środa, 21 czerwca 2017

Żółciaczek :)

SUKIENKA, którą widzicie na zdjęciach urzekła mnie swoimi kolorami i pomimo tego, że jest dosyć ciemna, można fajnie zagrać tutaj dodatkami i dopasować do niej wiele różnych kolorów, takich jak wrzosowy, biały, brzoskwiniowy, zielony, ale że moja miłość do żółtego nadal trwa, od razu wiedziałam, że będzie prezentowała się idealnie w towarzystwie żółtych espadryli z kokardką i żółtej torebki <3

Czasem to właśnie takie drobne dodatki tworzą stylizację, niczym kropka nad "i" :)


By happy <3   :) :)
sukienka- DO KUPIENIA TUTAJ
espadryle- CzasNaButy
torebka- Dresslily


Mam jeszcze Wam do pokazania kilka rzeczy, które zamówiłam, a których nie miałam okazji jeszcze pokazać. Mam nadzieję, że sukcesywnie po kolei uda mi się zrobić z każdą z nich sesję :) 
                         wiązane baletki- TUTAJ             bluzka hiszpanka- TUTAJ                            

                   koszulka do spania- TUTAJ       spódnica maxi- TUTAJ                    


Dzisiaj bez zbędnej gadaniny, bo jak wiecie zabiegani jesteśmy w związku z przeprowadzką - ale jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, oczywiście odsyłam do mojego FACEBOKA BLOGOWEGO :)



79 komentarzy:

  1. Pięknie kochana, cudnie wyglądasz nawet w ciemnych kolorach, żółty dodał stylizacji letniego wyglądu!
    a brzusio rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już chyba pisałam, że świetne są te Twoje żółciaczki :) pięknie kochana wyglądasz!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna jest ta sukieneczka i te espadryle z kokardami - sztos! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam na facebooku sukienka jest przepiękna:) podobają mi się też te żółte dodatki!
    Rewelacyjnie Kochana wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda ;) Bardzo podoba mi się to jak skomponowałaś sukienkę z żółtymi dodatkami ;) Bardzo to ożywia całą stylizację i dodaje jej oryginalności ;) Zdecydowanie przyciąga oko ;) No i jakie pazurki <3 Piękne ;) Poklikałam: $18.49 69.90zł $23.02 $13.08 $8.99 $13.04

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, chociaż najbardziej podoba mi się torebka i Twoje pazurki, gdzie robiłaś? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U pewnej zdolniachy, ale widzę, że nie jesteśmy z tego samego miasta, więc pewnie i tak nie będziesz wiedziała :(

      Usuń
  7. Kochana, nie moge oderwać wzroku od twojego pięknego manicure <3 obłędny!!
    Zresztą, ta sukienka z żółtymi dodatkami także :)
    Buziaki :*
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOooo tak, moja kosmetyczka zawsze takie cudeńka wyczaruje mi na pazurrrkach, że i mój mąż za każdym razem wytrzeszcza oczy ze zdziwienia, jak tak można skrupulatnie i pięknie coś namalować :P hehe

      Usuń
  8. Śliczna zwiewna i dziewczęca stylizacja! Sukienka jest świetna z chęcią bym nosiła a żółty to mój ukochany kolor !!! Wyglądasz świetnie Słonko! Nawet świecisz jak słoneczko<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też, dlatego ostatnimi czasy jakoś nie mogę się z nim rozstać :) hehe

      Usuń
  9. Lovely floral dress and outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/06/17/back-from-vancouver/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne buty, barzo podoba mi się ta stylizacja :)
    Pozdrawiam !
    www.insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądasz:) śliczną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest przepiękna ;) Uwielbiam nosić kwiaty cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te żółcie mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest naprawdę super :) Świetna sukienka i buciki :)
    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz rację, takie dodatki potrafią "zrobić" całą stylizację :) ten żółty akcent dodaje całości wyraźnego charakteru :) świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz. Śliczna sukienka, z żółtymi dodatkami wygląda obłędnie. Cudowne pazurki. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty zawsze masz takie słodkie pazurki!<3
    Sukieneczka świetna:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, w takich romantycznych stylizacjach lubię Cię chyba najbardziej! <3 Oj z przeprowadzką to nic mi nie mów, jeszcze trochę to potrwa niestety...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed nami już na szczęście prosta i wprowadzka :)
      ale doskonale Cię rozumiem kochana, do dotychczas, to śmialiśmy się, że robimy dwa kroki do przodu, a trzy do tyłu, bo ciągle coś krzyżowało nam plany grrrr

      Usuń
  19. Zawsze lubiłam Cię w żółtym :)

    Bardzo ładny zestaw!
    Witasz lato w dobrym stylu!

    Buziaki, Daria!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw, podobają mi się te żółte akcenty, ale i sukieneczka jest przeurocza. Promieniejesz :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Kochana rewelacyjnie wyglądasz, promieniejesz nam! :)
    Super, że dodałaś akcent na zółty kolor - dzięki nim coś się w tej stylizacji dzieje!

    Sukienka mi się bardzo podoba <3

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. przepięknie wyglądasz♡♡♡
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie zolty w dodatkach
    nic dziwnego ze to propozycja ktora moglabym zalozyc z miejsca
    bo sukieni tez lubie

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zestawienie! Wyglądasz bardzo dziewczęco i przeuroczo :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś co lubię czyli praktycznie i stylowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka jest przepiękna! poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tak! Dodatki pięknie dopełniają całość:) A buty są przecudne!! Pozdrawiam:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  28. te buciki są prześliczne! podobają mi się również Twoje paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne buciki :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie wyglądasz kochana! śliczna ta sukienka i słodkie espadrylki<3
    poklikane:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz bardzo ładnie i dziewczęco :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne dodatki, torebeczka - cudo! Ślicznie, zwiewnie i dziewczęco!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej ślicznotko <3
    Cudowna sukienka na lato, wiesz szukam podobnej, ale nic mnie nie zachwyciło. Piękne kolory i wzory, bardzo dobrze Ci w takim wydaniu, jest romantycznie, lekko i przyjemnie dla oka <3 śliczne dodatki, buty sà genialne, świetnie w nich wyglàdasz!! Kochana tak mi się podobasz w tych włosach, normalnie jak małolatka, mega super, kolor jest świetny i cięcie. Super takà metamorfozę powinna od czasu do czasu przejść każda z nas ;)

    Udanego weekendu,
    Buziole
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wiem, że zbyt długo zwlekałam z tą metamorfozą, od roku jakoś się przymierzałam, ale ciągle było jakieś ale.... bardzo dobrze czuję się i w tym kolorze i długości, a mąż się cieszy, że ma "nową" żonę, która wygląda teraz na 16stkę ;) hehehe

      Usuń
  34. Jaka Ty śliczna! :) Wspaniale wyglądasz!

    Buziaki! 💓

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna sukienka. Espadrylki przeurocze!!! Też chcę takie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma na co czekać, trzeba zamawiać póki są :) hehe

      Usuń
  36. Cudowna sukienczaka...poprostu się nią zachwycam!!! taka letnia i zwiewna :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Te wiązane baletki przyciągnęły moją uwagę!
    A odnośnie do stylizacji to również zakochałam się w butach - są wyjątkowe i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekna letnia stylizacja !! buty sà genialne, ale i sukienka jest urocza <3 <3
    Pozdrawiamy kochana BUZIAKI :* :* M&MK Fashion / www.mmkfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękna sukienka! Zdecydowanie, dodatki dodają więcej magii stylizacji ;)
    poklikane ;)
    udanej przeprowadzki :*
    buty i bluzka z tych zdjęć na końcu notki bardzo mi się podobają :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na kolejnego posta, bo właśnie ta bluzka będzie miała swoją premierę :)

      Usuń
  40. Ja muszę właśnie coś żółtego sobie znaleźć :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie ty masz piękne paznokcie :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja cudowna ale te paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyglądasz kochana w tej dziewczęcej stylizacji. Sukienka ma fajny fason na lato i ciekawy dekolt.Żółte dodatki ślicznie rozpromieniają cały look. Pazurków zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz tak ślicznie i uroczo :) Żółty kolor pięknie komponuje się z sukienką :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie, że dobrałaś żółte dodatki do sukienki ☺️ Ten kolor tutaj zdecydowanie pasuje ☺️
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka jest fantastyczna! Bardzo Ci w niej do twarzy ;)

    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Faktycznie sukieneczka jest dosyć ciemna, ale te dodatku świetnie ją rozweselają :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i właśnie taki był zamiar, aby "zagrać" tutaj dodatkami, które ją rozweselą i ożywią :)

      Usuń
  48. Przepiękna sukienka, nawet wczoraj o niej myślałam,
    dodatki w kolorze żółtego to prawdziwa wisienka na torcie :)
    Klik w każdy link, mogłabyś u mnie też to samo? :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczna sukienka, buty też cudne, razem tworzą idealny zestaw!
    Pięknie i kwitnąco wyglądasz kochana:)
    ps. klik: sukienka - 18.49$
    pozostałe rzeczy: 23.02$, 13.08$, 12.16$, 13.04$ :)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepięknie wyglądasz! :) Uwielbiam kwiatowe motywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz nieziemsko ta sukienka na prawdę do mnie przemawia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie wygladasz! :)



    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Całość prezentuje się świetnie! Wszystko do siebie idealnie pasuje. Zauroczyły mnie Twoje buty z kokardkami. <3
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękna stylizacja. Z całego postu najbardziej spodobały mi się wiązane baletki i chyba takie zamówie

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna sukienka :*
    Uwielbiam motyw kwiatowy :D
    Świetnie wyglądasz:)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. jakie piękne buciki! śliczna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Też mam tą sukienkę :) ślicznie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna sukienka, oj pięknie w niej wyglądasz :) 18,49 :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię takie zwiewne sukienki :)
    Do tego torebka - kapitalna! :)

    OdpowiedzUsuń