czwartek, 28 listopada 2019

Panterrrra miejska ;)

Dziś serwuję Wam połączenie elegancji, klasyki, ale nie takie typowej, tylko przełamanej stylem sportowym- uwielbiam bawić się modą, więc jedni ten zestaw polubią, innym absolutnie nie przypadnie do gustu :)

Stylowe spodnie ze skóry świetnie nadają się zarówno na imprezę, jak i na eleganckie wyjście - tu wystarczy zmienić górę oraz obuwie. 

Traperki na platformie to mój hicior ! 

Kocham taki miejski casual, aczkolwiek w następnym poście traperki pokażę Wam w zupełnie innym wydaniu :)

Po wieloletnim szaleństwie z wyraźnymi i zdecydowanymi kolorami, ostatnimi czasy stawiam  na stonowane kolory ziemi, beże, kremy, brązy, karmele- to jak najbardziej moje klimaty <3
Takie ziemiste odcienie to odwieczny klasyk i z całą pewnością sprawdzą się na wiele różnych okazji. 

Uwielbiam takie zestawy, które po zmianie obuwia i/lub nakrycia wierzchniego nadają się na dwie całkowicie różne okazje :)



buty- CzasNaButy
spodnie- Bonprix
koszula- Stradivarius
torebka- Zara
płaszcz- Reserved

Wszystkich chętnych oczywiście zapraszam na mojego :

25 komentarzy:

  1. Gdy zobaczyłam górę zdjęcia, pomyślałam że będą buty sportowe. No ale Ty mnie zaskoczyłaś zupełnie bo traperek się nie spodziewałam :-) Bardzo fajny i spójny zestaw kochana, spodnie masz odlotowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne buty :) nie przepadam za wzorem panterki, ale w tym wydaniu wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie lubię panterki, tak w Twoim wydaniu to wygląda tak że sama bym nosiła ją 😍
    Pięknie wyglądasz kochana 💋
    Płaszcz jest boski 😍
    Wszystkiego najlepszego dla Twojej córki 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są cudowne! Uwielbiam takie :D W ogóle tego typu obuwie kojarzy mi się z górami, bo właśnie podobne wybierałam, gdy czy to razem z rodziną, czy przyjaciółmi szliśmy się wspinać :D Panterka króluje, choć to nie do końca mój wzór. Przyznam, że bardzo podoba mi się motyw węzowy!

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam na mój kanał! W końcu się odważyłam. Postaram się, aby zarówno wykonanie, jak i samo nagranie były lepsze. Za każdą subskrypcję i łapkę z całego serduszka dziękuję <3 To wiele dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam taką kolorystykę i niesamowicie mi się Twoje zestawienie podoba, faktycznie jest mega uniwersalne i w zależności od dodatków będzie pasować na wiele okazji:)
    Genialne spodnie i torebka, a Ty moja droga wyglądasz pięknie!:)
    Miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj odwiedzam blogerki o których trochę zapomniałam. Pięknie wyglądasz, kolorystyka stylizacji idealnie pasuje do Twojej urody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak lubię mieszać:))
    Ale Tobie wyszło fantastycznie!!! I nawet w traperach wyglądasz sexi:D
    I super Ci w ciemnych włosach i brązach!!!
    Rewelka ta stylówka!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka kolorystyka bardzo Ci pasuje :) Ja też ją lubię. Kolory ziemi są ostatnio jednymi z moich ulubionych. Mojej córci też ostatnio takie kupuję :D

    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty bardzo mi się spodobały :D Super stylizacja oraz zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz! Bardzo fajne buty sportowe, chociaż osobiście do Twojej dzisiejszej stylizacji dorzuciłabym chyba lekkie buciki na obcasie :) Panterka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest modnie i wygodnie. Świetny miejski look.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta beżowa kolorystyka! Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też teraz wolę raczej stonowaną kolorystykę. Uwielbiam też panterkę, taka chwilowa słabość :D. Super stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty i płaszcz to jakieś mistrzostwo :) Super kochana:*
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam bezowe cichy. Cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cydowny look bazujący na odcieniach beży! ;) i do tego totalnie oczarowały mnie Twoje buty ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kolorystyka! Traperki to dobra rzecz, bardzo przydatne w szafie :)
    Jak zwykle przepięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Sponsrade inlägg är en form av reklam som gör det fake Patek Philippe möjligt för sponsorer att dela användbara nyheter, meddelanden och erbjudanden till aBlogtoWatch-läsare på ett sätt som traditionell fake Panerai visningsreklam inte ofta passar bäst. Alla sponsrade inlägg omfattas av redaktionella riktlinjer med avsikt att de erbjuder läsarna fake Tag Heuer användbara nyheter, kampanjer eller berättelser. Synpunkter och fake Audemars Piguet åsikter som uttrycks i sponsrade inlägg är annonsörens åsikter och inte nödvändigtvis av fake IWC aBlogtoWatch eller dess författare.

    OdpowiedzUsuń
  20. so nice blog :) I follow you on gfc #673 ,follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie zgrabniocho wyglądasz :D!!! Zestaw jest absolutnie fantastyczny :D!!! Chętnie sama się tak ubiorę :D!!! Buziaki Noworoczne :***!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Panterkowa dziewczyna 🤭
    Buty mega!
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń