niedziela, 10 maja 2020

Poszła w rzepak :)

Rzepak to niesamowity temat na plener zdjęciowy :)
Ta sesja marzyła mi się chyba od 3 lat i z roku na rok było tak, że wciąż przegapiałam "rzepakowy czas", także tym razem w końcu doszła do skutku, więc na wstępie ostrzegam, że będzie duuużo zdjęć :O

Sukienka szmizjerka wkomponowała się w te piękne tło idealnie :) 
Miało być na pewno coś luźnego, dziewczęco i przede wszystkim kontrastującego z niesamowitym, żółtym plenerem, więc myślę że efekt zamierzony, został uzyskany i to z pełną satysfakcją :)

Na koniec pokażę Wam torebkę w cudownie wycinany laserowo wzór.
Najpiękniejsza jaką dotąd widziałam <3 
Jest to zdecydowanie must-have na lato ! :)
Z całą pewnością jest to torebka inna niż wszystkie, zachwyca ażurkowymi wycięciami oraz ozdobnymi rączkami :)

Te dwie rzeczy oraz dwie pozostałe, które pokażę Wam w kolejnym poście,  dotarły do mnie kilka dni temu, akurat w dzień moich urodzin - Bonprix jeszcze raz dziękuję za wyczucie- było mi na prawdę niezmiernie miło <3


 
 
sukienka Bonprix
torebka- Bonprix
katana- Reserved

Wszystkich chętnych oczywiście zapraszam na mojego 

52 komentarze:

  1. Przepiękna sesja. Zdjęcia w rzepaku mają swój urok. <3
    Bardzo podoba mi się połączenie szmizjerki z jeansową kurteczką. Wygląda to znakomicie. ;)
    Super, że udało Ci się zrealizować wymarzoną sesję. Ja jeszcze w tym roku nie mam zdjęć w rzepaku. :D
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz przepięknie i zdjęcia boskie!
    Uwielbiam takie sukienki, ta bardzo Ci pasuje, torebka też cudna!<3
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie ❤️ My byliśmy w rzepaku wczoraj i choć pogodę mieliśmy piękną, to czuję niedosyt jeśli chodzi o zdjęcia, jakoś to chyba nie był mój dzień 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez czuję niedosyt, bo miała to być sesja z Mają, ale że ona akurat "pojechała na wakacje" do cioci i wujka, to zrobiliśmy bez niej, także też myslę, że jeszcze tam wrócę i będzie powtórka, ale już trochę w nieco innym klimacie... :)

      Usuń
  4. Wyszło świetnie :) torebka rzeczywiście piękna i chociaż nie noszę torebek ostatnimi czasy to zwróciłabym na nią uwagę 🙂 szmizjerka ma świetny kolor.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest odpowiedni czas, by zmienić zdanie :)
      Polecam <3

      Usuń
  5. Ach jak pięknie 😍
    Zdjęcie w rzepaku są bardzo ładne - żałuje że nie mam koło siebie czegoś takiego ☹
    Przepiwknie wyglądasz kochana 😍
    Pasuje Ci kolor tej sukienki 😍
    Torebka również bardzo ładna 💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to możliwe ???
      przecież on kwitnie dosłownie wszędzie :O
      u nas chyba przy każdym wyjeździe z miasta był hehehe :)

      Usuń
  6. Ja także ostatnio zaliczyłam sesję w rzepaku!
    Cudownie wyszła cała sesja kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja, cudny klimat i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam, kiedy kwietnie rzepak. W słoneczny dzień wygląda przepięknie :) Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka i torebka. Mi się marzy sesja zdjęciowa w słonecznikach, ale ta w rzepaku też jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczniki, to moje ukochane kwiaty, miałam z nich bukiet do ślubu i były motywem przewodnim naszego wesela :)
      Sesję w nich również miałam, jak sobie cofniesz posty z 4 lata, to na pewno ją tu znajdziesz :) :)
      W tym roku planuję również, bo w tamtym nigdzie nie było pola słoneczników w pobliżu :(

      Usuń
  10. Sesja przepiękna. Ślicznie wyglądasz. Dobrze, że poszłaś w rzepak.:)
    Tez latami nie udawało mi się. Wreszcie w tym roku M. wywiózł mnie za miasto i też pobuszowałam w rzepaku.:)
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin i nie tylko.:)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musze to zobaczyć :) hehe

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bonprix ma wiele pięknhych sukienek, na prawdę jest w czym wybierać :)
      Polecam zajrzeć na ich stronkę :)

