wtorek, 17 września 2013

Skatepark

Wiem kochani, że mój dzisiejszy post ma się nijak do pogody za oknem, jednak jeszcze tydzień temu królowało słońce, więc robiłam to głównie z myślą o Was :D 
Często najprościej znaczy najlepiej i najwygodniej, dlatego dziś serwuję Wam stylówkę w trochę innym wydaniu niż zwykle :) Ultra krótkie szorty, które były hitem tego lata oraz czapeczka z daszkiem, przywieziona przeze mnie z Mielna, towarzyszyły mi, a przede wszystkim sprawdzały się przez większość upalnych, wakacyjnych dni :)
Chwilowo porzucam delikatne, romantyczne i dziewczęce elementy mojej garderoby, które ubóstwiam nad życie, na rzecz swobodnych t-shirt'ów o szerokim kroju, luźno opadających na jedno ramię, w połączeniu z szortami. 
Jest to świetna alternatywa, która sprawdza się, gdy często nie mamy rano czasu zastanawiać się, co na siebie włożyć. Fajna opcja na szybko i przede wszystkim luzacka i wygodna. 
A ja wciąż żyję latem i jedna myśl nasuwa mi się patrząc na te zdjęcia...kochane noście szorty, aby lato znów do nas wróciło...! :) 





A na koniec zdjęcie w podobnym wydaniu, z polskiej Ibizy, czyli Mielna :) Wakacyjny drineczek z palemką musi być ;) hihi


luźny t-shirt - Bershka
szorty- Cropp
pleciony pasek- Cropp
torebeczka z ćwiekami- allegro
bransoletki- Centro
czapeczka z daszkiem- jakiś "butik" w Mielnie :P
płaskie sandały- Boot Square




50 komentarzy:

  1. super i ta czapka idealna do tego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  2. super look!!! czapeczka świetna!!!pozdrawiam, Ola:**

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylówka, ukrałabym Ci te buciki! rewelacyjny kolor włosów :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna całość.. Jeszcze taka letnia ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look!
    oj żeby tak się dało przez noszenie szortów przywrócic lato :P
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny T-shirt !
    Ja też bym chciała ,żeby wakacje jeszcze trwały :)
    piękne zdjęcia ,taki styl również Tobie pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, fajnie wyglądasz, niestety aura za oknem, to jakaś masakra, miałam nadzieję, że jeszcze słońce trochę poświeci, wakacyjne zdj dobijają mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 15 stopni to zdecydowanie za mało na szorty :D niemniej świetna stylówka! Czapka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie z Mielna jest cudowne! Wyglądasz świetnie. Co do powyższych, nie przepadam za snapback'ami,
    ale do Ciebie pasują idealnie! Pozdrawiam, Edith :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bluzka ;))
    Zapraszam na mój blog http://worldbymyy.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj zrobię to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia. jak patrzę na zdjęcia to, aż mnie ściska, już tęskno za latem

    w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin mojego bloga. może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję twojego bloga ;))
    Liczę na to samo
    Pozdrawiam Sylwia Georgiev

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog:)
    może obserwujemy? ja już

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj :) dziękuję za miły komentarz :)) z przyjemnością obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. super spodnie ;)
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    niesymetrycznieo.blogspot.com + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Też byłam w Mielnie! Świetnie wyglądasz, pozdrawiam cieplutko :*

    Z miłą chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny outfit, taki zupełnie na luzie :-)
    felietonistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak letnio i wakacyjnie, że aż mi się tęskno zrobiło za latem <3
    Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna figura! ja dzis miałąm spodnice a co ! trzeba jeszcze korzystac hehe

    pozdrawiam i oserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny look, bardzo lubie taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, dobra stylóweczka !!:)) Świetny blog.
    Obserwujemy ? Ja już! zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za komentarz :) Najbardziej podoba mi się sposób zawiązania paska, bransoletki i kolor lakieru na paznokciach u rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz, piekna opalenizna:)
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. masz rewelacyjne nogi <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za miły komentarz :) bardzo fajna stylizacja, lubię takie luźne t-shirty ;) dodatkowo widzę iż bawiłaś sie w Mielnie (bywam tam co rok ;P ) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się!!!
    Już obserwuję i dziękuję za odwiedziny!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ohh! nawet nie wiesz jak bym chciała aby lato wróciło :) Świetne są te spodeneczki :) A takim drinkiem również bym nie pogardziła :D:D:D
    Chętna na wspólną obserwację? Jeśli tak, to zaobserwuj mnie a ja się zrewanżuję :)
    Buziaki :*

    www.blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. So in love with your blog,really! I've just discovered it and I've been kept by your unique and amazing style, you got one more daily reader honey, I think your style fits perfectly with mine and I find you so inspiring, if you want you can have a look to my blog too, and maybe if you like it we can also follow each other, just let me know and congrats again, you're having such a great job :)
    Laura
    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz, bardzo udana stylizacja ;)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny look :)) ogolnie fajny blog :) co powiesz na wzajemne obserwowanie?:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylóweczka świetna i bardzo mi się podoba!
    Ultra krótkie szorty na takich nogach powinny być codziennością!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny look :)

    dziekuje za mily komentarz! czy my sie juz obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  35. chciałabym żeby tak grzało cały rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana mogłabys kliknąć u mnie na blogu w baner sklepu sheinside i preski? byłabym bardzo wdzieczna :) Bo jest to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super sandałki!
    Zapraszam na konkurs DASH44
    http://mildclouds.blogspot.com/2013/09/urodzione-niespodzianki-1-konkurs-dash44.html
    i wiele innych...

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej... lato powinno trwac 365 dni w roku !

    www.imthgienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. perfect combination ! i love the top!
    Maybe we follow each other !?
    If yes , let me know if you follow me :) I´ll follow back ;)

    Greetings & happy sunday!

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń