piątek, 25 października 2019

Pierwszy post jesienny :)

Witajcie kochani :)
ponownie dopytujecie mnie gdzie ja się podziewałam tyle czasu ?? Bardzo mi miło i śpieszą z odpowiedzią, że mojego bloga tak właściwie przerzuciłam na instagrama, na którym jestem z Wami na bieżąco, telefon zazwyczaj mam pod ręką, więc nie ma problemu z odpisywaniem na Wasze wiadomości, zaś z odpalaniem laptopa, jakoś ostatnimi czasy mi nie po drodze, więc jeśli chcecie wciąż być ze mną i nadal śledzić moją pracę, wszystkich serdecznie zapraszam na MOJEGO INSTAGRAMA  :) 

Wracając do zestawu... chciałabym Wam pokazać moje nowe brązowe botki
Oczywiście płaskie, jak na zalataną matkę przystało, ale takich kowbojek właśnie szukałam, uniwersalnych zarówno do sukienek, spódnic jak i spodni,  po prostu do latania. 
Są mega wygodne, zaś te dekoracje dookoła cholewki dodają im "tego czegoś" :) 
Od razu wpadły mi w oko.
Zdecydowanie polecam :)

W następnym poście pokażę Wam dalszą część zamówienia ze sklepu bonprix :)
Ci, którzy są ze mną na bieżąco, widzieli te perełki już kilka dni temu na instagramie, więc warto dołączyć :)


sweter- House
sukienka- butik prywatny
torebka, botki- bonprix
pasek- Stradivarius


36 komentarzy:

  1. Ha ,ja już dawno jestem z Tobą na Instagramie 😘
    Ale fakt na blogu dawno Cię nie było 😟
    A stylizacja przepiękna -sweterek mi się najbardziej podoba 😍
    Botki też są extra ,choć jak się domyślasz ja bym wybrała na szpilce 😉
    Przepięknie wyglądasz 😍
    Czekam na kolejny post z resztą zamówienia 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam kilka podejść do powrotu na blogu i za każdym razem kończyło się tak, że dodaję posta, a następnego dopiero po 2 miesiącach, przy dziecku pewne sprawy schodzą na drugi plan, a że ja nie lubię robić czegoś na pół gwizdka, przeniosłam się na instagrama, tam mi jakoś łatwiej i szybciej do Was dotrzeć :)
      Aczkolwiek tu nadal będę wrzucać, ale niestety już nie z taką częstotliwością jak kiedyś :(

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz! Jesienny klimat pięknie tu wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety od niedzieli po tym pięknym, jesiennym klimacie ani widu, ani słychu :(
      nadeszła typowa jesień, deszcz i zimno grrr

      Usuń
  3. Pięknie! Podoba mi się sweter przewiązany paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to w sumie był taki spontan, ale muszę przyznać, że całkiem nieźle wyszło :) hehe

      Usuń
  4. Bonprix ma całkiem spoko buty w tym sezonie. Sama też jedne zamówiłam. Zapraszam do obejrzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje któreś z kolei od nich i z każdych muszę przyznać jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  5. Ja wciąż wolę bloga od instagrama:))
    Staroświecka jestem:D
    A zestaw super!!! Jak dziewczynka w tej spódniczce wyglądasz!!! Pięknie!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, mi jakoś teraz bliżej do instagrama, telfon zawsze mam pod ręką, bo jeśli chodzi o odpisywanie Wam czy odwiedzanie, zajmuje to chwilę, a przygotowywanie posta, obrabianie zdjęć itd, z 2 godziny, także jakoś nie po drodze mi do odpalania laptopa i siedzenia przy nim, zwłaszcza przy dziecku harpaganie :P hehehe

      Usuń
  6. Piękne buty, takie lubię najbardziej, zresztą ja też już mam kilka par z Bonprix i są mega fajne:)
    Ślicznie wyglądasz, bardzo gustowny zestaw:)
    Też mnie korci,żeby całkiem się na ig przerzucić, ale jakoś tak szkoda bloga, choć faktycznie z czasem coraz gorzej u mnie, a blog pożera go znacznie więcej niż ig.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem kochana, zbyt dużo czasu i energii tu poświęciłyśmy, jak to jedna z dziewczyn na dole napisała " to nasze dziecko", nasza część internetu, którą sobie zagarnęłyśmy i szkoda od tak to porzucić :(

      U mnie to jakoś samoistnie się dzieje, po prostu brak godzin w dobie, nad czym mega ubolewam :(

      Usuń
  7. Botki są zjawiskowe! Pięknie dobrałaś sweter i sukienkę, całość zdecydowanie w stylu boho, który niezmiennie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie mamcia ❤️ Lubię takie botki, też mam. Chciałam kupić jeszcze jedne, ale za dużo wzorów mi się podoba 🤣
    Też jestem częściej na Instagramie, ale przynajmniej raz w tygodniu staram się skrobnąć wpis na blogu 😁
    Buziaczki 💋

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te buty, sama takich szukam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo widzę, że jeszcze je mają, a ją na prawdę świetne <3

      Usuń
  10. Widziałam na Insta mega podoba mi się ten look:)

    Buziaki:*
    Przesyłam trochę ciepełka ostatnim postem z Rodos -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączenie, wyglądasz cudnie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekna kobieca stylizacja- w sweterku jestem zakochana- swietnie skomponowany kazdy detal- Wygladasz zabójczo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki tak dziewczęcy luzak, nic odkrywczego, ale cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  13. Wyglądasz przepięknie! aż całą promieniejsz ;) aż sama nie potrafię się zdecydować jaki element Twojej stylizacji najbardziej mi się podoba ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem raczej za blogiem :) To moje pierwsze poważne dziecko :)
    Stylizacja mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, w sierpniu właśnie wyrodna matka przegapiła 6 urodziny aaaaaa :O

      Usuń
  15. Ale boska stylizacja kochana, super sweterek ♥
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, znowu mnie tu dawno u Ciebie nie było! Wyglądasz rewelacyjnie, ten sweter jest boski :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter przeprosiłam, bo leżał gdzieś tam w szafie, kiedyś kupiłam pod wpływem impulsu, a nie cierpię golfów nosić grrrr
      chociaż chyba "dorosłam", bo ostatnio był ze mną w górach i sprawdził się idealnie :)

      A zapraszam, zapraszam częściej, choć wiem jak to z tym czasem bywa :/

      Usuń
  17. Ślicznie wyglądasz, super botki i piękny sweter. Jestem na instagramie ale...jakoś mi nie bardzo pasuje ale bedę śledzić...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, sweter masz rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylóweczka, podoba mi się Twoja ultra kobieca spódniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Daria wyglądasz prześlicznie :D!!! Uwielbiam takie dziewczęce stylizacje :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódnica. Przyznam ze sama bym nie wpadła na to zeby ja połączyć z takim grupy swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Seksownie i dziewczęco SUPER !

    OdpowiedzUsuń