wtorek, 16 stycznia 2018

Hafty i perełki...

Witajcie kochani :)
Dziś mam dla Was zestaw składający się z dwóch cudownych perełek, w tym jedna dosłownie perełkowa perełka, którą jest jeansowa koszula :) 
Perełkowy trend ogarnął w pełni moje serducho, od razu przypadł mi do gustu, więc możecie spodziewać się, że nie jest to ostatnia rzecz z tej kategorii jaką w niedalekiej przyszłości planuję Wam jeszcze pokazać :)

Jak zdążyliście zapewne zauważyć, największą popularnością wśród fashionistek cieszą się także rzeczy skórzane z kolorowymi haftami. 
Dlatego kolejną rzeczą, którą Wam przedstawiam jest Skórzana spódnica z haftem, tak jak wspomniałam, kolejny hicior sezonu. Trend ten króluje nadal, pomimo iż był modny już w sezonie wiosenno/letnim. 
Możecie zauważyć, że co raz więcej rzeczy z haftami pojawia się w sklepach. Te modne zdobienia znajdują się na t-shirtach, koszulach, spodniach, spódnicach, a nawet torebkach, także jest w czym wybierać. 
Spódnica jest od jakiegoś czasu moją ulubioną ! Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, bo ma tak wiele kolorów na sobie, że na prawdę można poszaleć do niej z wieloma bluzkami czy sweterkami, także myślę, że ją również jeszcze nie raz zobaczycie :)

A Wam, który trend bardziej przypadł do gustu, hafty, czy perełki ?
A może tak jak ja, oszalałyśmy na punkcie ich dwóch ? :) 




Dziś jeszcze nieco spóźniony post o postanowieniach noworocznych....

zawsze uważałam, że już samo słowo „postanowienie” dosyć nierealnie brzmi i nigdy ich nie robiłam, śmiejąc się z osób, które to praktykują, jakby nie mogli obiecać sobie coś np. w zwykły dzień, tylko akurat w nowy rok. 
I w tym roku wyjątkowo zmieniam zdanie i sama sobie postanawiam, że będę ćwiczyć bardziej intensywnie, aby do lata wrócić do formy sprzed ciąży oraz ja- ciasteczkowy tudzież słodyczowy potwór, robię detoks od słodyczy i podejmuję się wyzwania „30 dni bez słodyczy”. Minął już tydzień aaaaa usycha biedna ja :(  Będzie ciężko, bo słodycze to same wskakują mi do rąk i zajadam się nimi jak zła, ale teraz dam radę- mam motywację.... i to jest teraz dla mnie najważniejsze.
Do formy jeszcze mi daleko :P
ale fakt, nie siedzę biernie, tylko zaczęłam robić coś z tym fantem, bo wróciłam na fitness ( już 2 miesiące), ale po pierwszych zajęciach prawie na czworaka do domu wracałam- także jeszcze dłuuuuuuga droga przede mną :P hehe 
spódnica- TUTAJ
koszula- TUTAJ
płaszcz- Dresslink
kozaki- CzasNaButy

I na koniec standardowo ogłoszenia parafialne :)
Daria już ogarnęła insta aaaaaa- brawo ja ! więc obserwujcie mnie na @czajkadaria
oraz na moim FACEBOOKU blogowym :)




58 komentarzy:

  1. Spódnica cudowna! Ja też miałam 30 dni bez słodyczy....i wiem że było to 30 dni straconych ;p powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EEeeee tam straconych, u mnie ambitnie do przodu :D
      szafka pełna słodyczy kusi, ale jestem dumna, że potrafię się jej oprzeć już tyle czasu :D
      Dam radę- mamuśka musi wrócić do formy :D

      Usuń
  2. A mnie spódnica nie przekonuje. Jakoś tak rzadko kiedy się zdarza, by hafty na ubraniach mnie zauroczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile ludzi, tyle gustów :)
      Te sezonowe trendy mają tyle samo zwolenników, co przeciwników, także spodziewałam się, że będą i osoby, którym nie przypadną do gustu- szanuję wszystkie opinie :)