      Usuń
  12. Świetnie wykonana sesja zdjęciowa :D Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężu, gdy to przeczyta obrośnie w piórka :) hehehe
      Ale to prawda, ma oko chłopak :D :*

      Usuń
  13. Zdjęcie cudowne a Ty wyglądasz zjawiskowo, piękna sukienka i piękna torebka. Brawo TY! Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szmizjerki i uwielbiam takie sesje oglądać. Sama niestety nie mam w okolicy takich pól, więc zazdroszczę niesamowicie! Wyszło pięknie. A taką torebkę na urodzinki to pewnie każda z nas chciałaby dostać. Wszystkiego najlepszego zatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej sukience, jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zdjęcia na tle rzepaku :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Urocza sukienka :)
    Uwielbiam połączenie sukienki, jeansowej kurtki i trampek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka i zdjęcia także wyszły śliczne. Pola rzepaku mają swój urok. Uwielbiam je podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba samej zrobić tam sesję, a nie tylko podziwiać u innych :)

      Usuń
  18. Sukienka świetna:) i pomysł na zdjęcia jak najbardziej tak.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia. Uwielbiam zdjęcia w rzepaku. Sukienka jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ogromną słabość do zdjęć w rzepaku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W rzepaku zdjęcia wychodzą po prostu pięknie :) Teraz nie mam chwili, ale w końcu muszę zorganizować się i wyruszyć na taką żółtą sesję :) Wyglądasz wspaniale w tej stylizacji, genialny look! Sukienka śliczna, taka wiosenna :) Torebka piękna, mam słabość do torebek :) Cała stylizacja bardzo, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj to tak jak ja, uwielbiam takie wyszukane torebki, a ta z całą pewnościa do nich należy <3

      Usuń
  22. Tło do zdjęć wybrałaś bajecznie a w Twoją stylizację od razu bym wskoczyła. Zarówno sukienka jak i kurteczka baardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serducho kochana <3
      A Ty już wróciłaś do nas na stałe ? bo coś długo Cię nie było :O

      Usuń
  23. Cudowna ta rzepakowa sesja :-) Pieknie Ci w tej sukience- uwielbiam taka kolorystyke :-) A torebka mega urokliwa w takim nieco boho klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo lubię kolor oliwkowy, a sukienka dodatkowo jest z wiskozy, więc idealna, przewiewna na lato :)
      i do tramposzy i do obcasów, jak kto woli :)

      Usuń
  24. No tak sesje w rzepaku rządzą! wyglądasz promiennie i kobieco ;) chyba też wybiorę się na rzepak ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ostatnio wszędzie ich pełno hehe
      I jak tam udało się ? :D

      Za chwilę inny plener będzie rządził, właśnie zakwitł na polach.... :D

      Usuń
  25. Ahh, tyle już tych sesji w rzepaku, ale mi się nie znudzą, bo są zawsze piękne, a Twoja już w ogóle! Ślicznie wyglądasz, piękne włosy
    Ostatnio myślałam o kupieniu białej torebki i już chyba wiem jaką kupię hehe

    Obserwuję i życzę miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad tą torebką absolutnie nie ma się co zastanawiać, bo jest na prawdę obłędna !!
      Piękniejszej w życiu nie widziałam <3

      Teraz na lato będzie idealna, ja nie mogę sie z nią rozstać <3

      Usuń
  26. Haha, rolnicy powinni brać opłaty za sesje na ich rzepaku;) Faktycznie, to bardzo wdzięczne tło do zdjęć wszelakich:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe coś w tym jest :P
      I myślę, że ludzie nie zraziliby się, tylko grubo by płacili :P

      A lada moment pojawią się kolejne piękne tła na polach :D
      ja już sie czaję :D

      Usuń
  27. Świetny pomysł na sesję :) Stylizacja bardzo ładna :) Spam serduszek na IG już dałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo mi miło, dziękuję :)
      Zajrzę równiez do Ciebie na IG :)

      Usuń
  28. Poszła w rzepak i ślicznie wyglądała :) Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja. Uważam, że połączenie letniej sukienki z jeansową kurtką zawsze świetnie się sprawdza.
    https://laumast.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uprawa rzepaku to nie jest takie łatwe zadanie. Przede wszystkim trzeba dysponować odpowiednimi maszynami rolniczymi. Jednym z takich urządzeń jest maszyna do zbierania kamieni. Myślę, że jest ona bardzo praktyczna.

    OdpowiedzUsuń