niedziela, 17 marca 2019

Bonprix & CzasNaButy

Witajcie kochani po długiej przerwie,
dostałam od Was mnóstwo wiadomości gdzie się podziewam, co się u mnie dzieje, czy rezygnuję z prowadzenia bloga - otóż musiałam trochę przekoczować te mrozy i okropną pogodę, która zupełnie nie sprzyjała robieniu zdjęć, ale teraz śmiało mogę wszem i wobec oznajmić- mamcia znowu wraca do gry :) 

Oczywiście zdjęcia są nieco przestarzałe, zrobiliśmy je już jakiś czas temu, jednak jakoś nie mogłam zebrać się do napisania posta :/

Trochę w międzyczasie zmieniło się u mnie... wizualnie-  jak widzicie ścięłam i przyciemniłam włosy, a prywatnie -  skończył się mój urlop macierzyński i mamcia wróciła do pracy- sama nie mogę uwierzyć kiedy to zleciało, przecież dopiero urodziłam, a mała ma już 1,5 roku :O 
czas leci zdecydowanie za szybko ! 
W związku z tym musiałam trochę przeorganizować się, przyzwyczaić znowu do nowej sytuacji i starych nawyków. Muszę przyznać, że poszło mi całkiem sprawnie, jednak to prawda, że im człowiek ma mniej czasu, tym bardziej zorganizowany jest :) hehe 
Ale nie będę Was tu zanudzać prywatami, ten kto jest ze mną na instagramie, wie o czym mowa... :)

Dziś chciałabym Wam pokazać kilka nowości, które ostatnio powędrowały do mojej szafy, są to m.in dżinsy super skinny "destroyed" , z efektownymi przetarciami oraz bluzka w paski, z ozdobnymi guzikami, bardzo fajny, przewiewny materiał, będzie idealna na wiosnę :)
Sprawiłam sobie również torebkę z ozdobnymi frędzelkami, nie za duża, nie za mała, jednak pomieści wszystko co potrzebne. Szczerze powiedziawszy już nie pamiętam kiedy ostatni raz nosiłam torebki, na spacery z małą tylko duża torba na pampersy i te wszystkie pierdy, więc taka malutka torebeczka, to całkiem miła odmiana :) hehe 
A na koniec wisienka na torcie - modne beżowe mukluki z przeuroczymi pomponami aaaaa oszalałam na ich punkcie ! :) 
Czuje się w nich jak w kapciuszkach, ponieważ są mega wygodne i ciepluchne- teraz już żadne mrozy nie będą mi straszne :)
Zapraszam do oglądanie zdjęć :)



spodnie- Bonprix
koszula- Bonprix
torebka- Bonprix
mukluki- CzasNaButy
płaszcz- Dresslink

Oczywiście zapraszam wszystkich na mojego 
<3
<3
<3





54 komentarze:

  1. Witaj Piękna, coraz piękniejsza.
    Zestaw Bon prixowy - super! Paznokcie - cacko!
    Cieszę się, że jesteś.
    Moc pozdrowionek i tysiąc buziaków posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo miło mi znów Was wszystkich widzieć :)
      Cieszę się, że wciąż o mnie pamiętaliście i, że wciąż tu ze mną jesteście :) :*

      Odbuziakowuję :*

      Usuń
  2. Dobrze Cię tu znowu widzieć! ;) Masz śliczny płaszczyk i pazurki. <3
    Przesyłam pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając te wszystkie Wasze miłe komentarze, utwierdzam się tylko w przekonaniu, że powrót do blogowania, to była bardzo dobra decyzja :) :*

      Usuń
  3. Ja zimą też nie lubię zdjęć robić ;-) Pięknie wyglądasz w nowej fryzurze, taki kolor dodaje charakteru! Stylizacja godna naśladowania, podoba mi się bardzo Twoja koszula :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo mi miło słyszeć takie słowa, cieszę się, że trafiłam w gust :) :*