      Usuń
  3. Pięknie połączyłaś hafty z perełkami!!! I wymieszałaś delikatność z pazurkiem:D
    Mnie raczej te haftowane ciuszki wpadają w ręce, ale perełki też lubię i zawsze lubiłam:))

    Szacun, że tak dbasz o formę! Wiem jak to jest przy dziecku! O 1000 razy ciężej!
    Pięknie wyglądasz! A, to że teraz już się pilnujesz, zaowocuje w przyszłości:D

    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam wlaśnie Twój nowy nabytek - portki z haftami, też się nad podobnymi zastanawiałam, ale ostatecznie wzięłam inne- niedługo je pokażę, w końcu mamcia w dżiny się wbiła - jeeeeah sukces :D


      No jest ciężko, bo nie mówię, że nie, ale jak się chce wyglądać ładnie na wakacje, to trzeba tak sobie czas zorganizować, żeby i zająć się dzieckiem i domem i mężem i sobą- też zasługujemy czasem na takie egoistyczne chwile poświęcone tylko i wyłącznie sobie :)
      Także TWARDO DO PRZODU :)

      Usuń
    2. To wcale nie jest egoizm! Masz prawo poświęcić sobie tez troszeczkę czasu:))
      Buziaki!!! I dla Elfiątka:*

      Usuń
  4. uwielbiam i perełki i hafty:) dla mnie ta stylizacja jest fantastyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna całość mamy ten sam choker <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie wybieram hafty chociaż jak wiesz i na perełki się skusiłam .Spódnica jest rewelacyjna .No i teraz jako dietetyczka muszę Ci napisać brawo za postanowienie bo cukier to samo zło.Buziaki
    P.s. Pięknie wyglądasz 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, samo zło- a jak wiadomo nie od dziś, to zakazany owoc smakuje najlepiej hehehe ;)

      W ciąży od słodyczy mnie odrzuciło, a teraz gdy karmię, wpierniczałam je potrójnie, jednak jak stanęłam na wagę, to stwierdziłam, że basta !
      Także i siłownie jest i postanowienie- także mOooc jest ze mną- daję radę :)

      Usuń
  7. Koszula wyglada zdecydowanie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dariu i perełki i hafty cudne. Uwielbiam jedne i drugie.
    A Ty bajecznie wyglądasz. Piszesz, że musisz dojść do formy... Pozazdrościć figurki.
    Ja wszędzie spóźniona, oczy mi szwankują i ograniczam siedzenie przy komputerze.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Spódnica cudownie prezentuje się z długimi kozakami :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka koszula z perełkami by mi się przydała - super wyglądasz :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta spódnica jest przepiękna:) jak zawsze wyglądasz perfekcyjnie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą! Bardzo fajne zdjęcia, super wyglądasz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam perełki! super kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne perełk i super spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica jest absolutnie genialna! Jestem nią zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, na spódnica jest boska! Sama bym taką przygarnęła. Osobiście dobrałabym do niej inną górę, ale jeansowa koszula z perełkami bardzo mi się podoba :D Może sama sobie taką zafunduję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka świetna spódnica! Podobają mi się te hafty ;) Ale kozaczki i tak wygrywają ;) Muszę sobie takie w końcu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy Twój look bardzo mi się podoba, tak też jest i tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest zestaw, który mogłabym założyć i ja :)!!! Dżins, hafty muszkieterki... uwielbiam :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię asortyment sklepu Zaful. Fajnie, że koszula jest ozdobiona perełkami, dodaje jej to uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie sie oba style podobają a połączenie ich wyszło rewelacyjnie! spódnica z tą jeansowa koszulą - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 30 dni bez słodyczy - wow! jestem pod wrażeniem i trzymam kciuki:)
    Ja co prawda mam fioła na punkcie zdrowego żarełka, ale czekolady z dobrym składem sobie nie odmówię;) poza tym na weekend zawsze muszę upiec jakieś ciacho i zwykle cała blacha znika już w niedzielę wieczorem;)
    Co do zestawu, to mi się podoba połączenie tych obu trendów, a tu u Ciebie wygląda to doskonale, śliczna koszula, ale widzę, że już wyprzedana:) spódniczka (21.77) też bardzo fajna i kozaki czad!
    Pięknie kochana wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz i ta spódnica jest śliczna :) Generalnie te hafty, które są ostatnio modne, to naprawdę ładny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zachwycam się i spódnicą i koszulą - uwielbiam i hafty i perełki! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana, ślicznie wyglądasz :) a ta spódniczka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula z perełkami jest boska, mnie też ogarnął perełkowy szał :D
    A co do postanowień, ja ich nie robię, zwyczajnie ciężko mi jest dotrzymać danego sobie słowa. Ale za to też wzięłam się za intensywniejsze ćwiczenia, bo mi się tej zimy przytyło ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz genialny choker. <3 Perełki są urocze, podoba mi się ten trend, mam nawet jedną bluzkę nimi ozdobioną. :) Co do haftów to prezentują się bardzo ładnie. :) Życzę Ci wytrwałości i mnóstwo silnej woli podczas postu od słodyczy. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie idzie mi dobrze- prawie 3 tygodnie za chwilę stuknie, więc teraz już z górki - brawo ja :D jeeeeah

      Usuń
  28. Piękna spódniczka <3 Haft chyba bardziej mi przpadł do gustu :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/


    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam te haftowane spódnice :) 21,77 klik bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie na taką jeansową koszule poluje od dłuższego czasu! pięknie na Tobie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. I hafty i perełki! I jedno i drugie bardzo mi się podoba:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz wspaniale w tej stylizacji, w tej chwili wybieram trend perełkowy :-)21,77$ spódnica, koszula już wyprzedana;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale w tej spódniczce pięknie wyglądasz :) Jak tak na Ciebie patrzę to myślę sobie, że bycie mamą Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to slyszeć- dziękuję :) spełniam się :)

      Usuń
  34. Ja kocham hafty ale też od niedawna przekonują mnie do siebie perełki i coraz częściej oglądam się za ciuchami z tym elementem :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. ta spódniczka jest super, chciałam ją sobie zamówić :) klik
    www.s-y-l-w-i-a.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zamawiać, nie ma na co czekać :)
      na żywo jest jeszcze piękniejsza, niż na zdjęciach :)

      Usuń
  36. Boska jest ta koszula, pięknie Ci w niej kochana! :**

    Pozdrawiam :*:)

    http://www.ohmystyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w spódniczce 💕 jest przepiękna! No i w połączeniu z koszula wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow wyglądasz bosko😍
    Koszula mi najbardziej przypadła do gustu😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  39. Co ty robisz że w tak doskonałej formie jestes ? Figura jak z przed roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajeżdżam się jak dziki osioł na fitnessie ;) hehehehe
      ale do formy jeszcze nie wróciłam, dopiero planuję to zrobić :D

      Usuń
  40. Ta spodnica jest swietna:) zamowilam ja ale mi nie dotarla, gdyz chinczyki wyslaly DHL:(

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  41. Pokazujesz, że matki nie są skazane na nudne, mdłe stylizacje, tylko na dobrze dopasowane ubrania z pazurem! Uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Za haftami nie przepadam ale za to perełki uwielbiam. Świetna koszula a Ty wyglądasz zjawiskowo...

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie najbardziej urzekły hafty,uwielbiam je! Mam słabość do torebek i butów właśnie z haftami :)
    Śliczne zdjęcia

    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem zdecydowanie za perełkami! :3 Hafty nie za bardzo mi się podobają i raczej nie mam ich w szafie. Ale spódnica bardzo ładnie wygląda do jeansowej koszuli :)


    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń