy wstążki- dlatego mają co raz więcej zwolenniczek w postaci kobiet, które co raz chętniej po nie sięgają. 
Mnie urzekły :)



płaszczbonprix
workery- CzasNaButy
spodnie- Cropp
koszula- Shein
torebka- butik prywatny

Na koniec jeszcze chciałabym Wam pokazać drugą część zamówienia za sklepu bonprix, a mianowicie jest nią wiązana firanka "MARIE" na szelkach.
Zamówiłam ją do kuchni, firanka na żywo jest na prawdę piękna i oryginalnie się prezentuje, jednak zdjęcia robione pod światło, nie do końca oddają jej uroku, dlatego odsyłam Was na stronkę, aby zobaczyć ją na zdjęciu profesjonalnym :) 


Zapraszam oczywiście wszystkich na mojego 

*
*
Tam jestem z Wami na bieżąco :) :*





63 komentarze:

  1. O ja też ostatnio niedaleko mojego bloga Odkryłam podobny park ❤
    Ale pięknie wyglądasz 😍
    Śliczny jest ten płaszcz, buty tez ❤
    Firanka przepiękna -sama chyba sobie ją też zakupie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba kupię drugą podobną do pokoiku mojej małej :)
      Te kokardki mają przeurocze <3

      Usuń
  2. Kochana wyglądasz świetnie! Płaszczyk i botki jak najbardziej w moim stylu :) A na spodnie takie jak Ty poluję od dawna i jakoś nigdy nie mam okazji ich kupić ;)
    Znowu dawno mnie u Cienie nie było :)

    p.s. ślicznie Ci w tych włoskach, wg mnie o wiele lepiej niż w rudych/ czerwonych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz, a ja właśnie kilka dni po sesji podarłam te spodnie aaaaaaa :(
      Także były i nie ma, muszę kupić nowe :/ A tak je lubiłam :(

      Usuń
  3. Dario przepięknie w tej stylizacji wyglądasz , płaszcz super a i workery bym chętnie przygarnęła .💛💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie oddam ich, bo są mega wygodne, więc pozostaje mi odesłać Cię kochana na stronkę CzasNaButy :) hehe
      Tam na pewno je znajdziesz :)

      Usuń
  4. Świetny płaszcz! Wygląda bardzo ładnie w towarzystwie jeansowej koszuli. :) Ten park jest śliczny, wybrałaś idealne miejsce na jesienną sesję. :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że go w końcu odkryłam, bo rzeczywiście mega klimatyczne zdjęcia tam wychodzą :)
      Nigdy nie widzimy, to co mamy pod nosem... a ja miałam taki piękny park, do którego rzadko zaglądałam, a tu proszę, taka niespodzianka się tam kryła :) hehe

      Usuń
  5. Piękny jest ten płaszcz! Zarówno krój jak i kolor bardzo mi się podobają :) botki extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do płaszcza to znasz moje zdanie :-)))Całość super fajna. No i tą firanką bardzo mnie zaskoczyłaś. Sama potrzebuje czegoś w tym stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak kochana, Ty jesteś matką chrzestną pojawienia się u mnie tego płaszcza... <3 hehehe
      Uwielbiam go, cieszę się, że zdecydowałam się na niego <3

      Usuń
  7. Piękny jest ten płaszcz, świetny kolor na jeaień :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz płaszczyk i śliczne, klimatyczne zdjęcia. Czasami odkrywamy coś przez zwykły przypadek...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie dokładnie było w moim przypadku :) hehe
      Najciemniej pod latarnią :)

      Usuń
  9. Sama kupiłam sobie workery ale troszkę powycinane :D. Bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobną firanę, tylko całą białą - jest świetna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo, mi wlaśnie bardzo podobają się takie firanki, tych zwykłych, klasycznych nie lubię, jakieś takie starodawne są :P

      Usuń
  11. Też uważam, że ten płaszcz jest obłędny!!!!
    Kolor ma przepiękny i cudnie Ci w nim!
    A takie pozornie zaniedbane miejsca, bardzo lubię... Dzicz ma coś w sobie;))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że masz absolutną rację kochana, płaszcz w tym kolorze ma swój niepowtarzalny urok i wdzięk- nie można przejść obok niego obojętnie <3
      Tak właśnie było ze mną, gdy pierwszy raz go zobaczyłam, od razu wiedziałam, że będzie mój <3
      I jest... dumnie teraz go noszę <3

      Usuń
  12. Piękna stylizacja, bardzo Ci ona pasuje ;) Kolor płaszcza nie jest moim ulubionym, ale krój już tak ! Koszula i buty - cudo !

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten zestaw a najbardziej ten piękny musztardowy płaszcz:)

    Buziaki:*
    Nowy post ze stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdjęcia i GENIALNA STYLIZACJA! Uwielbiam takie połączenie kolorów! :)

    Malinowa Kaloria | Blog o walce z bulimią

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny płaszcz, a Ty kwitniesz coraz bardziej.
    Nadrabiam kochana zaległości.
    Moc pozdrowień i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :*
      Ja również nadrabiam zaległości, jakoś blog ostatnio zszedł na boczny tor i teraz po powrocie do pracy ciężko jest mi być tu systematyczną :/
      Może jak sobie wszystko już poukładam i przeorganizuję się, będę znów ze wszystkimi na bieżąco :)

      Usuń
  16. Płaszczyk idealnie wpisuje się w jesienne barwy! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakim cudem nie komentowałam tego pościaka?! Jestem absolutnie oczarowana płaszczem - chcę go! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zdjęcie mignęło Ci na instagramie, więc pomyślałaś, że komentowałaś też na blogu, też tak czasem mi się myli ;) hehehe
      Ale muszę Ci powiedzieć kochana, że u Ciebie nie mogę dodać komentarza, ciągle jakiś błąd mi wyskakuje :/

      Usuń
  18. Świetnie wyglądasz, muszę przyznać, że masz cudowny płaszcz, zakochałam się :) Mam podobne buty z hurtowni obuwia Sosimply.pl i bardzo lubię je łączyć w różnych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jesteś jedyna, chyba nikt nie może przejść obok tego pięknego koloru obojętnie :)
      Także tym bardziej cieszę się, że go kupiłam <3 hehe

      Usuń
  19. Świetny płaszcz idealnie pasuje do jeansowej koszuli. Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny płaszczyk! Sprawia, że jesień jest jeszcze bardziej złota :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, płaszcz jest świetny, w pięknym kolorze, który bardzo Ci pasuje :) Warto mieć w szafie kolory :) Firanka też ładna, prosta i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ja też uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory, które ożywiają choć trochę te szaro-bure dni :)
      Każdemu polecam :)

      Usuń
  22. Miodowy płaszcz i buty rewelacja :-) Swietnie w nim wygladasz xx

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękny masz ten płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio polubiłam ten kolor dlatego też płaszcz mi się również spodobał ;) fajnie nadaje blasku całej stylizacji :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  25. Krój płaszcza idealny a kolor cudowny, bardzo ładnie Ci w nim!
    Piękne jesienne foty, park faktycznie klimatyczny:)
    buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny płaszcz! Bardzo podoba mi się jego długość, fason oraz kolor! A te ciężkie workery dodają charakteru :P
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz olśniewająco kochana! ;) masz świetny odcień włosów ;) a cała stylizacja bardzo mi się podoba ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszcz piękny, kolor świetny i fajnie pasuje do jeansu :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepraszam ,że dopiero teraz się pojawiam ale nie wyobrażasz sobie jak wielkie lenistwo do blogowania mnie ogarnęło :-)Pojawiać się będę ale rzadziej. Wyglądasz odlotowo w tej stylizacji. Buty nadają świetnego charakteru a płaszczyka chętnie bym się pożyczyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz <3 cudowny kolor płaszcza ,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz kochaniutka! Wpadnij na mój blog o tematyce modowej http://chcetakie.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. ostatnio zachorowałam na punkcie takiego płaszcza i namiętnie poszukuję go dla siebie :) świetna stylizacja, jak zawsze wyglądasz obłędnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna całość, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny jest kolor tego płaszcza!!!! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw :) Płaszcz jest piękny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna jesienna stylizacja :)!!! Wspaniale wyglądasz Daria :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Całe szczęście, że w końcu go doceniłaś! :D
    Tak jak wspomniałaś - "Lepiej późno niż wcale".
    Ta Twoja Mała to już jest taaaka duża! Hihi
    Czasem tak bywa, że w danej porze roku coś wydaje się nam nieestetycznie. I tak właśnie było w Twoim przypadku ;)
    Płaszcz jest genialny i idealnie pasuje do jesieni!
    Ogólnie cała stylizacja strasznie mi się podoba :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana najlepszego w nowym roku, mam nadzieje że okaże się dla Ciebie jeszcze lepszy niż uprzedni :*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana Ty we wszystkim wyglądasz oszałamiająco :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna stylizacja i przypomniało mi się, jak ciepło i pięknie było tej jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna stylizacja :) Pasuje Ci ten płaszczyk. Ja jestem blondynką, więc wybrałabym bardziej bezowy kolor płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie płaszcze! <3 Krój, fason i kolor - magia <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń