wtorek, 19 czerwca 2018

Musztarda w towarzystwie khaki...

Długi czas dawałam drugą szansę ciuchom zalegającym w szafie, nie kupowałam nic nowego twierdząc, że nie opłaca się, skoro i tak planuję zrzucić te wszystkie pociążowe kilogramy... 
muszę przyznać, że nie sądziłam, że będzie aż tak ciężko :/ w pewnym momencie nawet zaczęłam się poddawać, bo zapieprzałam na siłowni jak dziki wół, odmawiałam sobie wielu rzeczy, a waga jak stała w miejscu, tak stała :/
Najgorzej jest pozbyć się brzuszka i bioder, na początku bardzo mnie to irytowało, jednak z biegiem czasu dotarło do mnie, że skoro przez 9 miesięcy brzuch rósł i ciało kobiety tyle czasu zmieniało się, aby wydać na świat dziecko, to również potrzeba tyle samo czasu, aby brzuch się wchłonął i wszystko wróciło do normy. 
Ale wiadomo, jak to kobieta, chce wszystko przyśpieszyć i mieć na już ;) hehe
W momencie, gdy odpuściłam i przestałam się tym spinać, kilogramy nieco zaczęły lecieć w dół :)
Do zamierzonego celu jeszcze trochę mi brakuje, ale wylewanie siódmych potów na siłowni zaczęło przynosić jakieś tam efekty, więc z tej okazji matka postanowiła zaszaleć i z radością wybrała się na dłuuugo wyczekiwane zakupy :D 
Efekt ich widzicie na zdjęciach :) 

Gdy zobaczyłam te bermundy nie mogłam się im oprzeć, mają przepiękny musztardowy kolor i świetny pasek podkreślający talię, którą powoli w końcu zaczyna znów być u mnie widać :P hehe
Co do tego topu miałam mieszane uczucia, oczywiście bardzo podobał mi się, jednak niepewnie wzięłam go do przymierzalni, z myślą, że pewnie i tak nie kupię, bo będzie za opięty, a że brzuszek jeszcze został, wolę stawiać na bluzki raczej o nieco luźniejszym kroju, jednak ku mojemu zdziwieniu pozytywnie zaskoczyłam się, bo wyższy stan spodenek zatuszował co nieco i w tym zestawie poczułam się na prawdę rewelacyjnie :) 

Jak pewnie zauważyliście zmieniłam również fryzurę :) 
Tym razem nałożyłyśmy więcej ciemnego u nasady, przyciemniłyśmy blond i dodałyśmy truskawkowe refleksy. No i dosyć mocno przycięłyśmy włosy- powiem Wam, że w takiej długości czuję się fantastycznie <3 w ciemniejszym kolorze również. Ja jednak nie nadaję się do blondów i myślę, że kwestią czasu również jest to, że prędzej czy później znowu wrócę do rudych :) 
A Wam ,w którym kolorze podobałam się bardziej ? :)


spodenki, top- Stradivarius
torebka- Cropp
kolczyki- TUTAJ

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, zapraszam serdecznie na:
*
*



















68 komentarzy:

  1. portaski genialne!
    włosy ? na pewno nie blond ;) w tych bardzo dobrze, tak naturalnie.
    Ognista czerwień też była fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale przynajmniej spróbowałam i przekonałam się, że blondy jednak nie są dla mnie, w takim kolorze jak mam teraz, czuję się o wiele lepiej, jednak kusi mnie znów rudy <3
      rudy, to rudy <3 hehehe

      Kochana, a gdzie Ty w ogóle nam się podziewasz, że tak zniknęłaś z blogosfery ?
      Usunęłaś bloga ? ejżeeeeeeeee :(

      Usuń
    2. wylogowałam się do Realu ;)

      czasem zagladam ;)

      Usuń
    3. No właśnie zauważyłam, że zniknęłaś nam zupełnie :P
      A co z blogiem- zawieszony, czy usunęłaś już na amen ? :(

      Usuń
  2. Bardzo fajna fryzurka! :) Nie ma to jak zakupy. :D Humor od razu lepszy. :p
    Przesyłam Ci pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza zakupy, których nie robiło się od baaaaaardzo dawna i okazały się mega udane, wtedy gęba tym bardziej się cieszy :) hehe
      Również pozdrawiam :) :*

