wtorek, 27 sierpnia 2013

Asymetryczna, zwiewna maxi oraz NEON :)

Pomimo tego, że lato niestety już dobiega końca,  mam jednak dla Was garstkę stylizacji wakacyjnych, z moją ulubioną kolorystyką :) Zwiewne tkaniny, wyraźne kolory, moc dodatków.... uwielbiam wakacyjne stylizacje! :) Cieplutkie, słoneczne dni, jeszcze bardziej nakręcają do tworzenia :)
Pierwsza zwiewna maxi, którą polubiłam :) Asymetria, która od razu przypadła mi do gustu. Bardzo dziewczęca i stylowa :) W dodatku kolor uniwersalny, idealnie komponuje się z brązami, beżami i białym :) Torebka-listonoszka ze złotymi wstawkami, to moja perełka- od razu podbiła moje serce! <3  Delikatnie, dziewczęco i z powiewem...- myślę, że efekt zamierzony został uzyskany :)     Co o tym myślicie? :)








biała, luźna koszulka z napisem- Reserved
ecru, zwiewna spódnica- Atmosphere
torebka- listonoszka- Cropp
bransoletki- Camaieu 
pleciony, beżowy pasek- Cropp
buty- Lasocki




 NEON <3     







Tym razem troszkę z pazurrem, jednak nadal wygodnie i dziewczęco :) Neon postanowiłam przełamać czernią, aby stylizacja nie była zbyt "cukierkowa":P Myślę, że gruba branzoletka z dżetami, czarna pikowana torebka oraz płaskie sandałki za kostkę, pozwoliły uzyskać mi efekt zadowalający :) Swoją drogą bluzeczka, to pierwsze mgiełka, na którą polowałam od jakiegoś czasu. Myślę, że zostanie ze mną na długo:) Z tyłu asymetryczne sexowne rozcięcie, które pokażę Wam przy okazji innych stylizacji :)     Jak Wam się podoba? :)


bluzka, mgiełka- Bershka
spódniczka- Bershka
płaskie sandałki- Diverse
czarna branzoletka z dżetami- allegro
czarna, pikowana torebka- allegro
pierścionek- Stradivarius




37 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, jest radośnie i letnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiam :) Zdecydowanie moje klimaty! :) ZApraszam częściej :) Jestem pozytywnie nakręcona na moją dalszą drogę z modą... :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne stylizacje, trochę małe zdjęcia kochana ;)

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY, WAKACYJNY POST :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, zdaję sobie z tego sprawę:) Póki co musicie wybaczyć mi jakość zdjęć i ich małość hehe jest to mój pierwszy blog, także powoli wkręcam się i dowiaduję " co z czym się je" :) Myślę, że niedługo może być już tylko lepiej:) Także zapraszam na kolejne posty i stylizacje :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie :) może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. very nice :)
    follow each other follow me I will follow you back
    http://carolineepe.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna spódnica :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, ale druga bardziej mi się podoba <3


    Obserwujemy? :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że obserwujemy! :) Dziękuję ślicznie, bardzo się cieszę, że ktoś zaczął w końcu czytać moje posty, gdyż pisanie dla samej siebie, nie sprawia aż tak dużej przyjemności, jak dzielenia się radościami z innymi :)hehe Myślę, że z dnia na dzień, będzie pojawiało się ich tu co raz więcej :) Jest to mój pierwszy blog, także powoli się rozkręcam:) hehe Gorące pozdrowionka :)

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz !<3
    fajny zestaw !;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękować ślicznie, bardzo się cieszę, że komuś się podoba:) Absolutnie jest to dla mnie motor napędowy do dalszego działania :) Zapraszam częściej :)

      Usuń
  8. chciałabym, żeby lato trwało zawsze!!! :)) najlepszy czas w roku, wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje, ale dodawaj większe zdjęcia. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda wskazówka jest w tym momencie dla mnie na wagę złota, także na pewno wezmę sobie to do serca i zastosuję ją przy kolejnym poście :) Chwilowo musicie mi wybaczyć pewne niedoskonałości, gdyż jest to mój pierwszy blog i póki co dopiero się wkręcam :) Mimo wszystko zapraszam częściej, krytyczne oko zawsze się przyda :) Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Jak na początki blogowania to jest super! Ja osobiście usunęłabym jednak paczuszki z tła, żeby było bardziej przejrzyście :)

      Usuń
  10. Gdzież to takie piękne fontanny? :O

    Widzę, że nie jestem sama w byciu 'początkującą' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do Wrocławia zapraszam serdecznie! :) Rewelacyjne foty wychodzą:) Jak miło, nie być samą i mieć kogoś w swoim gronie "początkujących" :) hehe Myślę, że z dnia na dzień zacznę się rozkręcać, więc zapraszam częściej :) Gorąco pozdrowionka :)

      Usuń
  11. bardzo ładnie, zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna kopertówka :) Hm, nie myślałaś o dodawaniu większych zdjęć i opcji "obserwuj"? :)
    Zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam we Wrocławiu, niestety nie wiem gdzie są te fontanny :< Nie zdążyłam wszystkiego obejrzeć w jeden dzień, ale za rok w wakacje na pewno znów się tam wybieram ! świetny blog !
    może obserwujemy ? :)
    odpisz na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne, letnie stylizacje!:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stylizacje, śliczne zdjęcia. Życzę powodzenia skoro zaczynasz :* Trzymam kciuki :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. hej fajne letnie stylizacje ! bardzo kolorowy blog ,ja życzę powodzenia w blogowaniu ,również dopiero zaczynam :)
    jedna moja mała sugestia ,dodawałabym ciutek większe zdjęcia ,bo na tych poniżej niewiele widać :)
    pozdrawiam ,może wzajemna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna spódniczka:) bardzo kobieca:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna spódniczka, ale staraj się zdjęcia dodawać wieksze :) Taka malutka rada ode mnie.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. nad wyglądem bloga, błagam popracuj bo mimo najszczerszych chęci nie jestem w stanie przeczytać wpisu i obejrzeć zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwone włosy są najlepsze! <3 Śliczna asymetryczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :D dlatego obserwuję :)hehe

      Usuń
  21. neonowy set świetny ! ...jej powinnaś zmienić layout bloga bo ciężko tu cokolwiek zobaczyć , tło nie pozwala skupić uwagi na rzeczach istotnych :/ a co do włosków dziękuję ale już męczyła mnie ta długość i nieco je po lecie ciachnęłam , ciągle chcę skrócić jeszcze więcej hehe zobaczymy

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam marke Bershka. U nas w Szwecji nie ma =(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do Polski :) Mój ulubiony sklep, mają świetne ciuchy, także wcale się nie dziwię, że ubolewasz nad tym. Gorąco pozdrawiam chłodną Szwecję :)

      Usuń
  23. bardzo podobają mi się twoje spódniczki! ta zwiewna jest śliczna *_*
    obserwujemy?? :*
    http://purplesswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wrocław! <3 Świetne stylizacje. Bardzo podoba mi się ta brązowa kopertówka, piękna! :)
    Miło zobaczyć na zdjęciach znajome miejsca, będę częstym gościem :) Dołączam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  25. asymetryczna spódnica jest super :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń