wtorek, 21 maja 2019

Bonprix & CzasNaButy...

Witajcie kochani :)
dziś serwuję Wam prosty, weekendowy zestaw - ostatnimi czasy rządzi u mnie luz i wygoda, to przede wszystkim. 

Bluzka to druga część zamówienia za sklepu bonprix
Od razu spodobały mi się w niej falbaniaste rękawki i oczywiście perełki- bo ja przecież do tych sroczek należę, które uwielbiają świecidełka ;) hehe

Nowością są również modne półbuty fashion z wstawkami panterkowymi. 
Mięciutkie i mega wygodne - polecam :)

Jak pewnie zdążyliście zauważyć, w tym sezonie totalnie dałam się omamić perełkowym trendom - te piękne wsuwki i spinki porwały moje serducho do reszty, co zresztą widać po poprzednim oraz obecnym poście - dziś kolejny mój nowy, perełkowy nabytek <3 

Spinki mają być duże i ozdobne. Aktualnie przechodzą swój największy rozkwit. 
Do prostej fryzury wprowadzają nieco szaleństwa i charakteru. 
ahhhhh... ta moja słabość do dodatków <3

A Wy lubicie ? Nosicie ? :)


koszulka, torebka - Bonprix
buty- CzasNaButy
spodnie- Bershka


I oczywiście standardowo zapraszam wszystkich chętnych na mojego
*
*
*
*









44 komentarze:

  1. Dzień Dobry Dario, miło Cię znów widzieć :).

    Nie noszę spinek, bo w ogóle mało dodatków noszę, za to ta torebeczka i spodnie kradną moje serducho :). Styk safari to jeden z moich ulubionych latem i nie waham się do używać :D.

    Pozdrówki i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo właśnie tego określania "safari" właśnie mi brakowało- oddaje klimat idealnie :)

      P.S. kochana fajnie, że wróciłaś do naszej małej blogosfery i wpadłaś do mnie w odwiedzinki :)
      Bardzo mi miło, cieszę się niezmiernie :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. świetna stylizacja! Najbardziej przypadły mi do gustu buty, motyw panterki <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ciebie również kochana, dzięki za odwiedzinki :)

      Usuń
  4. Bluzeczkę masz cudowną! I falbanki, i perełki, na bogato. :D Jeśli chodzi o ozdoby do włosów, to mnie bardziej ciągnie w stronę chustek i apaszek, które pięknie prezentują się we włosach. ;) Ale spinki też mi się podobają, Ty wyglądasz w perełkowej ozdobie super! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja sroczka jestem, uwielbiam wszystko co się świeci :) hehe

      Usuń
  5. Prześliczna, przecudowna wiosenna stylizacja! :) Wyglądasz przepięknie :)
    Bluzeczka rewelacyjna, kocham takie :) no i spinka we włosach, marzę o niej! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupować, nie zastanawiać się- bardzo fajny akcent :)

      Usuń
  6. wyglądasz ślicznie :) Uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja kochana ! <3 Zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny look na co dzień. Wygoda ponad wszystko to lubię najbardziej :) Świetne masz te spodnie i buty. Totalnie w moim stylu <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyczarowałaś dziś śliczną, pełną naturalnego dziewczęcego wdzięku stylizację! Torebunia bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna stylowka 😀
    Ja bym oczywiście zamieniła półbuty na szpilki 😉,ale bluzka i spodnie mi się baaardzo podobają ❤
    Co do tych spinek - aktualnie wolę chustki, ale może jeszcze się przekonam 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, wiem kochana, bo Ty do tych szpilkowych dziewczyn należysz, też kiedyś do nich należałam, ale teraz przy dziecku to niestety rzadkość :P

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się buty♥
    Ja jeszcze nie odważyłam się co do spinek, ale noszę chustki :)

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei coś nie mogę przekonać się właśnie do chustek, ale jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania, więc myślę, że to jest już tylko kwestia czasu ;)

      Usuń
  12. Świetna stylizacja :) Bardzo podobają mi się spodnie, mają ciekawy fason i kolor :) torebka i buty bomba :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne buty i spodnie super:) Masz rację, takie wygodne zestawy są najlepsze, a Twój do tego jest mega uroczy i dziewczęcy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :)
      U mnie takie właśnie zestawy teraz tylko rządzą, już nie pamiętam kiedy miałam założone szpilki, przy dziecku to chyba nie wykonalne :O aaaaaaaaaaaaaaaa

      Usuń
  14. Jak dawno nie nosiłam już spinek! Muszę sobie jakąś ładną upolować:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna, codzienna stylizacja. Pasuje Ci taka fryzura spięta na bok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy codzienny look :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kochana wyglądasz, tak promiennie i delikatnie! :)
    Spineczki dodały uroku i "dziecięcego, beztroskiego" powiewu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty :) I ta torebka - urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna jest ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawienie z tego wyszło :) Idealne na weekendowe spacery, czy wyjście na zakupy. Niesamowicie podoba mi się ta torebka i chyba w końcu skuszę się na coś podobnego. Myślę, że to będzie hit tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie koszyczki i wiklinowe torebki, to zdecydowane must have tego sezonu, także koniecznie musisz ją mieć :)
      W jutrzejszym poście pokażę kolejną wiklinową perełkę, także zapraszam :)

      Usuń
  21. Czekam na powrót tych kolorowych kółeczek-kulek, które w latach 80-tych nosiłam we włosach:))
    W tej spince Ci ślicznie! Bardzo dziewczęco!

    A zestaw bardzo fajny! Wiadomo, że luz teraz u Ciebie, to podstawa:D Łatwiej za Elfiątkiem nadążyć:))

    Buziaki dla Was:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale się nie zdziwię, jeśli tak będzie ;)

      O tak, racja, Elfiątko to mały perszing, więc wygodne buty to podstawa, aby za nią nadążyć ;) hehe

      Usuń
  22. Fajna miejska stylizacja, torba cudo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja super się prezentuje i bardzo fajne buty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham te perełkowe rzeczy ♥ Świetna stylizacja ♥
    Zostaję z Tobą na dłużej kochana ♥
    xoxo,
    Patrycja
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się Twoja stylizacja! Najbardziej wpadła mi w oko bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny zestaw na luzie.
    Kwitniesz Mamuśka :)
    Moc pozdrowionek i buziaków.
    Nadrabiam zaległości...

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki wspaniały look! :) Genialna kolorystyka! <3

    OdpowiedzUsuń