      Usuń
  3. cudownie połączyłaś kolory:) fantastyczne masz te szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarowno fryzure jak i figure masz rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w nowej fryzurce :) Spodenki są świetne :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw pod względem kolorystyki mega :) Bardzo podobają mi się te spodenki, genialnie w nich wyglądasz, pięknie podkreślają figurę :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/sukienka-w-kwiaty-i-zote-sanday.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać liczy się wytrwałość choć na pewno okupiona wielu rzeczami niekoniecznie przyjemnymi :-)Wyglądasz absolutnie fantastycznie. Połączyłaś świetnie kolory no i " gatki" rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, przy dziecku i przy odchudzaniu można nieźle nauczyć się pokory i cierpliwości :) hehe
      Ciężka praca popłaca :)
      Dzięki kochana :*

      Usuń
  8. Świetny zestaw i idealne połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem o jakich ciążowych kilogramach tu piszesz bo wyglądasz fantastycznie!!! Zestaw jest rewelacyjny a szorty miodzio :-)W tym kolorze wyglądasz super choć truskawkowych refleksów nie mogę się dopatrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz... niektóre mankamenty schowane są pod ciuchami, nie widzicie ich, także musisz kochana uwierzyć mi na słowo :P hehehe

      A truskawkowe refleksy są delikatne, widoczne na żywo, jednak na zdjęciach rzeczywiście słabo je widać- także i w tej kwestii musisz uwierzyć mi na słowo ;)

      Usuń
  10. A very nice summer outfit! Very nice colors in this look!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/06/15/24-hours-in-amsterdam/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię to połączenie kolorystyczne, tak samo jak róż z pomarańczem, czy granat z limonką. Niebanalne połączenia są najlepsze. Bluzka i szorty super, dodatki bym wymieniła albo na sportowe albo na mega eleganckie czarne. Te brązowe, jakoś tak mdło wyglądają. Nie obraź się, to tylko moja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż z pomarańczem ? :O ooo kurczę, chyba aż tak odważna to bym nie była :P

      Daj spokój, nie obrażam się o takie rzeczy, skoro zdecydowałam się wystawiać publicznej ocenie swoje zestawy, to liczę się z krytyką i odmiennym zdaniem czytelników, w końcu ile ludzi, tyle opinii :)
      Krytyka też jest dobra, ale tylko ta konstruktywna- ją przyjmuję na klatę i wyciągam wnioski na przyszłość :)

      Usuń
    2. Dzięki, masz bardzo dobre podejście ;). Wbrew pozorom to połączenie nie jest takie straszne, ani zbyt odważne. Dałabyś radę :)

      Usuń
  12. super! pięknie wyglądasz w tej stylizacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o wow! ale fajny zestaw, wszystko mi się podoba, naprawdę ślicznie wyglądasz!
    jeśli chodzi o włosy to moim zdaniem ta fryzurka i kolorek najbardziej Ci pasują, choć w innych też świetnie wyglądałaś, ale teraz to jest mega pięknie!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki, dzięki :D

      Też w tym kolorze i długości czuję się super, kiedyś dłuuugo zapuszczałam włosy, utwierdzając się w przekonaniu, że dobrze w nich wyglądam, ale nic bardziej mylnego, krótka fryzura bardziej mi służy i włosy mam zdrowsze przynajmniej, choć muszę przyznać, że rudy znowu zaczyna mnie kusić :P hehe

      Usuń
    2. najważniejsze to znaleźć dla siebie odpowiednią fryzurę, ja miałam podobnie z grzywką, długo ją zapuszczałam, chodziłam bez niej, aż w końcu ścięłam ją ponownie i czuję się w niej o wiele lepiej (przynajmniej włosy nie lecą mi do oczu;). W każdym bądź razie świetna zmiana:)

      Usuń
    3. Ja też swego czasu miałam grzywkę i w sumie dobrze się w niej czułam, ale na dłuższą metę to jednak nie dla mnie, jednak cieszę się, że odważyłam się wtedy i spróbowałam, tak to bym się nie przekonała :P

      Usuń
  14. Zdecydowanie najlepiej wyglądasz w tym kolorze 😍
    Zestaw jest rewelacyjny😍
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie zestawiłaś kolory, choć to nie moje kolory to na Tobie wyglądają idealnie...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz rewelacyjnie <3 Niedługo całkiem znikniesz :D Figurę masz już obłędną <3
    A w tym zestawie wyglądasz jak milion dolarów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj kochana do całkowitego zniknięcia jeszcze na prawdę wieeeeele mi brakuje, nie zamierzam aż tak szaleć :P hahahaha
      Figurę to miałam może i obłędną, ale chociaż troszkę obłędną 15 kg temu, teraz powoli wracam do formy, bo jeszcze troszkę za dużo tu i ówdzie, ale mam nadzieję, że lada moment to się zmieni :P

      Usuń
  17. Oj nie zmieniaj kolorku bo w tym Ci jest pięknie :)
    Nie ma nic lepszego jak szorty w wyższym stanem, świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci kochana, że jeszcze do niedawna nie przepadałam za spodniami, czy szortami z wyższym stanem :P hehe muszą mi się na prawdę wyjątkowo podobać, by je kupić i z tymi bermundami właśnie tak było, ale póki co, jest to chyba jedyna rzecz, którą z wyższym stanem posiadam :P
      pewnie z biegiem czasu to się zmieni, bo muszę przyznać, że czuję się w tym fasonie rewelacyjnie :)

      Usuń
  18. No spodenki są cudne idealny kolor na lato:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wygląda to połączenie kolorów ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz w tej fryzurze, tak promieniejesz! :) A stylizacja jest świetna!
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pozytywny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super polaczylas ta zieleń z żółtym kolorem, lubię takie szorty :). Świetnie wyglądasz w tym looku !
    https://missblaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To, zdecydowanie, nie są moje kolory, ale Ty w takim zestawieniu wyglądasz rewelacyjnie! Stylizacja bardzo ładnie podkreśla Twoją figurę ;) No i kolorystycznie wszystko pięknie ze sobą współgra ;)
    PS Cudne sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kolorystyka zestawu ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz w tych włosach :)) a stylizacja też jest bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenie koloru idealnie pasuje! Cudownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz BOMBA jak dla mnie :) a miejscówka pasuje idealnie BIG city i Ty taka dama na tle tego. Fajne te szorty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe rozbawiłaś mnie tą wizją BIG City, a do damy to na prawdę mi daleko :P hehehe
      Zestaw miał być bardziej na luzie, zmiana butów na tramposze i heja :)

      Usuń
  28. Wyglądasz rewelacyjnie mamusiu, wszystko pięknie zagrało Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealne połączenie, boskie są te szorty i kolor i krój

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo podobają mi się takie buty, ale sama ich nigdy nie kupię, bo na obcasach się za bardzo męczę ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom są na prawdę wygodne, bo mają delikatną platformę z przodu, więc stopa nie leci i kręgosłup aż tak się nie męczy :)

      Usuń
  31. Piękna kolorystyka! Ostatnio zakupiłam zupełnie przypadkowo musztardowy sweterek, teraz tylko poczekam na jesień :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to nie ma co czekać na jesień, trzeba teraz nosić, bo aż grzechem by było, żeby taka perełka zbierała kurz w szafie przez te kilka miesięcy :(
      pokazuj :) :)

      Usuń
  32. Bardzo fajna stylizacja.
    Spodenki super, też by mi się takie przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne! Mega! :)

    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz genialnie! Kolor spodenek jest boski! Bardzo mi się podoba, promieniejesz! Pozdrawiam; )

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie kochana wyglądasz :) bardzo żywe, energetyczne połączenie kolorów :) a co do odchudzania- daj sobie czas po prostu i bez stresu ;** (chociaż moim zdaniem nie masz co zrzucać :P figurę masz cacy )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, tylko wiesz jakie my kobiety jesteśmy w gorącej wodzie kąpane, chcemy na już i szybko ;) hehehe a później twarde zderzenie z rzeczywistością, bo to nie jest takie hop siup jak by się mogło wydawać :P

      Usuń
  36. Świetnie wyglądasz kochana! I ja tu nie widzę żadnych nadprogramowych kilogramów :) A takie nogi po ciąży to ja bym chciała mieć :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obcasach wszyscy mają szczupłe i zgrabne nogi :P hehehe

      Usuń
  37. świetna stylizacja :) idealnie połączenie kolorystyczne :) Pieknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tam nie wiem, co Ty chcesz zrzucać... Jesteś mega zgrabna.
    Świetne portasy.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. ale te kolory ze sobą super grają ! :) świetnie wyglądasz :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się ta stylizacja <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja - niezwykle kobieca a za razem subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem na TAK! Super połączenie, ekstra to skomponowałaś:)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Mega, mega, mega! Bardzo podoba mi się i stylówka i te szorciki i przede wszystkim Twoja fryzura i nowy kolor :) Uwielbiam takie cięcie, i gdybym nie miała tak cienkich i prostych włosów, na pewno tak bym się ścinała :) I ten kolor<3 Śliczny jest, to chyba odcień zbliżony do Twojego naturalnego, prawda? :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacyjne te szorty! uwielbiam te z wysokim stanem :) super połączyłaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń