czwartek, 24 października 2013

Polska, złota jesień...


Uwielbiam bawić się modą, dlatego możecie oglądać mnie w stylizacjach z zupełnie różnych od siebie bajek…a więc dzisiaj w trochę innym wydaniu niż do tej pory :) 
Chciałabym Wam zaprezentować gruby, dłuższy i mega ciepły sweterek, z plecionym warkoczem we wzorze oraz długiem kapturem z tyłu, który z myślą o chłodnej jesieni kupiłam już na wakacyjnych wyprzedażach w Stradivariusie, można powiedzieć, że za grosze, jak na ich sklep :)  Torebka urzekła mnie swym dosyć odważnym, miodowym kolorem i kupiłam ją w skandynawskiej sieciówce. Na buty typu workery polowałam już od dawna, są stylowe, wygodne, takie z ozdobnymi dżetami, do kostki, idealne, właśnie takich poszukiwałam. Pasują do wielu moich ubrań. Można z nimi stworzyć wiele różnych ciekawych setów. Mam na nie wiele pomysłów, póki co, to właśnie jeden z nich. Workery, były na szczycie mojej listy must have. 
Kolorowy naszyjnik, który mam założony króluje wśród mojej znaczącej kolekcji naszyjników, zakochałam się w nim natychmiast :) 










biały sweterek- Stradivarius
miodowy top dł. rękaw- Greenpoint
szare szorty- Chińczyk
workery- butik prywatny
torebka- H&M
naszyjnik- Stradivarius
bransoletki- Camaieu


76 komentarzy:

  1. Ale fajnie wyglądasz! :)
    W pierwszym momencie stylizacja ta skojarzyła mi się z Zakopanem i górską wycieczką, dopiero potem dojrzałam etniczną biżuterię. ;)
    Gdzie nazbierałaś tak wielkie liście? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. I love shorts, sweater and necklace so much. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz :>
    Masz ciekawy styl :)
    obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taki odcień żółci!!! ekstra wygląda przy Twoich włosach! naszyjnik piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje włosy , sa sliczne !
    idealna jesienna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobasz mi się w takim wydaniu także :-) Mam podobnie - też lubię zmieniać stylizacje :-) Botki masz świetne !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo patrząc na Ciebie przypomniały mi się moje stare, czarne, wygniecione spodenki ze stradivariusa. Jutro mam zamiar odkopać je z dna szafy i zrobić z nimi porządek:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz wspaniale ! :))świetne klimatyczne zdjęcia;)

    zapraszam na nowy post;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ooorany! Przepiękny ten sweterek! Super stylizacja w cieplutkich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nasza polska jesień jest przepiękna.. Cudowne zdjęcia;)
    Świetna kamizelka;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka i buty genialne !!

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kamizelka i fajnie się wkomponowałaś strojem w klimat jesiennych liści! ^^
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny naszyjnik i połączenie kolorystyczne całej stylizacji :)
    Piękny bukiet z liści :)
    OBSERWUJEMY :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    OdpowiedzUsuń
  15. super ;)


    Dzięki za odwiedziny! ♥


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się Twoje włosy :) a co do zestawu, tez jest równie świetny jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowne zdjęcia i stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyszło, takie jesienne kolory głównie dzięki swetrowi

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne botki i kamizelka !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  20. Botki bardzo stylowe. ;-) Właśnie takich brakuje w mojej szafie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny sweter,zdjęcia super wyszły:))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz w tej jesiennej kolorystyce...
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  23. outfit idealny na jesienny sezon!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja pierdziele :3 zakochalam sie w tym stroju <3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Looking nice. Love your boots! Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. W Twoich włoskach jestem zakochana! Przecudowny kolorek, mega nawiązujący do pory roku :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia jak i stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia!!! Cudownie wyglądasz :) uwielbiam grubaśne cieplutkie sweterki :))) i mam taki sam naszyjnik :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne masz włosy ;d

    zapraszam do siebie na konkurs ;d
    www.estiine.blogspot.com
    do wygrania bluza brooklyn :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice pictures! ^^
    flowfluor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zdjęcia w jesiennym klimacie, Twoje są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny jesienny look!<3
    + uwielbiam takie kamizelki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie wyglądasz! Jesień CI służy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna jesienna sceneria, harmonijnie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna zdjęcia, szorty i buty super :) zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz ;)
    Piękny naszyjnik ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogę się napatrzeć na Twój kolor włosów - mega <3
    Bardzo fajny, jesienny look :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja :) buty bardzo mi się podobają :) pozdrawiam i oczywiście obserwuję!!! zapraszam do wspólnej obserwacji:

    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny outfit, genialne buciki i ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piekne kolory i te roznobawrne liscie w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak ja lubię takie zdjęcia, aż wierzyć się nie chce, że za oknem leje deszcz i wieje obrzydliwie...

    Wyłącz weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjny wisior;) Jesteś jak taka pani jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny kolor włosów i workery!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczne zdjęcia. Buty bardzo mi się podobają.Ogólnie całość wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie

    ♥ POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  46. fantastycznie wyglądasz :) super naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  47. miód + biel - śąwietny zesataw. i czuć jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne połączenie :) I te kolory pasują do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz super!;)
    Świetnie dobrałaś kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne botki i dodatki ! :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj tak, tym bardziej że w nocy niemalże -1 :( ale powoli musimy sie przyzwyczajać. Uwielbiam takie jesienne pełne ciepłych barw stylizacje. Bardzo ładna torebka i przede wszystkim masz świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz śliczny kolor włosów;)
    Bardzo fajne buty, z chęcią bym je przygarnęła! ;)


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bucki są śliczne, a naszyjnik fajnie urozmaica całą stylizację! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  54. nice colours, dear!

    keep in touch, xoxo
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo Jesiennie!
    Swietne zdjecia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :-)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  56. super look, taki jesienny :) Ja też się zakochałam w tym naszyjniku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. piekny kolor paznokci i rewelacyjne ostatnie zdjecie!

    OdpowiedzUsuń
  58. hey! I like your outfit. do you wanna follow each other?
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ślicznie! Genialne botki :)
    A w ogóle to masz zabójcze nogi - też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny jesienny look! Mam ten sam naszyjnik i wprost go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super stylizacja i bardzo dobre zdjęcia ! :)
    Buty z ćwiekami mnie urzekły :3
    Pozdrawiam : >

    OdpowiedzUsuń