      Usuń
  4. Buty urocze- ale to torebka najbardziej mi się spodobała:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że wróciłaś! Wyglądasz cudownie, a pazurki mnie totalnie zachwyciły! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wszystko dobrałaś, spodnie, płaszcz, tarebka i buty oraz kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że wróciłaś i to w fantastycznym stylu:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć takie słowa, dziękuję i tym bardziej się cieszę, że zdecydowałam się wrócić :)

      Usuń
  8. Jak miło, że wróciłaś <3 Przepiękny look Kochana! Płaszczyk wygląda rewelacyjnie a te buciki są mega mega urocze <3

    Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula nie w moim guście, ale ten płaszczyk już mi się ogromnie podoba :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk to jeden z moich ulubieńców, jest klasyczny i pasuje do większości rzeczy- warto taki mieć w swojej szafie.

      Usuń
  10. No matka nareszcie wróciła do blogowania -chyba wczorajszy grill tak na nią podziałał 😆
    Warto było czekać na Twój powrót bo wyglądasz przepięknie 😍
    Śliczny jest ten płaszczyk ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak, sezon grillowy pełną parą- pobudził matkę do życia, coby obudziła się w końcu z tego zimowego snu ;) hehehe

      Dziękuję kochana :) :*

      Usuń
  11. Jej, a przed chwilą rodziłaś, a to już tyle czasu minęło.. O mamusiu, czas naprawdę mega szybko leci... Mam nadzieję, że będę częściej widziała nowe posty <3 Co do stylizacji- wiesz,ze w mój gust zawsze trafiasz? :D I piękne masz pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak wiem, Ty w mój również, czasem to chyba jakaś telepatia jest, że wrzucamy coś absolutnie podobnego :) hehehe

      Kochana, za chwilę zobaczysz po sobie jak to jest z tym nieubłagalnie szybko lecącym czasem, lada moment urodzisz, a za chwilę ledwo się obejrzysz, a mały będzie już chodził, pójdzie na studia i wyfrunie z domu :O
      Wiem, że to przerażające, ale to właśnie po dzieciach widać ten uciekający przez palce czas...

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia, mega pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne te jeansy i bluzka również bardzo mi się podoba, a do tego kolczyki cudne! Super look:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna stylizacja! Fajnie, ze znalazlas chwile na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję serię wpisów, regularnie jak kiedyś, co tydzień, także zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  15. Wyglądasz rewelacyjnie!!! A w ciemniejszych włosach prześlicznie i już!!!
    Przy maluchu i pracy, to wiadomo, że nie ma czasu na blogowanie:))
    Ale dajesz radę i cieszę się, że tu jesteś:))
    Jeszcze się doczekasz, że Elfiątko pójdzie do roboty...czas zasuwa, że szok:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ten czas niestety jest już zdecydowanie bardziej okrojony, jednak mam nadzieję wszystko pogodzić, aby nie ucierpiało dziecko, mąż i blogowanie, bo uwielbiam to robić :)
      Anuż widelec doba mi się trochę rozciągnie ;) hehe

      Usuń
  16. Cudownie wyglądasz i bardzo ładny look. Podziwiam Cię ze dajesz radę wszystko ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, bo to zazwyczaj tak jest, że i mniej masz wolnego czasu, tym bardziej człowiek jest zorganizowany i wszystko ma dobrze zaplanowane i poukładane :)

      Usuń
  17. Powodzenia kochana w powrocie do pracy! :)
    Muszę powiedzieć, że do twarzy Ci w zieleni!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)
      Powrót do pracy aczkolwiek na początku był nieco stresujący, tak ostatecznie okazało się, że strach ma tylko wielkie oczy i wszystko jest już po staremu, za co oczywiście wdzięczna jestem moim super dziewczynom z ekipy :) :*

      Usuń
  18. Witaj śliczna!!!
    Najważniejsze, że wszystko u Ciebie gra :) Wyglądasz kwitnąco!
    Ja ciągle mam zaległości, dochodzę po operacji powoli do siebie. Są dni, że w ogóle nie odpalam laptopa.
    Pozdrawiam wiosennie i posyłam buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja laptopa właśnie nie odpalałam przez te 4 miesiące, kiedy mnie tu nie było :)

      Jakiej operacji kochana ?
      Co tam się u Ciebie wydarzyło nie dobrego ? :(

      Zdrówka oczywiście- niech moooc będzie z Tobą :)

      Buziaki :**

      Usuń
    2. Dziękuję za troskę. No trochę się podziało. Stresy zrobiły swoje.
      Czekam na lepsze wyniki. Trzymaj kochana kciuki.
      Uściski!!!

      Usuń
  19. Ładnie wyglądasz. Cudowne masz paznokcie. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że wróciłaś :). Bardzo ładna codzienna stylizacja. Koszula jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się że wróciłaś. Pięknie wyglądasz. Czas tak szybko leci, że czasami trudno to ogarnąć... powrót do pracy wymaga zmiany i dobrej organizacji ale dasz radę. Piękne paznokcie i Ty piękna. Miłej niedzieli 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co radę daję i wszystko mam pod kontrolą, także jest ok i jestem tu z Wami :)
      Właśnie szykuję nowego posta, także zapraszam w poniedziałek wieczorem :)

      Usuń
  22. Bardzo podoba mi się płaszczyk <3 Wygląda cudownie w połączeniu z tymi spodniami :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności ! Na dodatek Matka ! Wyglądasz obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciła do ludzi, to w końcu musi jako tako wyglądać ;) hehehe

      Usuń
  24. Koszula jest cudowna! Super, że wróciłaś ♥

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się w zupełności, niestety czas za szybko leci. Zanim sie obejrzysz to mały bąbelek pójdzie do szkoły :)

    Piękna koszula, kolor pięknie komponuje się z jeansem :)
    Oby więcej postów, bo masz zdecydowanie do tego telant!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Dario :):):) Bardzo się cieszę, że mogę Cię znów widzieć/słyszeć :). Organizacja czasu to to, co nas boli dziś, bo świat pędzi bardzo szybko, ale wierzę że dasz radę to wszystko perfekcyjnie ogarnąć :). A co do posta - wyglądasz pięknie jak zawsze, długość włosów jest super - sama się nad taką zastanawiam (ale od kiedy ja się nad nią nie zastanawiam, od kilku lat już chyba...).

    Miło Cię widzieć :* Dużo radości w całej tej starej/nowej sytuacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem kochana, dawno Cię tu nie było, zaglądałam do Ciebie często, ale na blogu głucha cisza, później ja zniknęłam na 4 miesiące, wracam a tu taka niespodzianka- także tym bardziej się cieszę, że jednak postanowiłaś do nas wrócić :)

      Oojjjj gdybym miała sciąć tak dłuuuugie włosy jak Twoje, to chyba serce by mi pękło :O aaaa
      ale wiadomo, każda kobieta w końcu potrzebuje zmian :)

      Usuń
  27. no i super! brakowało tu Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż na instagramie jako tako bywałam, ale teraz i tu wracam :) :)
      :****

      Usuń
  28. Jakie cudne pazurki! Nie mogę oderwać od nich oczu ;) Torebeczka też śliczna, sama szukam podobnej ;) Płaszcze uwielbiam, a w tym kolorze bardzo Ci do twarzy ;) Choć podejrzewam, że jego krój byłby nie dla mnie to bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebeczka mała, jednak wbrew pozorom bardzo pojemna, zmieści wszystko co potrzebuję :)

      A odnośnie płaszcza- szary to zdecydowanie mój faworyt wśród ciuchów, więc uwielbiam od dawna <3

      Usuń
  29. Oczarowała mnie ta koszula <3
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i oczywiście zapraszam we wtorek na nowego pościaka :)
      Właśnie tworzy się :)

      Usuń
  30. Piękny zestaw! I płaszczyk i koszula urzekły mnie!!! Świetnie wyglądasz!!! :)

    OdpowiedzUsuń