piątek, 2 września 2016

Butterfly :)

Witajcie kochani :)
Dziś bez zbędnej gadaniny.... zostawiam Was z pościakiem, a sama lecę szykować się na przyjęcie ślubne, na które dziś się wybieramy :)
Jutro wesele drugich znajomych, zaś w niedziele poprawiny - także maraton maratonów przed nami :) hehe 

Tak, jak wspominałam w poprzednich postach- ten rok stoi pod znakiem weselnych klimatów :)

Wszystkim życzę udanego weekendu, uczniom miłego powrotu do szkoły, zaś my widzimy się na moim FB blogowym- tam zapewne będzie dla Was mała relacja z weselicha :)

Buziaki :*


spódnica, naszyjnik - Cropp
sandały- Bershka
bluzka- nie pamiętam, ma sto lat :P

57 komentarzy:

  1. Wyglądasz prześlicznie!
    Aż milo popatrzeć :)
    I te pazurki jakie mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle kobieco. Bardzo mi się podoba. Udanej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! A spódnica i buty są zachwycające <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zestaw :) I ta spódnica widzę jest w kolorze szarym, pamiętam jak pisałaś u mnie na blogu wiosną, że nie masz nic szarego :) A tu proszę fajny zakup. Nigdy nie łączyłam koloru szarego z pomarańczowym - wygląda to świetnie :) Pozdrawiam Kochana i baw się dobrze na weselu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mm co za ponętna stylizacja!
    Świetna spódnica :D


    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko idealnie dobrane, cała kolorystyka na 5+! :) dodatkowo masz figurę modelki *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko idealnie dobrane, cała kolorystyka na 5+! :) dodatkowo masz figurę modelki *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, a paznokcie masz cudowne takie sweet!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, wspaniale się w niej prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale żywa stylizacja mrrr :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko wyglądasz w tej spódnicy! niezwykle seksownie i kobieco :) udanej zabawy kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny look, niesamowicie! Udanej zabawy kochana.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, kobiecy zestaw! Spódnica cudna i połączenie kolorów, które uwielbiam!)
    Miłej zabawy, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne paznokcie!
    Świetnie wyglądasz :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna stylizacja i paznokcie ! :d
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestes naszym kolorowym motylkiem, takze motyw paznokci trafiony w 100%! :) Bardzo podoba mi sie naszyjnik, od razu przypomniały mi się moje ukochane Indie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohh ale Ci zazdroszczę tych wesel, chętnie bym się na jakieś wybrała.
    Idealna spódniczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale u Was weselnie;p ja tylko jedno wesele w tym roku:p pięknie kochana wyglądaz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Daria, masz na sobie z pozoru zwykle ciuchy, a wygladasz ... jak milion dolarow!!!! Super :)!!!
    P.S. Hej, a czy pokazywalas na blogu swoja suknie slubna???

    OdpowiedzUsuń
  20. Red and grey is a good mix of colors. Love your sandals....really stunning!!! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! GENIALNIE!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz! Rozcięcie w spódnicy dodaje seksapilu :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny zestaw! A ta bluzeczka moze ia 100 lat :P ale jest cudna! I naszyjnik jaki piekny!!!!
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten model spódnicy jest wręcz dla Ciebie stworzony. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna<3
    Mam nadzieję kochana ,że się wybawiłaś:):*

    OdpowiedzUsuń
  26. Love that bright red! And perfect shoes with this outfit! :)

    Looking beautiful! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie w tym roku wesel się namnożyło :D

    cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super spódnica ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. pieknie wyglądasz <3 cudna spódnica

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wyglądasz! Super buty <3 pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo kobieca stylizacja. Szczególnie spodobała mi się spódnica i buty. Te rozporek dodaje tu pazura, ale jednocześnie nie jest prowokujący, ani wulgarny. Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mój styl, ale i tak fajnie. Wszystko jest mądrze dopasowane, elegancko, kobieco. Na wesele idealnie.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale sexy kochana !!! Kurde jak świetnie wyglądasz w tej spódnicy, co za figura <3
    Pięknie wszystko ze sobą połączyłaś, jedt i ostro i kobieco i zadziornie, no i stylowo, ale przede wszystkim ślicznie <3 fajny ten naszyjnik, lubię też takie.
    Ty to masz tyle tych wesel teraz, ze szok, ja przez ostatnie 10 lat tyle nie miałam ;) u mnie remontowo cały czas, jak zacznie się jedno, to zaraz coś następnego trzeba ruszyć i tak poszło..hihi, dlatego też jest mnie mniej na blogach, ale juz bliżej końca na szczęście, nareszcie :)

    Buziaki kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódnica w moim stylu, uwielbiam! I szara najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna! Uwielbiam takie spódnice, są bardzo kobiece i uwodzicielskie. Śliczna bluzeczka, fajnie się komponuje. A naszyjnik - wystrzałowy. Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wyglądasz Kochana! No i moje ulubione sandałki <3 A pazurki masz boskie :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. genialna spódnica a buty..chyba mam takie same lub baardzo podobne <3

    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się zestawienie kolorków u Ciebie, szary, pomarańcz bomba! super sandałki na szpilce, a przy okazji zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania piękna bielizna www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  39. podoba mi się zestawienie kolorków u Ciebie, szary, pomarańcz bomba! super sandałki na szpilce, a przy okazji zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania piękna bielizna www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obłędnie - a Twoje nogi to mistrzostwo świata <3
    Jestem zachwycona i biegnę na siłownię bo pozazdrościłam CI tego pięknego ciała <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia, a ta spódnica świetna *.* Bosko w niej wyglądasz

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę, że obie ostatnio wagarujemy od blogowania:D
    Ja jutro coś wrzucę... A Ty kiedy?:D
    ten zestaw wymiata! Sam sex, że tak powiem! Czasami dłuższa kiecka z rozporem jest bardziej zmysłowa od najkrótszej mini;))
    Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialnie, muszę w końcu kupić takie buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana rewelacyjnie się prezentujesz :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny zestaw :) Cudownie wygląda neutralna szarość z tą mocną czerwienią/pomarańczem.
    Stylizacja bardzo kobieca, mimo, że nie jest wyzywająca.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wracaj do nas! Reanimuj tego laptopiego! :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne połączenie szarości z czerwienią<3 Uwielbiam!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana, widze wpadlas w wir weseleny! :D
    Zestaw jak zawsze wystrzalowy! Swietny kroj spodnicy! ;)
    Pozdrawiam poniedzialkowo :) :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Kobieco i z klasą! Spódnica jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie chcę Cie popędzać... Ale, to już 2 miesiące wagarów;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro wracam na dobre z nowym pościakiem :D
      Też się za Wami stęskniłam :*

      Usuń