poniedziałek, 20 stycznia 2020

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

Kochani :)
dziś bez zbędnych opisów... czasem łatwo napisać dłuuugi post, innym razem ciężko zlepić sensownie dwa zdania, więc wychodzę z założenia, że lepiej wtedy nie pisać nic, aniżeli jakieś bezsensowne wywody, zaśmiecające tylko naszą blogosferę ;) 
A więc zostawiam Wam do oceny zestaw i liczę na konstruktywną opinię ? :)


sweter- Reserved
płaszcz- Reserved
spódnica- Aliexpress
botki- Bonprix
torebka- butik prywatny

Wszystkich chętnych oczywiście zapraszam na mojego :

24 komentarze:

  1. Mnie się Twoja stylizacja bardzo podoba. Piękne kolorki, spinki z perełkami, dziewczęcy urok. <3 Czego chcieć więcej?
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się kochana, że wszystko co Ci się podoba zawarłam w tej sesji :) <3

      Usuń
  2. Ooo witamy z powrotem w blogosferze 😘
    Wszystkiego najlepszego w 2020 😘
    Stylizacja boska- wyglądasz przepięknie 😍
    Botki mi się najbardziej podobają 😉
    Też miewam tak że ciężko mi zlepić zdania- najlepiej wtedy odpuścić, zmuszać się do pisania to bezsensu
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to, płaskie botki Ci się podobają ? chyba jakiś przełom nastąpił ;)
      aaaaaaaaaaaaa przecież Ty szpilkowa dziewczyna jesteś ;) hehehe

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego :) Uwielbiam tego typu sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi,
    I follow you #674 ,follow back?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very cute style, lovely sweater darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeej Kochana :)
    Dawno mnie tu nie było... :( macierzynstwo pochlonelo mnie na calego :O :P
    Piękna stylówka. Spódniczka bomba! :)
    Buziaki ślęęęę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A jednak wróciłaś do blogowania ��miło Cię widzieć w takiej zimowej odsłonie ��piękny płaszczyk I Ty. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Magda, z Weekendownik

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :) Wyglądasz w niej przepięknie :) Uwielbiam takie połączenia :)
    A płaszcze kocham :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, znowu mnie dawno u Ciebie nie było! Wyglądasz rewelacyjnie :) Wszystko mi się podoba :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw, wszystko mi się podoba, a najbardziej spódniczka i sweterek:)
    Cudownie wyglądasz:*
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow lasunia, jak Ty pięknie wyglądasz.
    Ta kieca robi dobrą robotę :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, genialna spódnica. Robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz, wszystko do siebie idealnie pasuje, bardzo podoba mi się ta spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Achhhh ta spódniczka *. * też ją mam i uwielbiam :) Całość bardzo mi się podoba, szczególnie dobór kolorów :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszy look :* każdy szczegół uwielbiam:)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo dobrego wraz z nowym rokiem kochana! <3
    Stylizacja to po prostu piękno samo w sobie. Zwłaszcza spódniczka skradła moje serce.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. You should see how my friend Wesley Virgin's story starts with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

    As a matter of fact, Wesley was in the military-and shortly after leaving-he revealed hidden, "MIND CONTROL" secrets that the government and others used to get everything they want.

    As it turns out, these are the exact same SECRETS many celebrities (notably those who "became famous out of nowhere") and top business people used to become wealthy and successful.

    You probably know that you utilize only 10% of your brain.

    Mostly, that's because most of your brain's power is UNTAPPED.

    Perhaps that conversation has even occurred INSIDE your very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head around seven years back, while riding an unlicensed, beat-up garbage bucket of a car with a suspended license and $3.20 on his bank card.

    "I'm very frustrated with living check to check! When will I get my big break?"

    You've been a part of those those thoughts, right?

    Your success story is waiting to start. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

    UNLOCK YOUR SECRET BRAINPOWER

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tu duzo mówić.. Ladnemu we wszystkim ładnie 😘
    Spódniczka ma fajny, ciekawy krój ☺️
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń